תיקון דלת לעסק

מחפשים תיקון דלת לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

לנסות להכנס לעסק ולגלות שהדלת לא נפתחת, זו חוויה לא נעימה בכלל (בעדינות), לקוחות שמחכים, הזמנות שצריכות לצאת לדרך, והצוות שלא מבין מה קורה. מדובר בסיטואציה אחת מיני רבות שבהן תיקון דלת לעסק היא הפעולה המתבקשת.

לא משנה מה קרה לדלת, אם היא לא נפתחת, לא ננעלת, הידית נשברה או הדלת חורקת – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לייעוץ ראשוני ולקבלת עזרה מיידית.

☑️ תיקון דלת לעסק באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בדלתות לעסקים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

שלב מספר 1 – לזהות את סוג הדלת

ברור לכולנו למה דלת תקינה לעסק היא כל כך חשובה, נכון? דלת תקינה עוזרת לתנועה זורמת וטבעית של עובדים ולקוחות שיוצאים ונכנסים, ולא פחות חשוב – היא שומרת על ציוד יקר ערך שנמצא בעסק שלנו.

לכן, כדי לבצע תיקון לדלת בעסק, הדבר הראשון שחשוב להבין, בין אם אתם מעוניינים לתקן את הדלת בעצמכם ובין אם להעזר באיש מקצוע הוא – מה סוג הדלת. 

אם אתם תוהים למה, הסיבה היא פשוטה – לכל דלת יש את המנגנון, החומרים והפתרונות המתאימים לה. לא נרצה לשים ידית של דלת רגילה במקום דלת ממ"ד, כמו שלא נרצה לתקן דלת פלדלת באותה הדרך שבה אנו מטפלים בדלת זכוכית.

איך מזהים?

אפשר לזהות את סוג הדלת באמצעות שלל סימנים: תווית של החברה המתקינה, החומר ממנו עשוי הדלת או במסמך תיעוד של רכישת הדלת.

שלב מספר 1 - לזהות את סוג הדלת

 

מתי דרוש תיקון של דלת לעסק?

תיקון דלת לעסק נדרש הן כאשר אנו מזהים שהדלת עושה בעיות כלשהן – בין אם מדובר בגרירה על גבי הריצפה ובין אם מדובר בבעיה חמורה יותר כמו דלת שמסברת להפתח. בכל אחד מהמקרים דרוש לנו פיתרון שונה. הינה המקרים הנפוצים לתיקון דלת לעסק:

מתי דרוש תיקון של דלת לעסק

 

סיבה #1 – יש צורך בקיצור הדלת לעסק 

אם לאחרונה החלפתם בעסק שלכם רצפות או התקנתם פרקט חדש, ייתכן ובעקבות אותו שינוי הרצפה הפכה למעט גבוהה יותר, וכעת לא קיים מרווח מספק בין הדלת לבין הרצפה. במקרה זה, אחד הפתרונות המוכרים הוא קיצור הדלת.

במסגרת התהליך, יש להוציא את הדלת ממקומה, לנסר את הדלת בחלקה התחתון במידה מספקת, מבלי לפגוע בדלת עצמה ובמנגנון הנעילה, ולאחר מכן להחזיר אותה למקום.

המקרה תקף הן לדלתות כניסה לעסק והן עבור דלתות פנים לעסק שלכם.

 

סיבה #2 – יש צורך בהחלפת הידית לדלת העסק 

אם הידית בעסק שלכם נשברה או יצאה מהמקום, או לא נעה בצורה תקינה – יש צורך בתיקון הידית או לחלופין בהחלפתה. לא תמיד, ידית שיצאה מהמקום דורשת החלפה, לפעמים תיקון וחיזוק הברגים יכול להיות מספק.

אתם יכולים קודם כל, לנסות ולחזק את הברגים באופן עצמאי, ורק אם מסיבה כלשהי הפתרון הזה לא מספיק, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר – ונשמח לעזור.

 

סיבה #3 – יש צורך בכיוון הדלת לעסק

כיוון הדלת הידוע גם בתור איזון הדלת נדרש כאשר הצירים לא ממלאים את תפקידם כהלכה. נוכל לזהות זאת במצב שבו הדלת איננה נעה בצורה חלקה וישרה, רועדת או נתקעת. במצב זה, ייתכן וישנה בעיה בצירים ועל כן צריך לבצע כיוון לדלת. 

במסגרת הכיוון / האיזון לדלת, יש לבדוק מה מצב הצירים ובהתאם לחומרת הבעיה להחליט כיצד יש לפעול.

 

סיבה #4  – יש צורך (או רצון) להחליף את הדלת לעסק כולה

יכול להיות כי בתור בעלי עסקים שעובדים, הפעולה הנכונה לתיקון הדלת, היא בעצם להחליף את הדלת לחלוטין. אתם עשויים לרצות בכך כאשר:

  • הדלת הנוכחית שלכם, איננה מתפקדת, ישנה ומתפרקת.
  • ביצעתם שיפוץ לעסק וכעת אתם מעוניינים גם לשדרג את מראה ועיצוב הדלת שלכם.
  • אתם מעוניינים להחליף את סוג הדלת ולשדרג את רמת האבטחה.

מכל סיבה שהיא, חשוב כי החלפת הדלת תעשה בצורה מקצועית ומבוקרת. כזו שמודדת תחילה את מידות הדלת הקיימת, את המסגרת והמשקוף, ולוקחת בחשבון את שיקולי העיצוב והאבטחה.

המחיר להחלפת הדלת תלוי כמובן באיזו דלת מדובר. האם מדובר בדלת פנים או דלת חוץ. בדלת פשוטה או בדלת עם טכנולוגיה מיוחדת.

 

סיבה #5  – יש צורך בפריצת הדלת לעסק

לפעמים זה קורה, דווקא בזמן הכי לא נוח, אבל אין מה לעשות – זה קורה, ולכמות מכובדת של אנשים.

המפתח נשבר, המפתחות אבדו, המנעול נתקע וזה מוביל לפתרון אחד – לפרוץ את הדלת לעסק.

 

סיבה #6 – יש צורך בהחלפת המנעול לעסק

המנעול שנועד להגן על העסק, לפעמים מחליט למשוך תשומת לב ולעשות בעיות. במידה וזה קורה בצורה חוזרת וניסיתם כבר לפתור את הבעיה בעזרת שמן מתאים. ייתכן והפתרון הדורש הוא החלפת המנעול. 

בין אם המפתח נשבר בתוך המנעול, בין אם המפתח עושה בעיות בסיבוב ובין אם עברתם לדירה חדשה ואתם מעוניינים להחליף מנעול – אתם מוזמנים להעזר בשירות שלנו.

 

תיקון דלת לעסק – בחרו את המנעולן הנכון

אנו מספקים שירותי תיקון דלתות לעסק מכל הסוגים ודואגים כי השירות שלנו יהיה:

תיקון דלת לעסק - בחרו את המנעולן הנכון

 

שירות 24/7

אנו מספקים שירות בכל שעות היום והלילה, כדי שלא משנה מתי המנעול או הדלת עושה לכם בעיות, אנחנו נהיה כאן בשבילכם.

 

שירות מקצועי

הקפדה על הנחיות הבטיחות, פתרון מתאים, שירות מהיר, ואנשי צוות בעלי ניסיון ומומחיות בנושא.

 

שירות אמין

נדאג להציע לכם את הפתרון או הפתרון המתאימים ביותר עבורכם.

 

מחיר הוגן

ניתן לכם שירות מעולה, במחיר ללא תחרות.

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת לקבל ייעוץ מקצועי ולהזמין כבר עכשיו פתרון מקצועי ומהיר לדלת העסק שלכם.

 

מחירון תיקון דלת לעסק כללי

תיקון דלת לעסק מחיר מ-150₪
תיקון ידית לדלת לעסק מחיר מ-110₪
התקנת מנעול לעסק מחיר מ-110₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
הדברת חולדות מבתים
תיקון דלתות
אילו דלתות מומלצות נגד חולדות?

חולדות הם מזיקים ידועים לשמצה, שעלולים לגרום לנזק משמעותי ולסכנות בריאותיות בתוך בתינו. יש חשיבות מכרעת ליישם אמצעים יעילים למניעת כניסתם, ולהבטחת בטיחות חללי המגורים

קרא עוד »
תיקון דלת ממ"ד בנצרת

  ☑️ תיקון דלת ממ"ד בנצרת באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה. ☑️ מתמחים בכל סוגי דלתות הממ"ד. ☑️ ביצוע

קרא עוד »
תיקון דלת ממ"ד בנהריה

  ☑️ תיקון דלת ממ"ד בנהריה באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה. ☑️ מתמחים בכל סוגי דלתות הממ"ד. ☑️ ביצוע

קרא עוד »
תיקון דלת ממ"ד בעפולה

  ☑️ תיקון דלת ממ"ד בעפולה באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה. ☑️ מתמחים בכל סוגי דלתות הממ"ד. ☑️ ביצוע

קרא עוד »
תיקון דלת ממ"ד בעכו

  ☑️ תיקון דלת ממ"ד בעכו באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה. ☑️ מתמחים בכל סוגי דלתות הממ"ד. ☑️ ביצוע

קרא עוד »
תיקון דלת ממ"ד בכרמיאל

  ☑️ תיקון דלת ממ"ד בכרמיאל באופן מקצועי ובטיחותי. ☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות. ☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה. ☑️ מתמחים בכל סוגי דלתות הממ"ד. ☑️ ביצוע

קרא עוד »