שחזור מפתחות לרכב בעצמון שגב

☑️ שחזור מפתחות לרכב בעצמון שגב – שירות מקצועי ובטיחותי.

☑️ שירות עד בית הלקוח.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל סוגי הרכבים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

לכל אחד יש את צרור המפתחות שהולך איתו לכל מקום ופותח דלתות חשובות. את הצרור דואגים להשאיר במקום אסטרטגי כך שביציאה או הכניסה לבית נזכור לקחת להחזיר אותו. מה קורה במצב שזכרנו לקחת את צרור המפתחות אבל מכל סיבה שהיא הרכב לא מניעה? המנעולן שלנו ידע להצביע על הסיבה שבגללה המנעול לא ממלא את תפקידו ובמידת הצורך גם יבצע לך שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב כך שהדלת הרצויה תיפתח בפניך.

 

מתי נצטרך לבצע שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב?

שחזור המפתח מתבצע כאשר המפתח המקורי לא תקין ואין מפתח פעיל אחר בסביבה. יש לבצע שחזור למפתח הרכב בעזרת מחשב הרכב ונתוני הרכב של המפתח הפגום. המנעולן שלנו מדגיש: את שחזור המפתח לא עושים על פי המפתח הישן, זו טעות חמורה אלא חשוב להתמקד בנתוני הרכב.

 

שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב

בין אם יצאתם ליום כיף עם המשפחה או שזה דייט עם החצי השני, המנעולנים המומחים שלנו יעזרו לך לשחזר את מפתחות הרכב במהירות ובמקצועיות כך שהטיול המשפחתי יתקדם לתחנה הבאה וגם הדייט שלך יהפוך לסיפור מלא חוויות.

 

איך משחזרים מפתח לרכב?

השלב הראשון הוא ניתוק של כל מערכות האזעקה על מנת שהמנעולן יוכל לפתוח את הרכב באופן טבעי ללא הפרעות. השלב השני של שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב הוא שחזור פיזי של המפתח. בכלי רכב ללא מערכות אזעקה או אימובילייזר מקורי מסתפקים רק בשחזור מכני על ידי מדידת הדיסקיות שבתוך צילינדר הדלת.

 

שיטות שחזור מפתחות

המנעולן שלנו יגיע לבצע שחזור מפתחות לרכב בעצמון שגב עם כלים מקצועיים וידע רחב בתחום שחזור מפתחות כך שהעבודה תתבצע במהירות ודיוק. קיימות מספר טכניקות שעל פיהן משחזרים מפתחות לרכב, לפי סוג הרכב, סוג המפתח ותנאי השטח. המנעולן שלנו יבחר את השיטה הטובה ביותר לשחזור המפתחות לרכב שלך.

 

מתי צריך לבצע שחזור של המפתח לרכב?

קיימות מגוון סיבות. המנעולנים שלנו אספו את הנפוצות ביותר.

 

שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב במקרה של אובדן של המפתחות

במקרה ואבדו המפתחות צריך לשחזר אותן על מנת שיהיה אפשר להשתמש ברכב. את השחזור המנעולן שלנו יעשה עם נטרול של מפתחות הרכב הישן וישנה את הקידוד במחשב הרכב על מנת למנוע מצב של שימוש זר במפתחות שאבדו.


שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב במקרה חירום

במקרה שאין מפתח ספייר לרכב ניתן לבצע שחזור למפתחות הרכב וכך יהיה מפתח נוסף למקרה הצורך.


שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב במקרה של החלפת בעלות

במקרה שהרכב נקנה מאדם אחר וחוששים שהבעלים הקודמים עלול להחזיק מפתח נוסף לרכב ניתן להזמין את המנעולן שלנו והוא יבצע שחזור למפתחות הרכב ואתם הבעלים היחידים באופן רשמי.


שחזור של מפתח לרכב בעצמון שגב בזמן חירום

אם המפתחות לרכב אבדו או ננעלו בתוך הרכב המנעולנים שלנו ממליצים לא לקבל עזרה מעוברי אורח 'שמכירים' את עבודת שחזור המפתחות לרכב מכל סיבה שהיא ויש להיעזר רק בעזרת מומחה בתחום, גם אם זה מקרה חרום חייב להמתין למנעולן מקצועי.

שים לב: במקרה חרום הכולל סכנת חיים כמו ילד שנשאר ברכב ונעול עם המפתחות בפנים, המנעולנים שלנו יעזרו לך לפרוץ לרכב ולהציל את הילד. רק בבקשה להתקשר הכי מהר שאפשר.

 

למה לא חייב לפנות ליבואן?

זה נכון שהיבואן הוא "המומחה" של הרכב שלך אבל זמן המתנה לשחזור המפתח לרכב וכמובן העלות הם כפול ממה שהמנעולים שלנו יספקו לך. מנעולן רכב מוסמך ידע לבצע שחזור מפתחות לרכב בעצמון שגב לכל סוגי הרכבים, בצורה המהירה והאפקטיבית ביותר בלי לפגוע בחלקי הרכב או לעכב את הלקוח מחוץ לרכב זמן רב.

 

אצל מי ניתן לשחזר מפתח לרכב?

שחזור של מפתחות לרכב בעצמון שגב חייב להיעשות בידי מנעולן מוסמך. איש מקצוע שלא קיבל את ההכשרה המתאימה לעבודה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לחלקי הרכב ולפגוע במנגנוני הנעילה. את המנעולנים שלנו אי אפשר להפתיע עם מקרה של שחזור מפתחות שהם כבר לא עשו, בנוסף למקצועיות המנעולנים שלנו עובדים עם אישור מנעולן ממשטרת ישראל.

חשוב לדעת: ללא אישור מנעולן ממשטרת ישראל אף איש מקצוע לא יכול לבצע עבודה. עוד לפני שהמנעולן מתחיל לעבוד חשוב לבקש לראות את האישור מהמשטרה.

 

לפי מה נקבעת עלות שחזור מפתח?

כל רכב הוא בעל מרכיבים וחלקים שונים כך שבזמן עבודה של שחזור מפתחות המחיר הסופי יקבע על פי מספר קריטריונים.
• סוג המפתח הדורש שחזור.
• סוג המנעול, מנגנון נעילה של הרכב.
• סוג הרכב עצמו כולל שנתון.
• מועד הזמנת שחזור מפתח לרכב בוקר צהרים לילה.


בזמן שיחת הטלפון למנעולן עדכנו אותו בכל הפרטים כך שהמחיר שתקבלו יהיה מדויק ומתאים למקרה של שחזור המפתח לרכב שלך. להיתקע מחוץ לרכב ללא מפתח בין אם הוא אבד או שהמפתח התעקם זה לא כייף. המנעולנים שלנו מומחים בשחזור המפתחות לרכב בעצמון שגב, כך שנגיע אליך במהירות עם הכלים הנדרשים בתוספת ניסיון רחב ותוכל להמשיך את הנסיעה עם המפתח החדש בבטחה.

 

מחירון שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב כללי

שחזור מפתחות רכב בעצמון שגב מחיר מ-600₪
ניתוק קודן לרכב מחיר מ-200₪
טכנאי דלתות מחיר מ-300₪

מה היה לנו עד עכשיו?