תיקון מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים תיקון מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אם הגעתם לפה כנראה שהמנעול בדלת אלומיניום שלכם לא מספק לכם את הנחת שמגיע לכם. זה יכול להיות על ידי חריקות, קשיים בפתיחה וסגירה של הדלת ומגוון בעיות אחרות. דלת בעייתית יכולה להיות מטרד רציני, אך דעו שיש פתרון! תיקון מנעול לדלת אלומיניום.

אנחנו כאן כדי לעזור להחזיר את השלווה שלכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר והצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע ולענות לכם על כל שאלה ובמידת הצורך להגיע לתקן את הבעיה!

 

☑️ תיקון מנעול לדלת אלומניום מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מתי הגיע הזמן לתקן מנעול בדלת אלומיניום?

לא תמיד ברור לנו מתי הגיע הזמן להפסיק לריב עם המנעול ולפנות למומחה. תקלות במנעול יכולות לצוץ בכל מיני דרכים שונות ובתדירות משתנה. אנחנו כאן כדי לסרוק את התקלות הנפוצות במנעולים ולעזור לכם להבין מתי הגיע הזמן לתת לו את היחס הנדרש.

 

תרחיש מספר 1 – קושי בעת פתיחה וסגירה של המנעול

אם המנעול מקשה עלינו בעת פתיחת וסגירת הדלת סימן שהגיע הזמן לטפל בו. לרוב, קושי בפתיחה או סגירה של המנעול יקרה בכל פעם שתנסו לפתוח את הדלת אך יכול להיות מצב בו הבעיה מתעוררת רק לעיתים רחוקות. בשני המצבים מומלץ לפנות למומחה כדי למנוע החמרה של המצב.

מה יכולה להיות הבעיה? מנעולן לא משומן, מפתח שחוק או לא תקין, מנגנון שבור, איקום או סטייה של המנעול.

 

תרחיש מספר 2 – אתם לא מצליחים לסובב את המפתח

אם אתם לא מצליחים לסובב את המפתח או צריכים להפעיל המון כח זהו סימן ברור לכך שעליכם לתקן את המנעול. הפעלת כח יתרה יכולה לגרום לכך שהמנגנון או המפתח ישברו והבעיה תהיה חמורה הרבה יותר. מומלץ לפנות לתיקון מנעול דלת אלומיניום בהקדם.

מה יכולה להיות הבעיה? מנעול לא משומן, מפתח לא תקין או סטייה במנגנון.

 

תרחיש מספר 3 – הדלת לא ננעלת

אם אתם לא מצליחים לנעול את הדלת בקלות כנראה שיש בעיה במנעול. יכול להיות שמנגנון הנעילה של דלת אלומיניום תקוע מסיבה כל שהיא ורק צריך לשחרר אותו, אך לפעמים תקלה זו יכולה גם להעיד על בעיה חמורה יותר שאף תדרוש החלפה של המנעול.

במקרה ואתם לא מצליחים לנעול את הדלת, מומלץ לפנות בהקדם לתיקון המנעול. הבטיחות שלכם חשובה לנו ונעשה כל שביכולתנו לתת לכם את המענה הנדרש בהקדם.

 

תרחיש מספר 4 – המפתח נשבר לכם בתוך המנעול

המפתח נשבר לכם בתוך המנעול? זהו סימן ברור – עליכם לפנות לתיקון מנעול לדלת אלומיניום. מפתח שנשבר בדלת לרוב מעיד על הפעלת כח יתרה שיכולה לנבוע ממנעול שחוק או לא משומן, לרוב בעיה זאת ניתן לפתור על ידי הוצאת המפתח ושימון המנעול אך לעיתים היא יכולה להעיד על תקלה חמורה יותר במנעול.

 

אם אתם זקוקים לתיקון מנעול לדלת אלומיניום אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. השירות שלנו כולל תיקון והחלפה ואנחנו דוגלים בשירות, מקצועי, מהיר ואמין. 

 

מעוניינים לדעת מה העקרונות שמנחים אותנו?

 

מקצועיות ברמה הכי גבוה

מנעול טוב אמור להחזיק המון שנים ולהביא לכם נחת. טיפול והתקנה מקצועית בו יכולים להיות ההבדל בין מנעול שמביא שקט למנעול שמביא דאגות. אנחנו דוגלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר כדי לפתור לכם כל תקלה בצורה המקצועית ביותר.

 

שירות תיקון מנעול לדלת אלומיניום 24 שעות ביממה לרשותכם

תמיד נהיה זמינים לכל שאלה או בעיה ונעשה כל שביכולתנו לתת לכם מענה מיידי ככל הניתן. תקלות במנעול יכולות לצוץ גם ברגעים לא נוחים – אם זה ב11 בלילה או ב5 בבוקר, אנחנו נדאג לא להשאיר אותכם לבד להתמודד עם הבעיה.

 

ניסיון בתיקון מנעול לדלת אלומיניום

לכל דלת מנגנון קצת שונה וניסיון בדלת המתאימה יכול להוות גורם מכריע למתן פתרון יעיל וזול לתקלה. אנחנו דואגים שהמנעולנים שלנו יהיה בעלי ניסיון רב בדלתות אלומיניום מכלל הסוגים כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

 

מחיר הוגן

אנחנו יודעים שהדבר האחרון שאתם צריכים כשנשבר לכם המנעול זה להרגיש שמנצלים אותם. לכן אנחנו דואגים למחירים הוגנים ואטרקטיבים – בלי לוותר על איכות השירות והתיקון.

 

מנעולן מורשה בכל עת

חשוב לדעת – על מנת לספק שירותי מנעולן ולעבוד בארץ צריך לקבל אישור משטרתי ותעודת מנעולן מורשה. אל תסכנו את עצמכם – פנו לגורם אמין.

 

תיקון מנעול דלת אלומיניום – מחירון

טווח המחירים לתיקון מנעול דלת אלומיניום נע בין 200 ש״ח ל-400 ש״ח, בהתאם לתקלה ולתיקון הדרוש.

השירות כולל:

  • שירות מקצועי ואדיב
  • מתן פתרון לכל סוגי המנעולים
  • שירות 24/7 – אנחנו תמיד זמינים לטובתכם בכל שעה שתצטרכו. בשעות הלילה המאוחרות תיתכן תוספת תשלום.

 

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים תיקון?

כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך תיקון הדלת:

 

תיקון מוקדם של תקלה יכול לחסוך תיקון יקר יותר בהמשך

בעיות במנעולים יכולות להחמיר ואף לשבור את המנעול. טיפול ישר כאשר הבעיה מתעוררת יכול לחסוך לכם עלויות נוספות.

 

יש מצבים שבהם תיקון מנעול לדלת אלומיניום אינו מספיק

לפעמים המנעול שחוק או שבור בצורה שכבר אינה מאפשרת תיקון יעיל. אם המנעולן מציע לכם להחליף את המנעול חשוב לשאול אותו מה הסיבות ולוודא שזה בהחלט הפתרון הכי משתלם.

הבינו מה גורם לבעיה

במקרים רבים התקלות במנעול מתעוררות בעקבות שימוש לא ראוי בדלת, הפעלת כח יתרה, זעזועים וכל דבר אחר. שימו לב להרגלי השימוש שלכם – כך תשמרו על הדלתות שלכם לאורך זמן!

 

זקוקים לתיקון מנעול דלת אלומיניום? נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולתת מענה מהיר לכל תקלה בצורה המקצועית ביותר.

 

מחירון תיקון מנעול לדלת אלומיניום כללי

תיקון מנעול לדלת אלומיניום מחיר מ-180₪
התקנת ידית לדלת אלומיניום מחיר מ-160₪
החלפת ידית לדלת אלומיניום מחיר מ-180₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
תיקון מנעול כספת עליון

מחפשים תיקון מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לעסק
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לעסק

מחפשים תיקון מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול צילינדר
תיקון מנעולים
תיקון מנעול צילינדר

מחפשים תיקון מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת פנים
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת פנים

מחפשים תיקון מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת שריונית חסם

מחפשים תיקון מנעול לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת רב בריח

מחפשים תיקון מנעול לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »