תיקון מנעול לדלת רב בריח

מחפשים תיקון מנעול לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

המנעול בדלת רב בריח לעיתים מחליט שהוא רוצה קצת תשומת לב. איך הוא עושה את זה? על ידי חריקות, קשיים בהכנסת המפתח ומגוון בעיות מפתיעות ובעיקר – מעצבנות. אם גם הדלת שלכם החליטה למשוך את תשומת הלב שלכם יותר מהרגיל, דעו שיש פיתרון – תיקון מנעול לדלת רב בריח.

אתם מוזמנים כבר עכשיו ליצור עימנו קשר, והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות לכם על השאלות, לתת ייעוץ ובמידת הצורך להגיע אליכם ולפתור לכם את הבעיה!

מתי צריך לבצע תיקון מנעול לדלת רב בריח?

לעיתים לא ברור מה הסיפור של המנעול. האם זה משהו חד-פעמי או דווקא תקלה רצינית. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר אזהרות שיעזרו לכם להבין מתי זה כבר לא צחוק ודרוש תיקון למנעול שלכם:

תרחיש מספר 1 – המנעול לא נסגר ונפתח כמו שצריך

מנעול שלא נסגר או נפתח כמו שצריך הוא סימן ברור לכך שהגיע הזמן לבדוק מה הבעיה עם המנעול. לעיתים התופעה הזו מופיעה על בסיס קבוע יום-יומי ולפעמים זה קורה מדי פעם. כמובן ככל שאנחנו נתקלים בבעיה יותר כך היא חמורה יותר.

עם זאת, גם אם המנעול עושה לכם בעיות בפתיחה ובסגירה לא על בסיס קבוע, זה לא אומר שאין בעיה. להיפך – כדאי לטפל בכך בהקדם לפני שהיא תחמיר. מה יכול להיות מוקד הבעיה? מנעול לא משומן, מפתח לא תקין, הפעלת כח בזמן סגירה ופתיחת הדלת, מנגנון נעילה תקול.

תרחיש מספר 2 – מפתח שלא מסתובב ואף נתקע בתוך המנעול

אם עליכם להפעיל כח על מנת לסובב את המפתח – סימן שמשהו לא תקין. התופעה החמורה יותר היא אם המפתח שלכם נתקע בתוך המנעול. בשני המקרים, חשוב להזמין שירות לתיקון מנעול לדלת רב בריח. מה יכול להיות מוקד הבעיה? מנעול לא משומן, מפתח לא תקין, הפעלת כח בזמן סגירה ופתיחת הדלת, מנגנון נעילה תקול.

תרחיש מספר 3 – דלת שלא ננעלת

אם לא משנה מה אתם מנסים לעשות, הדלת לא ננעלת, כנראה שיש כאן בעיה במנעול. יכול להיות שהמנגנון של דלת רב הבריח נתקע מסיבה מסוימת וכל מה שצריך הוא לשחרר אותו. ולפעמים מדובר בתקלה רצינית יותר, שלעיתים מגיעה לכדי החלפת המנעול.

* במקרה והדלת לא ננעלת, רצוי לא להשאיר את הבית פתוח, על מנת למנוע מקרה של גניבה ופריצה. יש להזמין מנעולן מהאזור על מנת לפתור את הבעיה בהקדם.

תרחיש מספר 4 – המפתח נשבר בתוך המנעול

המפתח נשבר בתוך המנעול? זה סימן מובהק לכך שצריך תיקון ובדחיפות. לעיתים כל מה שצריך לעשות זה להוציא את החלק השבור של המפתח ולעיתים אותה שבירה גורמת לנזק במנעול ועל כן יש להחליף את המנעול.

זקוקים לתיקון מנעול לדלת רב בריח – אנחנו כאן בשבילכם

אנו שמחים להעניק שירות תיקון והחלפה -> מקצועי, מהיר ומקיף. איך אנחנו עושים את זה? הינה העקרונת שמנחים אותנו:

 

מקצועיות זה שם המשחק

הא'-ב' שלנו בשירות תיקון מנעולים הוא קודם כל מקצועיות. הרי מה זה עוזר, אם מנעולן מגיע למקום, גובה כסף אבל לא פותר את הבעיה?. שירות מקצועי קודם כל מונע את החמרת המצב (מה שקורה לא פעם בשירות חובבני). המטרה שלנו היא לפתור לכם את הבעיה, כך שתחזיק לטווח ארוך.

