תיקון מנעול לדלת חוץ

מחפשים תיקון מנעול לדלת חוץ? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

תפקידה של דלת החוץ היא להכניס ולהוציא אותנו ממקום מסוים. ניקח לדוגמא את הבית: דלת החוץ היא האלמנט שלמעשה שומר עלינו מוגנים מפני מסיגי גבול או עוברי אורח מלהיכנס אלינו הביתה. מה ששומר עלינו הוא בעצם המנעול: הוא זה ששומר על הדלת סגורה באופן הרמטי שימנע מגורמים בלתי רצוניים להיכנס פנימה. לכן כשנגיע למצב בוא נצטרך לתקן את מנעול הדלת שלנו, ניעזר באיש מקצוע מיומן ואיכותי לצורך ביצוע תיקון מנעול לדלת חוץ. 

סוגי דלתות חוץ

דלתות חוץ הוא נושא רחב שטומן בתוכו מושגים רבים ומגוונים: בין אם זו דלת פלקסבורד, דלת כוורת, או דלת למיניטו. ישנן דלתות עמידות למים וכאלה שלא עמידה למים. בעולם דלתות החוץ יש עשרות מושגים ייחודים. דלתות חוץ הוא נושא מרכזי בבניה חדשה בכלל ובעולם השיפוצים בפרט.

בבית ממוצע ישנן בין שש לשבע דלתות חוץ וחשוב להבין באופן מיטבי את כל מה שקשור לנושא. מפני שמדובר על פרמטר כה משמעותי במרחב הביתי גם מבחינת העיצוב האסתטי וגם מבחינת השימושיות ורמת האבטחה. כמו כן, גם המחיר של הדלתות משתנה בהתאם לחומרים ולעיצוב ועל כן מחיר תיקון המנעול של דלת החוץ משתנה בהתאם.

מה חשוב לנו להגדיר לפני שאנחנו בוחרים דלתות חוץ

כשאנחנו מתכננים שיפוץ או בניה מחדש, אנחנו חייבים להבין כמה חשוב להגדיר שלושה אלמנטים חשובים מאין כמותם: 

  1. ממדי פתח הדלת: ערכים של גובה ורוחב כאחד. 
  2. צורת הפתיחה: דלת ציר, דלת נגררת חיצונית או אולי דלת נגררת עם כיס פנימי בתוך הקיר, דלת כפולה וכיוצא בזה. ישנן צורות פתיחה מגוונות ותיקון המנעול משפיע על פרמטר זה באופן קריטי.
  3. כיוון הפתיחה של הדלת: ימין או לחילופין שמאל. 

 

אלמנטים אלו הם אלמנטים חשובים ביותר ועלולים להשפיע על פרמטרים שונים בתכנון ובתקציב הבנייה כמו גם על רמת הבטיחות של דיירי הבית.

כיוון הפתיחה של הדלת החוץ הוא חשוב ביותר ומהווה חלק בלתי נפרד מן התכנון של כל חדר בחלל הבית ומחוצה לו. במידה ולא נתן את הדעת על כיוון הפתיחה או לחילופין תותקן דלת בכיוון שאינו נכון, תיווצר בעיה ותצטרך להתבצע התקנה מחדש. כמובן שהתקנה מחדש מצריכה גם תיקון של המנעול עצמו.

סוגי דלתות חוץ

עולם דלתות החוץ משתכלל ומתרחב בשנים האחרונות ומצוי במגמת עלייה מתמדת. ישנם פיתוחים שונים ומדהימים של דלתות חוץ מתוחכמות ביותר:

דלתות עמידות למים

דלת שעמידה למים חייבת להיות מורכבת מחומרים שמחייבים את הדלת לא להיפגע ולהתנפח ברגע שמתקיים מגע עם מים או נוזל אחר. נהוג לשטוף את הרצפה בעזרת מים רבים ולכן חשוב ביותר לשים לב שאנחנו שומרים על דלתות החוץ שלנו מפני הנזק שהמים עלולים ליצור. ברוב המקרים הדלת תהיה בעלת מסגרת פנימית שעשויה מחומר שעמיד למים.

בנוסף חשוב מאד לוודא כי הדבק שמכסה את הציפוי של הדלת הוא דבק שעמיד למים. אחרת מה שעלול לקרות הוא שתתאפשר חדירת מים לציפוי או למילוי שאינם עמידים בפני מים. תרחיש כזה עלול גם לפגום במנעול עצמה ולגרום לתיקון שלו. אל דאגה, מנעולן מומחה ומוסמך אמור לתקן תקלה שכזו בזמן מועט. 

מנגנוני נעילה

קיימים שני סוגים עיקריים ומרכזיים של מנגנוני נעילה עבור דלתות. אחד הוא מנגנון ישן שמורכב מלשונית רגילה שמותקנת על הדלת. לשונית זו נלחצת ונשלפת ברק שמתקיים מגע של הדלת עם המשקוף. מדובר במנגנון שנחשב ישן באופן יחסי. כיום הוא נמצא פחות בשימוש מפני שאינו מבטיח את הישארות הדלת סגורה גם כשאינה מצויה במצב של נעילה הרמטית.

המנגנון השני לעומת זאת, הוא המנגנון הנפוץ ביותר בחיים המודרניים במאה העשרים ואחת: זהו המנגנון המגנטי – מנגנון זה מורכב מלשונית שעשויה מחומר מגנטי. בנוסף ישנו לוח מגנטי על גבי המשקוף עצמו. על ידי הטכניקה הזאת הלשונית למעשה נשלפת רק ברגע שהדלת עצמה נסגרת. יתר על כן, מנגנון זה מאפשר טריקה שקטה ביותר של הדלת ומעבר לכך אף מבטיח שהיא תיוותר סגורה, גם בזמן שהיא אינה נעולה. 

ידיות

חשוב ביותר להתאים את הידית של הדלת לא רק לסגנון העיצובי של הבית אלא גם למנעול של הדלת. כיום בעת קנייה של דלת לרוב החברות שמספקות שירותי מכירה של דלתות ומנעולים ישנה  האופציה לבחור מתוך מגוון רחב של ידיות ללא תוספת תשלום. החשיבות של בחירת הידית היא גדולה כיוון שהיא זו שקרובה ביותר למנעול עצמו.

הקשר בין הידית והמנעול הוא למעשה קשר של סיבה ותוצאה: לאחר פתיחת המנעול  נשתמש בידית על מנת לפתוח את הדלת. במידה ונבחר בידית שאינה מתאימה נוכל לפגום באופן תדיר במנעול על שנגיע למצב שנצטרך לתקן אותו. כמובן שבמקרה כזה חשוב מאד להיעזר באיש מקצוע שיבחר את המנעול המתאים ביותר עבורנו ויתקין אותו באופן המקצועי והאיכותי ביותר. 

חשיבות תיקון מנעול לדלת חוץ

תיקון מנעול בדלת החוץ הוא לא נושא שאפשר להקל בו ראש. ברגע שעלינו לתקן מנעול, נהיה חייבים להזמין את שירותיו של איש מקצוע. הרי המנעול הוא זה ששומר עלינו מוגנים, הוא זה שגורם לנו להצליח להירדם בלילה בראש שקט וחסר דאגות. ללא תיקון מצוין ותקין של המנעול אנחנו למעשה שמים לא רק את עצמנו תחת סיכון אלא גם את האהובים עלינו ואת החפצים היקרים לנו ביותר תחת סיכון מרבי. 

לסיכום, ברגע שנצטרך לתקן מנעול, לא משנה מאיזה סוג, נהיה חייבים לשכור את שירותיו של איש מקצוע מהימן ובטיחותי שיוכל להשאיר אותנו בראש שקט.

חשיבות תיקון מנעול לדלת חוץ
חשיבות תיקון מנעול לדלת חוץ

 

מחירון תיקון מנעול לדלת חוץ כללי

תיקון מנעול לדלת חוץ מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-150₪
תיקון מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
מחירון תיקון מנעול לדלת חוץ כללי
מחירון תיקון מנעול לדלת חוץ כללי
תיקון מנעול לדלת חוץ
מה היה לנו עד עכשיו?
תיקון מנעול כספת עליון

מחפשים תיקון מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לעסק
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לעסק

מחפשים תיקון מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול צילינדר
תיקון מנעולים
תיקון מנעול צילינדר

מחפשים תיקון מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת פנים
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת פנים

מחפשים תיקון מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים תיקון מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת שריונית חסם

מחפשים תיקון מנעול לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »