תיקון ידית לדלת זכוכית

מחפשים תיקון ידית לדלת זכוכית? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

הידית היא אחד החלקים הכי משמעותיים בדלת אש. מצד אחד יש לה השפעה חשובה על המראה והעיצוב של הממ"ד ומצד שני היא חיונית לתפקוד תקין. ידית שבורה, לא תקינה היא סכנה חמורה לדלת האש שלכם. אם יש לכם בעיה בידית ואתם מעוניינים בתיקון ידית לדלת זכוכית,  הגעתם למקום הנכון. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנו נשמח לספק לכם תיקון מקצועי, איכותי ובמחיר משתלם.

☑️ תיקון ידית לדלת זכוכית באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בדלתות זכוכית.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

הינה כל מה שאתם חייבים לדעת על תיקון ידיות – מה הבעיות הנפוצות, מה הפתרונות האפשריים, מה אנחנו מציעים וכמובן – עלויות

 

כלל מספר 1 – לכל דלת ידית משלה

לפני שמדברים על צבע, עיצוב ומחיר, חשוב להכיר את כלל מספר 1 מעל הכל – לכל דלת יש סוג ידית שמתאימה לה.

הסיבה שאנחנו מדגישים זאת היא פשוטה: אנחנו לא פעם נתקלים באנשים שרכשו ידית שלא מתאימה לדלת, וכתוצאה מכך מתפלאים למה היא לא תקינה. אז בין אם אתם מתקנים ידית קיימת ובין אם אתם מחליטים שהגיע להזמן להחליף את הידית, קודם כל, וודאו שהיא אכן מתאימה לדלת שלכם. 

כלל מספר 1 - לכל דלת ידית משלה

 

אילו שירותים אנחנו מציעים

אנו גאים להעניק שירות תיקונים, התקנות והחלפות בפריסה ארצית. אנו נגיע עד הבית או המשרד, ונדאג לבצע את העבודה בצורה המקצועית והאדיבה ביותר. הינה התיקונים הנפוצים שלהם אנו נותנים שירות:

 

תיקון ידית לדלת רב בריח

דלת רב בריח היא הדלת הקלאסית של ישראלים רבים. הדלת משמשת לרוב כדלת הכניסה, ולכן אפשר להבין למה כל כך חשוב לבצע תיקון מקצועי של ידית הדלת הזו. אנו שמחים להעניק תיקון ידיות מקצועי לדלתות רב- בריח

 

תיקון ידית לדלת ממ"ד

דלת הממ"ד שונה משמעותית מדלת רגילה (דלת כניסה או דלת פנים). היא מורכבת מיציקה אחת, כבדה יותר, חזקה יותר ובעל תפקיד שונה – להציל חיים. לכן, אפשר להבין שגם ידית הדלת הזו, שונה מידיות אחרות. ברשותינו ניסיון רב לתיקון ידית מדלת זו (ובמידת הצורך גם החלפה)

תיקון ידית לדלת ממ

 

תיקון ידית לדלת אש

דלת האש נועדה להגן עלינו מפני שריפות, ולכן חשוב לוודא שידית הדלת הזו תקינה. מעת לעת, חשוב לבצע בדיקה בכל דלתות האש שבבניין, על מנת למצוא תקלות ולטפל בהן בהקדם.

מצאתם בעיה בידית לדלת אש? נשמח להעניק תיקון ידית לדלת אש במחיר משתלם (המחירים מתוארים בהמשך).

 

תיקון ידית לדלת זכוכית

דלת הזכוכית היא לעיתים דלת מעוצבת המשמשת בתור דלת פנים או דלת כניסה למרפסת. ידית תקולה עשויה לגרום לנזק לידית, ולכן אנחנו שמחים להציע ישורת תיקון ידיות לדלת זכוכית.

 

תיקון ידית לדלת שריונית חסם

דלת שריונית חסם נועדה להיות דלת מרהיב וחזקה. היא משמשת לרוב בתור דלת הכניסה לבית או למשרד. ידית תקינה תדאג לאפשר לכם אורח חיים תקין, ללא בעיות מצד הדלת. אם הידית עושה בעיות, אנו כאן בשבילכם – נבצע עבורכם תיקון ידית לדלת שריונית חסם

תיקון ידית לדלת שריונית חסם

 

תיקון ידית לדלת אלומיניום

דלת האלומיניום משמשת אותנו בתור דלת כניסה, פנים, למחסן ועוד. ידית תקועה של דלת אלומיניום היא לא מצב נעים במיוחד. בין אם הידית שרוטה, שבורה או יצאה ממקומה, אנחנו כאן כדי לבצע תיקון.

 

תיקון ידית לדלת לעסק

לעסק שלכם מגיע הטוב ביותר. נקודה. לבזבז זמן ועצבים על ידית שעושה בעיות או לא נראית טוב, זה כנראה לא מצב רצוי. אנחנו נעזור לכם לשפר את המצב ולתקן את הידית לדלת העסק שלכם.

 

תיקון ידית לדלת עץ

דלת עץ היא שונה מדלתות אחרות. יש לדאוג שהידית אכן מתאימה לדלת העץ ולמנגנון הנעילה ואת זה – אנחנו יודעים לעשות היטב. אם יש לכם בעיה כלשהי בדלת העץ, ובפרט בידית, אנו נשמח לתקן את כל מה שצריך.

 

בעיות נפוצות עם ידיות – והפתרונות

כדי לעזור לכם ולו במעט להתמצא במצב, הכנו לכם רשימה של מספר בעיות נפוצות, וכמובן – פתרונות אפשריים. מצאו את הבעיה שלכם, ובדקו מה הפתרון שמתאים לכם

 

בעיה נפוצה #1 – ידית רופפת

ידית רופפת היא מצב שבו אנו שמים לב כי הידית כבר אינה מהודקת לדלת אלא הברגים הפכו לרופפים יותר, וכי יש סכנה שהיא תצא לגמרי מהמקום.

פתרונות אפשריים:

  1. לחזק את הברגים בצורה עצמאית.
  2. להתייעץ ולהעזר עם איש מקצוע.

 

בעיה נפוצה #2 – ידית יצאה מהמקום לגמרי אך עדיין תקינה

כמעט לכולם זה קורה. הרגע הזה שאתה או את רוצים לפתוח את הדלת, והידית? מחליטה להתלש מהמקום. זה מצב לא נעים. ברור לנו.

לעיתים קרובות, ניתן להחזיר את הידית למקומה והדלת אכן תיפתח – אם כך המצב, אז יכול להיות שניתן לבצע תיקון של הידית ולא החלפה שלה.

פתרונות אפשריים:

  1. חשוב – וודאו כי אין חלקים נוספים שנפלו כשהידית יצאה ממקומה. כמו ברגים למשל
  2. החזירו את הידית למקומה ונסו לחזק את הברגים בצורה עצמאית.
  3. השתמשו בידית בצורה עדינה עד להגעת איש מקצוע

 

בעיה נפוצה #3 – ידית מלוכלכת, שרוטה, מתקלפת או שבורה

לבעיה הזו, כמו שאתם רואים, צירפנו מספר דרגות חומרה שונות. לכל אחת פתרון שונה

  1. אם הידית מלוכלכת – נקו אותה באמצעות חומר ניקוי מתאים. אם מדובר בלכלוך קל, מים יכולים להספיק, אך דעו שגם כתמים יכולים לרדת באמצעות חומר ניקוי מתאים.
  2. שרוטה – אם הידית שרוטה, פתרונות אפשריים הם צביעה עצמאית של הידית, קריאה לאיש מקצוע או החלפת ידית
  3. מתקלפת – בדומה לידית שרוטה, גם כאן ניתן לצבוע את הידית בצורה עצמאית או להעזר באיש מקצוע לתיקון הידית
  4. שבורה – במידה והידית שבורה, במקרה זה עדיף לבצע החלפת ידית מאשר תיקון

 

תיקון ידיות או החלפת ידית – מה כדאי?

כפי שניתן לראות מהמחירון שמוצג למעלה, במרבית המקרים אין הבדל משמעותי בין תיקון ידית להחלפת ידית, ולכן לעיתים הפתרון המתאים הוא דווקא החלפה של ידית.

 

מתי כדאי לבצע תיקון

  • אם ניתן לבצע זאת בצורה עצמאית ובכך לחסוך כסף.
  • אם מדובר בשריטה או בבעיה קטנה אחרת, אך הידית עדיין תקינה ומתאימה.
  • אם מדובר בידית יקרה במיוחד, שהחלפה, תהיה יקרה משמעותית.

 

מתי כדאי לבצע החלפה

  • כשאין הבדל גדול במחירים בין תיקון להחלפה.
  • כשהידית שבורה.
  • כשהידית לא תקינה.
  • כשאנו מעוניינים לשנות את הצבע/סוג/עיצוב הידית.

 

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירות תיקון ידיות – מקצועי, 24/7, בכל רחבי הארץ, על ידי מנעולנים מורשים ובעלי אישור משטרתי. אנחנו כאן כדי לעזור ולהציל את המצב!

 

מחירון תיקון ידית לדלת זכוכית כללי

תיקון ידית לדלת זכוכית מחיר מ-299₪
תיקון דלת זכוכית מחיר מ-299₪
החלפת ידית לדלת זכוכית מחיר מ-299₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
תיקון ידית בהלה בנצרת

מחפשים תיקון ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון ידית בהלה בנהריה

מחפשים תיקון ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון ידית בהלה בעפולה

מחפשים תיקון ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון ידית בהלה בעכו

מחפשים תיקון ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון ידית בהלה בכרמיאל

מחפשים תיקון ידית בהלה בכרמיאל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון ידית בהלה בנוף הגליל

מחפשים תיקון ידית בהלה בנוף הגליל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »