צ'ק ליסט מקיף של שירותים הניתנים על ידי מנעולן מקצועי

כל אחד יודע שאם המפתח נתקע בדלת של הרכב, הבית או המשרד, הוא יכול להתקשר למנעולן מקצועי שיבוא ויטפל בתקלה בהקדם.

אבל לא כולם יודעים שהשירותים שניתנים על ידי מנעולן מקצועי לא כוללים אך ורק תיקון של מפתח תקוע.

ישבנו עם מנעולן מקצועי כדי להוציא ממנו אחת ולתמיד את הצ'ק ליסט המקיף של כל השירותים שניתנים על ידיו ועל ידי אנשי מקצוע אחרים.

אם אתם רוצים לדעת מהו הצ'ק ליסט, אתם פשוט צריכים לקרוא את השורות הבאות.

 

  1. שירותי פריצה

כידוע, השירות המוכר ביותר של מנעולנים הוא שירותי פריצה. כמעט כל אחד חווה רגע כזה שבו הוא הבין שאין לו אפשרות לפתוח דלת כלשהי. מדובר בחוסר אונים של ממש שגורם לרבים מאתנו להתקשר אל מנעולן. השאלה היא, האם ידעתם שמנעולן לא פורץ אך ורק דלתות של בתים? שירותים של מנעולן מקצועי כוללים גם את הפריצות הבאות:

  • פריצת מנעולי כספות
  • פריצת מנעולי דלתות פנים
  • פריצת דלתות רכב

אז בפעם הבאה שאתם נתקעים עם מפתח בצילינדר (ולא משנה של מה), פשוט צרו קשר עם מנעולן מקצועי.

 

  1. החלפת צילינדרים

לפעמים אנחנו מכניסים את המפתח לצילינדר של הדלת ומבינים שמשהו שם לא תקין. המפתח יכול להיתקע בפנים, באופן קליל יחסית, כזה שגורם לנו להזיז את המפתח לימין ולשמאל כמה פעמים במשך כמה שניות ארוכות, עד שמגיע הרגע המיוחל שבו המפתח "משתחרר" וניתן לנעול את הדלת או לפתוח אותה. יש מצבים בעייתיים יותר, שבהם המפתח נתקע בתוך הדלת ומסרב לצאת (במצב שכזה, הרבה פעמים, אנשים מוצאים את עצמם אוחזים בחצי מפתח ביד בזמן שהחצי השני תקוע בתוך הצילינדר).
אתם לא צריכים לקחת את המצב הזה כמובן מאליו, אם הצילינדר של הדלת שלכם דורש החלפה, אתם פשוט צריכים ליצור קשר עם מנעולן מוסמך. כן, זהו חלק מהשירותים שניתנים על ידי מנעולנים – החלפת צילינדרים.
שימו לב, מדובר בהחלפה של צילינדרים בדלת הבית, במשרד וכו'.

 

 

  1. תיקון דלתות

אם מצאתם את עצמכם מנסים לסגור את הדלת ללא הצלחה או אם הדלת משמיעה רעשים מוזרים ששמן לא מצליח לפתור, אתם לא צריכים להסתבך יותר מידי. תיקון של דלתות זוהי עבודתם של מנעולנים מוסמכים. על כל בעיה שיש לכם עם הדלת, החל מהצירים וכלה בצילינדר, אתם יכולים לפנות למנעולן מקצועי. לאחר שזה יגיע לביתכם, יבוצע עבורכם התיקון הדרוש.

עכשיו אתם יודעים מה כוללים השירותים של מנעולן מקצועי, כך שאתם לא צריכים להתלבט לפני שאתם מתקשרים למנעולן. צריכים החלפת צילינדר? תיקון דלתות או פריצה של דלת כלשהי? צרו קשר בהקדם עם מנעולן מוסמך וכנסו לאתר של מנעולן ברגע.

 

פריצת דלת

שרשרת עם מנעול
מה היה לנו עד עכשיו?
קבלן מקצועי
בעלי מקצוע
4 טיפים לבחירת קבלן מקצועי

לכולנו חשוב לדאוג לכך שהדירה שלנו תהיה נעימה וראויה למגורים. בהתאם לכך, אנחנו מבצעים מידי פעם שיפוצים כאלה ואחרים בדירתנו. בין אם מדובר בהליך שיפוץ

קרא עוד »