 

שירותי מנעולנות שפועלים 24 שעות ביממה

בין אם זה 4 בבוקר, 5 אחר הצהריים, או 10 בערב, אנו נהיה שם בשבילכם כדי לתת שירות. אנחנו יודעים שהמנעול יכול להתקלקל דווקא בשעה הכי פחות נוחה ומתאימה לכם, ולכן אנחנו רוצים לטפל בכך בהקדם.

 

ניסיון עם תיקון מנעול לדלת רב בריח

רב בריח פועל על פי מנגנון שייחודי לו, והכרות מתאימה, מבטיחה תוצאה ראויה. עם ניסיון עשיר בטיפול במנעולי דלתות רב בריח היו בטוחים, שנדע לפתור את הבעיה ולהציע לכם את הפתרון המתאים.

 

מחיר שלא שובר את הכיס

מנעול מקולקל גם ככה גורם ללחץ, סטרס, עצבים וחוסר סבלנות. מה יותר מעצבן מזה שמגיע מנעולן, ובנוסף לזה גם גובה מחיר מופקע?. בדיוק בגלל זה המחירים שלנו נועדו להיות הוגנים. כאלו שיאפשרו לנו לתת לכם באמת שירות איכותי, אבל מצד שני, לא יהיו יקרים וגרידים.

מנעולן מורשה זה אנחנו

הידעתם? מנעולן חייב להיות מנעולן מורשה ובעל אישור משטרתי על מנת לעבוד בצורה חוקית בארץ. אל תתפשרו על משהו אחר ואל תסכנו את עצמכם!

תיקון מנעול לדלת רב בריח – מחיר

טווח המחירים עבור תיקון מנעול לדלת רב בריח נע בין 250 ש"ח ל – 350 ש"ח. הינה מה שהוא כולל:

  • שירות מקצועי.
  • פתרון לכל סוגי המנעולים.
  • שירות 24/7 – במידה והפעילות הינה בשעות הערב המאוחרות, תתכן תוספת מחיר.

מה חשוב לדעת על תיקון מנהל דלת רב בריח?

כדי להוריד את מפלס הדאגה וסטרס, הינה כמה דברים שחשוב לדעת רגע לפני שמתקנים את המנעול:

#1 – מהירות היא גורם חשוב בבעיה

כלל ברזל בתיקון מנעול הוא -> ככל שנחכה עם התיקון, כך הבעיה תחמיר. דלת שעושה בעיות פעם בשבוע, מהר מאוד יכולה לעשות בעיות על בסיס יומי. לכן, אם יש ספק – אין ספק. עדיף לתקן את המנעול עכשיו, מאשר לשלם אקסטרה כסף בתיקון אחר כך.

#2 – קחו בחשבון מצב בו תיקון מנעול איננו מספיק

לפעמים שימון המנעול או טיפול במנגנון רב-רביח מספיק כדי לפתור את הבעיה. אך לעיתים זה לא מספיק. לעיתים תיקון יהיה פלסטר זמני שבסופו של דבר לא יחזיק מעמד. על כן, אם המנעולן מציע החלפת מנעול, וודאו לשאול אותו מה הסיבות, ובדקו מה יותר משתלם לכם

#3- הבינו מה גרם לבעיה

אם יש בעיה במנעול, סימן שמשהו גרם לה. לפעמים המנעול פשוט ישן והבעיה הייתה מתבקשת. אבל לפעמים הפעלת כח יתר על המידה, משחק מוגזם עם הידית הם הגורמים לבעיה. ולכן, מעבר לתיקון המנעול, חשוב גם לשנות את הרגלי הפתיחה והנעילה שלנו, כדי לשמור על המנעול לטווח הארוך.

זקוקים לתיקון מנעול לדלת רב בריח? נשמח להיות כאן עבורכם ולתת לכם את הפתרון המהיר, המקצועי והמתאים ביותר עבורכם.

 

מחירון תיקון מנעול לדלת רב בריח כללי

תיקון מנעול לדלת רב בריח מחיר מ-200₪
התקנת ידית לדלת רב בריח מחיר מ-150₪
החלפת ידית לדלת רב בריח מחיר מ-170₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
תיקון מנעול כספת עליון

מחפשים תיקון מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לעסק
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לעסק

מחפשים תיקון מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול צילינדר
תיקון מנעולים
תיקון מנעול צילינדר

מחפשים תיקון מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת פנים
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת פנים

מחפשים תיקון מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים תיקון מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
תיקון מנעולים
תיקון מנעול לדלת שריונית חסם

מחפשים תיקון מנעול לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »