שיטות חדשניות לנעילת הבית

הבית שלכם הוא המרחב הבטוח, המוגן שבו כל אחד יכול להרגיש בנוח ולהיות עצמו, חשוב לשמור על המרחב הזה כדי לאפשר לכם להיות בו רגועים ושמחים.

כמו כן, בבית אתם תאכסנים את הפריטים הכי יקרים שלכם וכדאי לכם לאבטח אותם בצורה טובה.

כיום יש המון גנבים שמסתובבים ברחוב ומחכים לבית עם מערכת נעילה מיושנת שקל לפרוץ אותו, במיוחד בערים בהן יש אוכלוסייה עשירה.

לגנבים יש שיטות מתוחכמות לפריצה לבית לכן יש לאבטח אותו בצורה הכי איכותית שיש.

בנוסף, גנבים לא יגיעו לבתים עם מערכת נעילה חכמה כי הם ירגישו שהם בטח יתפסו ממצלמות וכדומה.

בקיצור, הגיע הזמן להתקין נעילה טובה לבית במיוחד אם אתם גרים באזור עם גניבות רבות.

שמרו על החום והשמחה בבית עם מערכת נעילה חכמה.

 

שיטות חדשניות

כיום המנעולים כבר לא עובדים על מפתח שמסובב את ציר הדלת, כי נורא קל לפרוץ דלת נעולה בצורה זו – אפשר לשכפל מפתח או לפתוח את הדלת עם משהו מתכתי אחר. השיטות החדשניות מאבטחות את הבית בצורה טכנולוגית שלא מאפשרת לפורץ לבצע תכסיסים ערמומיים, למידע על מנעול אלקטרו מגנטי. ניתן כמה דוגמאות

 

תביעת אצבע

בפתח הבית יעמוד מכשיר חשמלי שצמוד לדלת. אם תניחו את האצבע שלכם עליו הוא יזהה את תביעת האצבע ויפתח את הדלת בצורה חשמלית. כשגנב מגיע לדלת כזו אין לו סיכוי לפתוח כי הוא לא יכול לחקות תביעת אצבע והוא לא יכול לפתוח דלת חשמלית נעולה – אלא רק דלת עם מנעול רגיל.

 

קוד סודי

בדומה לתביעת האצבע אתם תחזיקו בקוד סודי שפותח את הדלת. החיסרון הוא שקוד ניתן לגלות בדרכים מסוימות.

 

זיהוי פנים

עוד מערכת מדהימה היא מערכת זיהוי פנים. המחשב בכניסה סורק את הפנים שלכם ופותח את הדלת במידה ואילו הפנים הנכונות – גם כאן אין מקום לחיקוי.

 

פתיחה מרחוק

יש דלתות שמאפשרות לכם לפתוח את הדלת מתוך הבית עם כפתור מסוים או מהטלפון הנייד.

 

נוחות של מערכות חדשניות

מערכות חדשניות פועלות על סוללות ולא תלויות בחשמל של כל הבית – אז אתם לא צריכים לדאוג שהם יפסיקו לאבטח במקרה של הפסקת חשמל וכדומה. יתר על כן, המערכות מתאימות להתקנה לכל סוגי הדלתות – עץ, זכוכית, מתכת ועוד. בנוסף, המערכות מתאימות לשומרי שבת כי יש אופציה להפוך אותן למערכות עם מפתח בשבת.

 

מצלמות

תמיד עדיף להוסיף מצלמות לכניסה לבית כדי לשפר את השקט הנפשי שלכם. מלמות יאפשר לכם לוודא אם גנבים מתקרבים ולא להיות לחוצים כל הזמן.

סיכום – אין כמו מנעולים מתקדמים

מערכות מתקדמות הם הכרח למקומות עם הרבה פריצות, אתם חייבים להעניק לעצמכם אותם כדי לשמור על הבית שלכם ועל השקט הנפשי שלכם.

 

סריקה

פנים של גבר
מה היה לנו עד עכשיו?