תיקון מנעול לדלת זכוכית

מחפשים תיקון מנעול לדלת זכוכית? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

המנעול בדלת הזכוכית שלכם עושה בעיות? רוצים לפתור את הצרות האלו אחת ולתמיד? תיקון מנעול לדלת זכוכית, נועד לסייע לכם לעשות עם זה. בעזרת צוות מיומן ומנוסה, שירות 24/7, כלים מקצועיים וידע – אנחנו כאן כדי לפתור לכם את הבעיה

מתי צריך לבצע תיקון מנעול לדלת זכוכית?

לא בטוחים האם אתם צריכים תיקון למנעול או דווקא להחליף מנעול לחלוטין? הינה הסיבות שבגינן תיקון מנעול הוא האופציה העדיפה:

תרחיש מספר 1 – מנעול עובד אך עושה בעיות בעת הפתיחה והסגירה

רוני התקשרה אלינו בלחץ – היה עליה להתעסק במנעול כ – 20 דקות עד שהצליחה לבסוף לנעול את הדלת ולצאת לעבודה. רוני הבינה, שאם זה קרה פעם אחת, אין סיבה שזה לא יקרה פעם שנייה ואף יחמיר. בדיוק בשביל זה דרוש תיקון מנעול לדלת זכוכית. אם אתם מצליחים לנעול לבסוף את דלת הזכוכית שלכם אך במאמץ רב, ואותו הדבר תקף גם לפתיחת הדלת – סימן שישנה בעיה כלשהי בדלת.

תרחיש מספר 2 – מפתח שנתקע בתוך הדלת ויוצא רק בהפעלת כח

אבי התקשר אלינו רותח מזעם – היה עליו להפעיל כח רב כדי להוציא את המפתח שסירב לצאת. הוא בסוף הצליח להוציא את המפתח, אבל הוא הבין שהמפתח בקלות יכל להשאר שם ואף להשבר. במקרה כזה, חשוב מאוד לדעת, שכח הוא לא הפיתרון, להיפך, כח יכול לגרום לנזק חמור יותר למנעול של דלת הזכוכית שלכם ואף לגרום למפתח להשבר. במקרה כזה ייתכן וישנה בעיה במפתח הספציפי או לחילופין בעיה במנעול.

תרחיש מספר 3 – דלת שמסרבת להנעל

ירדן הייתה לחוצה כשהיא התקשרה אלינו. היא צריכה לאסוף את בנה בן ה 7 מבית הספר, אך היא לא מצליחה לנעול את הדלת. דלת שלא ננעלת היא מקרה קלאסי לכך שדרוש תיקון למנעול של דלת הזכוכית.

תרחיש מספר 4 – מפתח שנשבר בתוך המנעול

במקרה כזה, תיקון מנעול לדלת לאו דווקא יהיה הפתרון הנכון. ייתכן, ונגרם נזק למנעול, והדרך היחידה האפשרית על מנת לחזור לשגרה, היא לפרוץ את הדלת (במידה והיא נעולה) ולבצע החלפת מנעול.

שירות מקצועי של תיקון מנעול לדלת זכוכית

הינה מה שאתם חייבים לדעת עלינו ועל השירות שאנחנו מעניקים:

שירות מקצועי של תיקון מנעול לדלת זכוכית
שירות מקצועי של תיקון מנעול לדלת זכוכית

 

מקצועיות מעל הכל

הדבר החשוב לנו ביותר בעת מתן שירות הוא מקצועיות. אנחנו יודעים לכמה אי נוחות יכול לגרום מנעול תקול ולכן כשאנחנו מגיעים לתקן את המנעול, אנחנו מגיעים עם כל הכלים והאמצעים על מנת לפתור את הבעיה. שירות מקצועי, הוא כזה שייתן לכם שקט לעתיד הקרוב והרחוק.

מקצועיות מעל הכל
מקצועיות מעל הכל

 

שירות 24/7

לפעמים המנעול בוחר לעשות בעיות דווקא בשעות הכי מוזרות ביום כמו 4 בבוקר למשל. ולכן אנחנו נותנים שירות 24/7, כך שלא משנה באיזה שעה אתם נתקעים עם מנעול תקול, היו בטוחים שנעניק לכם את הפתרון המתאים.

שירות 24/7
שירות 24/7

 

שירותי מנעולנות מכל הסוגים

עם התמקצעות וידע בכל סוגי השירותים בתחום המנעולנות החל מתיקון מנעול, דרך החלפת מנעול ועד להתקנת ידיות ודלתות חדשות, תוכלו לדעת שגם אם הבעיה חלילה חמורה יותר משחשבתם, עדיין נוכל להיות כאן בשבילכם ולפתור את הבעיה. לפעמים תיקון מנעול איננו מספיק, ולכן תמיד נוכל להעניק לכם את האופציה לבצע החלפת מנעול.

שירותי מנעולנות מכל הסוגיםa
שירותי מנעולנות מכל הסוגים

 

מחיר הוגן

שוק המנעולנות לעיתים מציע מחיר לא הוגן עבור הלקוח. מחיר גבוה בהרבה מזה שבאמת מגיע. אנחנו מאמינים ששירות מקצועי צריך ללכת יד ביד עם מחיר הוגן. ולכן המחיר שלנו משקף את איכות העבודה והשירות שתקבלו, ולא יותר מזה.

מחיר הוגן
מחיר הוגן

 

אישורים והסמכות

כל המנעולנים שלנו הינם בעלי מקצוע מורשים, בעלי אישור משטרתי. בתחום שנועד להגן על פריצות ולהגן על שלום הבית או העסק, הדבר האחרון שנרצה זה לעבוד עם מנעולן חובבן או כזה שיכול לנצל את כוחו לרעה.

תיקון מנעול לדלת זכוכית – מחיר

כמו שציינו, לצד שירות מקצועי, לכל סוגי המנעולים ופעילות 24/7 אנחנו מאמינים גם במחיר הוגן. על כן, טווח המחירים לתיקון מנעול ינוע בין 250 ש"ח ל 350 ש"ח. חשוב לדעת שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לחומרת הבעיה ולשעת הפעילות. מתן מענה בשעות הלילה המאוחרות, עשוי להוביל להתייקרות השירות.

טיפים לתיקון מנעול דלת הזכוכית שלכם

כדי להוריד את מפלס הלחץ שלכם, הינה כמה טיפים שכדאי לכם לדעת בעת תיקון מנעול לדלת זכוכית:

#1 – טפלו בבעיה כמה שיותר מהר

לא משנה מה הסיטואציה כרגע, אם תנסו למשוך את הבעיה במנעול ולא לטפל בה, היא רק עשויה להחמיר. דלת שננעלת בכוח סופה לא להינעל. ולכן אל תחכו עם זה! ככל שתטפלו בבעיה מהר יותר כך תחסכו זמן וכסף בטווח הארוך.

#2 – בדקו מה משתלם לכם יותר, לתקן או להחליף

במצבים מסוימים, כאשר הבעיה חמורה דיה, הפיתרון הנכון יותר הוא דווקא לבצע החלפת מנעול לדלת זכוכית. זה יכול לקרות במצבים בהם המפתח נשבר בתוך המנעול למשל.

לעיתים נרצה להחליף מנעול ולא לתקן כאשר:

  • נרצה למנוע מצב שבו המנעול יתקלקל פעם נוספת.
  • נרצה לשדרג את רמת האבטחה שלנו.
  • נראה כי פער המחיר בין תיקון להחלפה איננו משמעותי

#3 – תדאגו לשלוח למנעולן תמונה, טרם ההגעה

תמונה אחת שווה 1,000 מילים, וזה נכון מתמיד בתחום שלנו. לפעמים תיאור הבעיה יכולה להוביל להבנה שגויה של הבעיה ולכן תמונה ברורה של המנעול, יכולה לספק למנעולן הבנה הרבה יותר רחבה.

אנחנו כאן בשבילכם, שמחים לשרת אתכם לתיקון המנעול שלכם – לשאלות, התייעצות והזמנת שירות, מוזמנים לפנות אלינו.

#3 - תדאגו לשלוח למנעולן תמונה, טרם ההגעה
#3 – תדאגו לשלוח למנעולן תמונה, טרם ההגעה

 

מחירון תיקון מנעול לדלת זכוכית כללי

תיקון מנעול לדלת זכוכית מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת זכוכית מחיר מ-150₪
החלפת ידית לדלת זכוכית מחיר מ-120₪
מחירון תיקון מנעול לדלת זכוכית כללי
מחירון תיקון מנעול לדלת זכוכית כללי
תיקון מנעול לדלת זכוכית
מה היה לנו עד עכשיו?
תיקון מנעול כספת עליון

מחפשים תיקון מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לעסק
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לעסק

מחפשים תיקון מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול צילינדר
תיקון מנעולים
תיקון מנעול צילינדר

מחפשים תיקון מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת פנים
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת פנים

מחפשים תיקון מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים תיקון מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת שריונית חסם

מחפשים תיקון מנעול לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »