פריצת רכבים ברמת גן

☑️ פריצת רכבים ברמת גן – מהירה, מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים בפריצת כל סוגי הרכבים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

כל אחד יודע שפריצה לרכב היא פעילות פלילית, לא חוקית בעליל וכמובן דבר מבאס כשלעצמו אך מה קורה כאשר פריצה הופכת לפעולה לגיטימית שאף מבוצעת בחסות החוק והיא אך ורק חיובית (חוץ מכשהיא גורמת לנו להוציא כספים מיותרים)? היא הופכת להיות מקצוע.

תארו לעצמכם שאתם מסיימים לעבוד בשעה מאוחרת, אתם יוצאים מהמשרד מותשים אחרי יום עבודה כל כך קשה שכל מה שבא לכם זה להירדם מול מסך הטלפון על איזו סדרה בנטפליקס כשהטוש במקלחת מפזר עליכם בנעימות את מי המקלחת החמים, מגיעים אל האוטו שייקח אותם למחוז חפצכם ומגלים שאין מפתח, הסוויץ' שבור, הדלת נעולה ואין לכם איך להגיע הביתה – אין שמץ של ספק שברגע זה תייחלו שיגיע הפורץ שיסדר את חייכם כאילו היו חידה משנת חיים.

במאמר זה נביא לכם את כל המאפיינים של פריצת רכבים ברמת גן, באילו כלים משתמשים כדי לפרוץ לרכב ומהם הדרכים הטובות ביותר לבדוק שהמנעולן שבחרנו הוא הכי טוב שנמצא בשוק.

פריצת רכבים

כיצד מתבצעת פריצת רכבים ברמת גן?

תאמינו או לא, פריצת רכבים ברמת גן מתבצעת באותו האופן בדיוק כמו פריצת רכבים בכל מקום אחר. אבל, אם נשים הומור בצד, איך ניתן לבצע פריצת רכב בלי גרימה מיותר של נזקים ותקלות? על ידי אבחנה מדויקת בין סוגי הפריצות הקיימים:

 

פריצת רכבים טרויאנית ברמת גן

לא מעורבים פה סוסי טרויה ואין שום קשר ליוונים – בסך הכל מדובר בפריצה מבפנים אל תוך הרכב על מנת לנטרל את מנגנון הנעילה ולשחרר את הדלת. פריצה טרויאנית מתבצעת על ידי שני כלים עיקריים שעליהם נרחיב בהמשך – כרית ניפוח ומוט פריצה. פריצה טרויאנית כפי שאתם בוודאי מבינים היא פריצה פולשנית אך בו שמנית היא לא מותירה אחריה שום פגמים, תקלות או נזקים שיהיה צורך בתיקונם לאחר מכן.

 

פריצה רכבים מדגדגת ברמת גן

נעשית על ידי כלי דגדוג והיא מאוד משעשעת את העוסקים בה. קחו לדוגמה את כל סרטי האקשן הישנים האלו בהם אתם רואים שחקנים משחררים את המנעול בעזרת מחטים – פריצה מדגדגת עובדת בדיוק על אותו העיקרון (סרטי אקשן לקחו את ההשראה שלהם מאיפה שהוא). פורץ הרכבים שלכם ידע בדיוק כיצד לדגדג את מנגנון הנעילה כך שיחדור פנימה אל תוך המנעול ובסיבוב פשוט ישחרר את הנעילה ואיתה גם את הדלת.

 

איך אפשר לזהות פורץ רכבים טוב?

קודם כל יש לבדוק כמה פרמטרים שבגינם ניתן להבין אם פורץ הרכבים שלכם לא רק טוב אלא גם לגיטימי – תעודת יושר מהמשטרה ותעודת פורץ מוסמך. אחרי שתבינו מה כל אחד מהפרמטרים האלה אומר, תוכלו לבחור כמו שצריך את שירות פריצת רכבים ברמת גן.

תעודת יושר מהמשטרה היא אינה תעודת מורשה לפריצה רוחבית. אין תעודת מורשה מהמשטרה אלא רק מאחת מחברות הרכבים הגדולות עבורם עובד פורץ הרכבים הספציפי שהזמנתם (שכנראה שאם הזמנתם אותו באופן פרטי הוא בנוסף לכל גם פורץ עצמאי).

תעודת יושר מהמשטרה בסך הכל מעידה על יושרו של הפורץ ועל כך שאין לו עבר פלילי רשום במשטרה. תעודה זו מעידה על אמינותו וצריכה לספק לכם את הביטחון שאין כל פעולה מפוקפקת שנעשית מאחורי גבכם.

תעודת פורץ מוסמך מקבל כל מי שעבר הכשרה באחד מהקורסים למנעולנים מקצועיים. תעודת פורץ מעידה שהפורץ פורץ לכם את הרכב יודע מה הוא עושה ולא סתם צפה בסרטונים באינטרנט שמלמדים אותו איך לפרוץ רכב. תעודת פורץ מעידה גם על הניסיון שעבר פרוץ הרכבים שלכם.

 

שאלה של איכות

לאחר שזיהיתם את הסרטיפיקטים שלפיהם ניתן לאמוד מיהו פורץ לגיטימי ומי לא, הגיע הזמן להבין מיהו פורץ טוב באמת. בשביל להבין את איכותם של פורצי הרכבים הטובים ביותר צריך לבדוק כמה פרמטרים נוספים אותם ניתן למצוא באתרי אינטרנט רבים – הצעת מחיר, ביקורות טובות ויחס אישי.

 

הצעת מחיר – פריצת רכבים ברמת גן

הצעת מחיר היא לא דבר שצריך להתבייש לבקש. אחרי שקראתם את המאמר אתם יודעים פחות או יותר מה אתם צריכים להסביר לפורץ הרכבים שלכם והוא ידע בקלות ובמהירות (אם הוא באמת טוב) מה הוא צריך לעשות על מנת לפתור את הבעיה. אתם ראים לבקש ממנו שיסביר לכם מה הוא חושב שצריך לעשות ובעקבות כך לבקש ממנו הצעת מחיר שלפיה הוא יעבוד.

 

ביקורות טובות

לפני שאתם מתקשרים למנעולן כדאי לכם לבדוק את כל הביקורות שנתנו עליו באינטרנט מפני ששירות פריצת רכבים ברמת גן הוא לא דבר של מה בכך. הקלידו את שמו, או את שם החברה שלו ותוכלו למצוא שם שלל הסברים וחוויות שירות שקיבלו לקוחות קודמים. ישנם גם הרבה מאוד אתרים שמספקים מידע בנוגע לפורצי רכבים וביקורות וחוויות, רק צריך להיכנס לקישורים, לקרוא ולבחור.

 

יחס אישי

אם אתם מוצאים את עצמכם מדברים עם פורץ רכבים אבל אם מאוד לא מתחברים והתקשורת ביניכם היא לא בשיא תמיד כדאי לעבור הלאה. פריצת רכבים ברמת גן היא עניין מאוד רגיש ומדובר בעיסוק מאוד פולשני ולכן כדאי למצוא את בן אדם שאיתו אנחנו מרגישים הכי בטוחים לפני שאנחנו מזמינים אותו לפרוץ לנו לרכב.

 

סקר שוק

אל תסתפקו בהצעה אחת, בדקו את כל האפשרויות שלכם ורק אז תחליטו. מי יודע אולי תצליחו למצוא מישהו שיש לו יחס אישי שמתאים בדיוק לכם, מחיר הגיוני לכל הבריות ושלל ביקורות טובות ברשת (בדרך כלל, כשפורץ רכבים טוב הוא נושא את כל שלושת התארים).

פריצת רכבים

מחירון פריצת רכבים ברמת גן כללי

פריצת רכבים ברמת גן מחיר מ-200₪
פריצת רכבי יוקרה מחיר מ-200₪
פריצת אופנועים מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?