תיקון מנעול כספת עליון

מחפשים תיקון מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

הבית שלכם צריך להיות מקום בטוח עבורכם ועבור האנשים היקרים שלהם. מנעול כספת עליון נועד להגביר את בטיחות הבית ולמנוע פריצות. מנעול כספת הינו מנעול מתוחכם ואמין במיוחד וקשה מאוד לפריצה (בעצם הדרך היחידה לפריצה שלו היא על ידי הריסתו). אחת ממטרותיו של המנעול היא להרתיע פורץ פוטנציאלי – עליו לפרוץ עוד מנעול נוסף על מנת להיכנס לבית. אם הגעתם לכאן כנראה שמנעול הכספת עליון שברשותכם תקול או לא עובד בצורה מיטבית. למרות היותו מנעול אמין ובטוח ישנם מספר בעיות ותקלות שעלולות לעלות מהמנעול ואנחנו כאן כדי לסייע לכם בתיקון מנעול כספת עליון. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת, לענות על כל השאלות שלכם ולהגיע עד אליכם על מנת לפתור כל בעיה.

 

☑️ תיקון מנעול כספת עליון מקצועי ובטיחותי.

☑️ המחיר הטוב ביותר בשוק.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ התאמת הפתרון באופן מדויק לבעיה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

איך בעצם יודעים שהגיע הזמן להזמין תיקון מנעול כספת עליון ומה בעצם הבעיה במנעול שלי?

כדי לעזור לכם להבין יותר טוב מה קורה במנעול שלכם על מנת שתקבלו החלטה שקולה וחכמה לגבי תיקון מנעול כספת עליון, אפרט עבורכם מספר תרחישים שעלולים לעלות במנעול כספת עליון שברשותכם.

 

תרחיש 1 – סטייה או עיקום של המנעול בעקבות חבלה או זעזוע לדלת

אם הדלת בו מותקנת מנעול כספת עליון חוותה חבלה או זעזוע משמעותי, יתכן והמנעול התעקם מעט או זז ממקומו. המנעול עצמו חזק מאוד ולכן רוב הפעמים כל המנעול והדלת יסטו קצת אחד מהשני דבר המקשה על נעילת הדלת וסגירתה. במקרה כזה המנעולן שיגיע אליכם יצטרך לסדר מחדש את כיוון המנעול ומיקומו.

 

תרחיש 2 – קושי בעת פתיחה וסגירה של המנעול

כאשר אתם מכניסים את המפתח אתם צריכים להפעיל כח על מנת לפתוח או לסגור את הדלת. דבר זה אינו בהכרח מונע ממכם שימוש במנעול ואינו דורש טיפול מיידי, אך מומלץ לטפלו בהקדם משום שהוא עשוי להעיד על תקלה אחרת ועלול להוביל לשחיקה של המנעול והמפתחות. מה יכולה להיות הסיבה לתקלה זו? חלודה, בלאי, מכה ישירה שקיבל המנעול או הדלת.

 

תרחיש 3 – המפתח מסתובב במנעול אך המנעול לא נפתח או נסגר

אם כאשר אתם מכניסים את המפתח ומסובבים אתם מבחינים בכך שהמנעול אינו ננעל או משתחרר סימן שיש תקלה במנעול או במפתח – הגיע הזמן לפנות לשירות תיקון מנעול כספת. תקלה זו מעידה על כך שמנגנון הנעילה לא נתפס בצורה ראויה על ידי המפתח. במקרה זה חשוב לדעת שישנה התכנות שחלק פנימי במנעול תקול ועליכם להחליף את כל המנעול כספת עליון.

 

תרחיש 4 – תיקון מנעול כספת עליון בעקבות מפתח שנשבר בתוך המנעול

המפתח נשבר לכם בתוך המנעול. ייתכן והמפתח היה בלוי וייתכן שהפעלתם כח בצורה יתרה. במקרה רבים כל התקלה הינה במפתח וכל מה שצריך לעשות זה להוציא אותו, אך ייתכן ששבירת המפתח מעידה על תקלה חמורה יותר שהובילה לשחיקת המפתח או הפעלת כח היתרה. לכן מומלץ להזמין מנעולן לבדיקת המנעול כדי לשמור עליו ועליכם.

זקוקים לתיקון מנעול כספת עליון? אנחנו כאן בשבילכם! אנחנו שמחים להעניק שירות תיקון והחלפה לכלל המנעולים. השירות שלנו מקצועי, אמין ומהיר.

 

מעניין אתכם לשמוע איך אנחנו עובדים?

נשמח לשתף אתכם בעקרונות העבודה שלנו:

 

מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר

חשוב לנו לתת לכם את השירות המקצועי ביותר. אנחנו דואגים להיות בקיאים בכל סוגי המנעולים והתקלות ולתת לכם את השירות בצורה מקצועית ואדיבה.

 

שירות זמין לטובתכם בכל עת ובכל שעה

אנחנו מבינים שאתם לא תמיד בוחרים מתי המנעול ייהרס או תתקעו ללא מפתח. לכן חשוב לנו לעמוד לשירותכם בכל שעות היממה. גם אם זה באמצע הלילה אנחנו נהיה שם לצידכם ונחזיר לכם את השקט שמגיע לכם.

 

ניסיון בתיקון מנעול כספת עליון

אין תחליף לבעל הניסיון. ישנם תקלות רבות שבעל מקצוע מנוסה ויידע לתת להם פתרון מהיר ויעיל – לחסוך לכם זמן וכסף. ישנם גם מקרים שתיקון קטן לא יחזיק וכדי להחליף את המנעול. אנחנו ראינו כבר הכל ונדע לייעץ לכם בצורה הטובה ביותר.

 

מחיר שלו ירוקן לכם את הכיס

מנעול שבור יכול לגרום לכל מיני לחצים ודאגות על הראש. אנחנו מודעים לכך וחשוב לנו לשמור על מחיר הוגן כדי לא להוסיף לכם עוד דאגות שאתם לא בהכרח צריכים. אנחנו דואגים למחירים נוחים ומתחשבים – בלי לוותר על איכות.

 

מנעולן מורשה ומוסמך

חשוב שתדעו: על מנת לספק שירותי מנעולן בישראל עליך להיות מנעולן מורשה עם אישור מטעם משטרת ישראל. הבטיחות שלכם חשובה לנו, אל תזמינו הביתה מנעולן שאינו מוסמך ומורשה!

 

תיקון מנעול כספת עליון מחיר

במצב בו המנעול זקוק לתיקון בלבד מחיר התיקון נע בין 150 ש״ח ל250 ש״ח.  מחיר החלפת המנעול, במקרה והוא אינו בר תיקון נע בין 400 ש״ח ל500 ש״ח.

השירות שלנו כולל:

  • שירות מקצועי ואדיב
  • שירות 24/7. נגיע אליכם לכל מקום ובכל שעה. השירות בשעות הלילה עשוי להיות כרוך בתשלום נוסף
  • פתרון כל סוגי המנעולים והתקלות

 

לפני שאתם מזמינים מנעולן לתיקון מנעול כספת עליון, מה חשוב לדעת?

כדי להקל עליכם בתהליך תיקון המנעול, אשמח לשתף אתכם במספר טיפים שיכולים לעזור לכם:

 

טיפ 1 – טיפול בבעיה בהקדם ימנע החמרה

מומלץ לטפל בבעיה כאשר היא עוד מטרד ולא להגיע למצב שאתם מוכרחים לקרוא למנעולן על מנת לפתוח את הדלת. אפשר להימנע מהמון תקלות על ידי תיקון בהקדם של מטרדים. תקדימו תרופה למכה!

 

טיפ 2 – קחו בחשבון מצב שבו תיקון המנעול אינו מספיק

ישנם מצבים בוא המנעול אינו בר תיקון או לא שווה תיקון זמני. לכן היו מוכנים למצב בו המנעולן מציע לכם להחליף את המנעול.

 

טיפ 3 – הבינו מה גורם לבעיה

באופן כללי, מנעולי כספת עליון אמינים ואמידים. רוב התקלות הם בעקבות שימוש לא ראוי בדלת, כמו למשל הפעלת כח יתרה על המפתח, שימו לב להרגלי השימוש שלכם!

 

זקוקים לתיקון מנעול כספת עליון? נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל מקום ובכל שעה!

 

מחירון תיקון מנעול כספת עליון כללי

תיקון מנעול כספת עליון מחיר מ-150₪
החלפת מנעול כספת עליון מחיר מ-150₪
התקנת כספות מחיר מ-130₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
תיקון מנעול לעסק
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לעסק

מחפשים תיקון מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול צילינדר
תיקון מנעולים
תיקון מנעול צילינדר

מחפשים תיקון מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת פנים
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת פנים

מחפשים תיקון מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים תיקון מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת שריונית חסם

מחפשים תיקון מנעול לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת רב בריח

מחפשים תיקון מנעול לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »