שירותי אינסטלציה – מה הם כוללים?

שירותי אינסטלציה או בעברית, שרברבות, הם שירותים המתמקדים בכל מה שקשור לצנרת המים או הביוב. להם יש השפעה ישירה על ערך הנכס וגם על איכות החיים שלכם. תחזוקה של איש מקצוע מקצועי כמו אינסטלטור הם קריטיים עבור תפקוד תקין של צנרת המים שלכם, לכן, מומלץ לא לזלזל בנושא.

תחזוקה תקופתית של צמרת בליווי נכון של איש מקצוע יכולה למנוע לכם הרבה בעיות ותקלות וכך גם חוסכת ממכם הוצאת כספים מיותרת בהמשך. אז מה השירותים הכלולים כאשר אתם מזמינים אינסטלטור?

 

שירותי אינסטלציה – מה בתפריט

שירותי אינסטלציה כוללת טיפול ושמירה על תחזוקה שוטפת של הבית שלכם, אך אם זה לא מספיק, המקצוע מספק גם את התחום בין צנרת הבניין אל צנרת הביוב העירונית. בעזרת עבודת אינסטלציה בעזרת אינסטלטור מומלץ תוכלו להתגבר על תקלות וכך לאתר מכשולים שצפויים בטרם קרו. 

מקצוע האינסטלציה כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים ומחייב את בעלי המקצוע להיות ברמה הגבוהה ביותר. השירותים הנכללים הם: פתיחה של סתימה בכיור, אמבטיה או ביוב, איתור של נזילות מים, החלפה של צנרת PEX או SP, התקנה של כלים סניטריים וגם החלפה של ברזים.

 

השיטה החדשה – ללא הרס וללא רעש

אם בעבר היינו צריכים לשבור רצפות, להחליף צנרת ולהפוך את כל הבית להיות אתר שיפוצים, כיום יש שיטה חדשה ומהפכנית שהיא שיטת תיקון צנרת ללא הרס. השיטה הזו מאפשרת להיכנס לצינור בקלות, וכך לאתר את התקלה באמצעות רובוט או סיב אופטי (יש כזה דבר!) ורק לאחר מכן לסגור את הצנרת באמצעות שרוול ייעודי, חומר אפוקסי או תלאי. 

אומנם נשמע כמו חלום, אך לגמרי מדובר על מציאות, כיום יש כמה חברות שמבצעות את ההליך הזה. המובילה ביניהן היא חברת תרמו פרו אינסטלציה ללא הרס שהבינה עד כמה זה חשוב ללקוח וגם אם נודה על האמת, לאינסטלטור עצמו.

 

אז איך זה עובד

אם הצנרת שלכם מועמדת לתיקון, ולא נעשה בה הרס, היא כבר מועמדת פוטנציאלית לתהליך. השלב הראשון בשיטה זו היא איתור הבעיה, ובכדי לעשות זאת יש להכניס אמצעי לאיתור נזילה דרך בריכת הביוב או מתוך דרך הקו של האסלה באמצעות סיב אופטי. הסיב מתחבר למצלמה וכך ניתן לאתר את הנזילה באופן מדויק. 

לאחר מכן ניקוי הצנרת היא התחנה הבאה, באמצעות הרובוט המגניב שהוזכר קודם לכן, ניתן לנקות את תוואי הצנרת מאבנים, ברגים, עצים וכל מה שנערם שם. הרובוט מסלק את העצמים השונים, ומאפשר לאינסטלטור לעבוד ברוגע. לאחר מכן, תיקון הצנרת בצורה נקייה ושקטה שלא מערבת בתוכה לכלכוך ורעש.

 

לסיכום

חשוב לבחור אינסטלטור מקצועי המטפל בבעיה בשיטות מתקדמות (ויש היגידו, מגניבות). כך תוכלו להיות רגועים שהצנרת שלכם בידיים טובות, וגם תוכלו להנות מצנרת מתוקנת ומתפקדת ללא כל הרעש והלכלוך – ממש כמו חדשה.

שירותי אינסטלציה

שירותי אינסטלציה
מה היה לנו עד עכשיו?