שלבים שחובה לעשות בכל הדברה אם יש לכם בע"ח בבית

הדברה זה אינו דבר נעים שצריך לעשות, אך בהחלט פעמים רבות זה דבר נחוץ וחשוב מאוד. אם יש לכם בעלי חיים זו יכולה להיות בעיה, וודאו שאתם נוהגים באחריות, ועושים את כל הדברים הנחוצים בכד שבעלי החיים שלכם יישמרו היטב בכל היקף התהליך.

 

הדברה כאשר יש בעלי חיים בבית

קודם כל, כשאתם צריכים לעשות הדברה כאשר יש לכם בעלי חיים בית, תנסו להמנע מריסוס, ולבצע סוגי הדברות חלופיים שלא יסכנו את בעלי החיים. יש המון שיטות היום, כמו פיתיונות ג'ל, תיבות האכלה סגורות ועוד. לפני כל הדברה, תבדקו שיטות נוספות שלא יהיו כרוחות בסכנה לבעלי החיים שלכם, תתייעצו עם אנשים שמבינים בתחום ותעשו ניסיונות.

 

הקפידו על הדברה בטיחותית

כאשר תחליטו ותצטרכו בכל זא ללכת על הדברה עם חברת הדברות, חברות וותיקות בענף כמו קוברה הדברות יכולות להתנהל בהתאמה אם תדגישו בפניהם שיש לכם בעל חיים. הרגישות של בעלי החיים לכימיקלים כאלו ואחרים עלולה להיות חריפה של בני אדם, וחברת ההדברה צריכה להיות מודעם ולהתנהל בהתאם ובבטיחות בכל מהלך ההדברה.

 

ידידותי לבעלי חיים ולסביבה

הדברה ידידודית או הדברה ירוקה, הינה הדברה שלא פוגעת בסביבה, ובכך היא גם לא פוגעת בבעלי חיים. מדובר בשיטות פעולה של הדברה שמותאמות במיוחד בכדי לא לפגוע בסביבה. מלכודות דבק, הדברה ביולוגית, ריסוס מחומרים טבעיים ועוד, כל אלו ואחרים יכולים להוות תחליף להדברה מסוכנת לבעלי חיים ולהיות יעילים בדיוק באותה המידה.

 

ריסוס בבית עם בעלי חיים

במקרים מסוימים אין ברירה וחייבים לבצע ריסוס עם חומרים כימיים, כשזה המצב, חשוב למצוא חברת הדברה שמשתמשת במידה נמוכה יחסית של חומרים רעילים. בנוסף, חשוב למצוא מקום אחר שבעלי החיים שלכם ישהו בו לכמה שעות או יממה אפילו, זאת בכדי שלא יחשפו לחומרים הללו, אשר עדיין עלולים להיות שאריות שלהם על הריצפה והקירות ועוד.

 

שימרו על ערנות

לאחר ההדברה, גם אם עשיתם את המיטב להרחיק את בעלי החיים שלכם לזמן ממושך, חשוב שתיהיו ערניים לתופעות חדשות שיופיעו אצל בעלי החיים שלכם. בקלות רבה יכולות להישאר שאריות של חומרים רעילים ומסוכנים. במידה ותראו התנהגות חריגה אצל בע החיים שלכם, הליכה לא יציבה, הקאות, רעידות, חוסר מנוחה ועוד, קחו אותו להיבדק.

 

טיפול נגד פרעושים

דבר נוסף וחשוב, זה כאשר המזיקים שהגיעו אליכם הביתה הם פרעושים, מלבד הדברה, קחו את בעל החיים שלכם לטיפול נגד פרעושים ותמנעו מהבעיה לחזור שנית ובמהירות.

 

שימו דגש רב על ניסיון ואחריות

אז נכון שאפשר לעשות הדברה כשיש לכם בעלי חיים, אך תעשו זאת בהבנה למה אתם בדיוק נכנסים ותוך שמירה על ביטחון בעל החיים שלכם. תבחרו חברה מומלצת ומוכרת, בעל ניסיון רב שנים והמלצות רבות, תוודאו שיש להם רישיון ושאתם מקבלים אחריות על השירות שאתם מקבלים, כשתצטרכו לעשות זאת, תעשו זאת בחכמה.

תרסיס

 

תולעת
מה היה לנו עד עכשיו?