תיקון ידית בהלה באשקלון

מחפשים תיקון ידית בהלה באשקלון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", התקשרו למנעולן שיבוא לתקן את ידית הבהלה שלכם:

אורן המנעולן
אורן קרויזמן

אורן המנעולן

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.97
1038
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות , החלפת מנעולים , תיקון דלתות , התקנת צילנדרים מכל החברות , אחריות על כל עבודה , ייעוץ מקצועי ואישי , עמידה בלוחות זמנים

☑️ תיקון ידית בהלה באשקלון.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

הצורך בשירות של תיקון ידית בהלה באשקלון נובע אך ורק מהסיבה שנגרם איזשהו נזק לידית הבהלה, אשר דורש תיקון. אם כן, הקריאה לשירות תיקון ידיות בהלה, היא משימה שיש לבצעה בדחיפות ובמהירות המרבית על מנת למנוע מקרי חירום בהם יש צורך בידית בהלה אך זו אינה תקינה.

כמו כן, ישנם מספר דברים שחשוב לוודא אודות בעל המקצוע אשר מגיע לבצע עבורכם את תיקון הידית, וכן לוודא כי העבודה מתבצעת עם אחריות ולפי תקני בטיחות מסוימים. את המידע על כל אלו ועוד, תוכלו למצוא ממש כאן בכתבה שלפניכם.

זקוקים לשירותי תיקון ידית בהלה באשקלון? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא את שירותי תיקון ידיות בהלה האיכותיים והמקצועיים ביותר. אנו מספקים שירות אמין הכולל אחריות, עבודה עם הציוד המתקדם והמקצועי ביותר ועוד. כל זאת, על מנת לספק עבורכם שירות מיטבי ובטוח.

תיקון ידית בהלה באשקלון

 

מה זה בכלל ידית בהלה?

ראשית, לפני שנתחיל לדון בהליכי תיקון ידית בהלה באשקלון, חשוב ליישר קו ולהבהיר מה זה בכלל ידית בהלה. ובכן ידיות בהלה אלו הן ידיות אשר נועדו בעיקר עבור דלתות הממוקמות ביציאות חירום.

ידיות בהלה מותקנות, ברובם המוחלט של המקרים, כפס מתכת הנפרש לכל אורך הדלת, ופתיחת הדלת בעזרת ידיות אלו מתבצעת על ידי דחיפת פס המתכת בקלות וללא מאמץ, כלפי כיוון פתיחת הדלת. אופן השימוש הקליל של ידיות אלו, מאפשר לצאת מן המקום בבהילות ובמהירות, ומכאן גם שמה של הידית.

ידיות בהלה מורכבות משלושה חלקים מרכזיים, אשר מאפשרים שימוש נוח ופשוט בידית. שלושת החלקים הללו הם זרוע הידית המהווה את החלק המרכזי, שתי יחידות המהוות את התושבת של הידית על הדלת, וכן לשונית הידית אשר בלעדיה לידית אין כל תכלית.

תיקון ידית בהלה

מתי נזדקק לשירותי תיקון ידית בהלה באשקלון?

הצורך בשירות תיקון ידית בהלה באשקלון, מתעורר כמובן כאשר נוצרת בעיה כזו או אחרת בידית בהלה. חשוב להדגיש ולומר, כי כאשר מתעורר צורך כלשהו בתיקון ידית בהלה באשקלון מאחת הסיבות שתוצגנה להלן או מכל סיבה אחרת, יש לבצע זאת בדחיפות המרבית, על מנת למנוע מקרי חירום בהם לא ניתן יהיה לצאת מהמבנה בצורה נוחה ופשוטה, ובכך לגרום לסכנת חיים. אם כן, הצורך בשירות זה יכול להתעורר כתוצאה מאחת הסיבות שלהלן:

  1. שימוש שגוי – אחת הסיבות הנפוצות ביותר להתעוררות צורך בתיקון ידית בהלה באשקלון, הוא כתוצאה משימוש לא נכון בידית. לעיתים, ישנה נטייה לפתוח דלתות בעזרת ידית בהלה בעוצמה חזקה מדי, ובכך לגרום לה לנזק. במקרים אלו, הידית נוטה להתעקם או להישבר, ועל כן תפקודה נפגע.
  2. בלאי – בדומה לכל מוצר באשר הוא, גם ידיות בהלה מגיעות לשלב בו עקב שימוש רב מדי, רמת האיכות שלהן יורדת והתפקוד שלהן נפגע. על כן, בלאי מהווה גם הוא גורם דיי נפוץ לצורך בתיקון ידיות בהלה באשקלון.
  3. התקנה לא מקצועית – סיבה נוספת אך נדירה יותר, היא צורך בתיקון ידיות בהלה כתוצאה מהתקנה לא מקצועית של ידית בהלה. התקנה לא מקצועית אינה עוברת אישורי אכיפה ברוב המקרים, אך במקרים שכן כנראה שתזדקקו לתיקון כתוצאה מתפקוד לקוי של הידית.

תיקון ידית בהלה באשקלון

תיקון ידית בהלה באשקלון – איך זה קורה בפועל?

תהליך תיקון ידית בהלה באשקלון מורכב בעיקרו משני שלבים עיקריים – שלב זיהוי הבעיה ושלב הטיפול בבעיה, קרי תיקון ידית בהלה. כמו כן, ישנו שלב נוסף אשר מהווה שלב הכרחי ובסיסי, אך מאחר שאינו מכיל כמות עבודה רבה כל כך הוא נחשב כשלב משני.

 

שלב ראשון – זיהוי ואבחון הבעיה

העובדה כי ידיות בהלה הן ידיות אשר מורכבות בצורה שונה מכל שאר הידיות, וכן השימוש בהן הוא שונה, גוררת עמה בעיות אחרות אשר ייחודיות לידיות אלו. אי לכך, כאשר יש צורך בתיקון ידית בהלה באשקלון, השלב הראשון בתהליך העבודה הוא שלב האבחון וזיהוי הבעיה. ידיות בהלה מורכבות משלושה חלקים, כאשר בעל מקצוע מוסמך ידע היכן מומלץ להתחיל לבדוק מה מקור הבעיה, ובכך לייעל את העבודה.

 

שלב שני – תיקון הבעיה

השלב השני הוא כמובן שלב תיקון ידית הבהלה הבעייתית. לאחר שזוהה מקור הבעיה, יכול המנעולן לבצע תיקון יעיל ואיכותי, אשר מתבצע באופן ממוקד ויסודי יותר, בהתאם כמובן לבעיה הנתונה. ברוב המקרים, תהליך התיקון ידרוש החלפת מקום התושבת של הידית, אך לעיתים גם החלפה של הידית עצמה ואף הלשונית.

 

שלב שלישי – בדיקת איכות

השלב השלישי בתהליך העבודה הוא למעשה שלב משני אך חשוב מאוד. בשלב זה, מבצע המנעולן בדיקה אודות התיקון שביצע, ומוודא כי הידית תוקנה בהתאם לצורך. במקרים בהם מתגלות בעיות נוספות, ישוב המנעולן לעבודת התיקון, עד לקבל ידית תקנית ובטוחה לשימוש.

 

כמה עולה תיקון ידית בהלה באשקלון?

מחיר תיקון ידית בהלה באשקלון משתנה ממקרה למקרה בהתאם לסוג הבעיה אשר בגינה נקרא שירות התיקון. כמו כן, לכל תהליך תיקון ידית בהלה באשקלון מחיר שונה בהתאם לגורמים נוספים כגון איכות חלקי החילוף בהם עושה שימוש בעל המקצוע אותו הזמנתם, רמת המורכבות של הבעיה בידית, וכן המחירון האישי של בעל המקצוע שלם.

אצלנו, תוכלו לקבל שירותי תיקון ידיות בהלה באשקלון במחירים אטרקטיביים ומשתלמים החל מ – 250 ש"ח. זאת כמובן, במקביל לעבודה איכותית, יסודית ובטוחה, אשר עומדת בתקנים ובאכיפה המשטרתית בכל הנוגע ליציאות חירום ולידיות בהלה.

תיקון ידית בהלה

מחירון תיקון ידית בהלה באשקלון כללי

תיקון ידית בהלה באשקלון החל מ – 300 ₪‏
התקנת ידית בהלה באשקלון החל מ – 350 ₪‏
החלפת ידית בהלה באשקלון החל מ – 350 ₪‏

 

מה היה לנו עד עכשיו?