תפקידו של מנעולן מוסמך: מעבר לחיתוך מפתח ותיקון מנעולים

כאשר יש מצב שבו  הדלת לא נפתחת כראוי או לא נפתחת בכלל, כולנו יודעים שעלינו לפנות לשירותי מנעולן מוסמך לתיקון הדלת והמנעולים. אך למעשה, שירותי מנעולן מוסמך הם הרבה מעבר לחיתוך מפתח ותיקון מנעולים. אם תהיתם לעצמכם באיזה שירותים בדיוק מדובר, המאמר הבא מיועד עבורכם.

 

מנעולן מוסמך – הדלת שלכם בידיים טובות

כאשר הדלת של הדירה או של הרכב לא נפתחת כראוי או לא נפתחת בכלל, אנחנו נלחצים מהר ובצדק יש לומר. ברגעים כאלו של לחץ ואי וודאות, מומלץ לפנות בהקדם לשירותיו של מנעולן אמין ומקצועי שיעזור לנו לחתוך את המפתח ולתקן את המנעול בצורה הטובה ביותר. כישורים אלו של מנעולן מוסמך מוכרים לכולנו, אך למעשה, למנעולן מוסמך יש מגוון תפקידים נוספים.

מנעולן מוסמך – הדלת שלכם בידיים טובות

התפקידים הנוספים של מנעולן מוסמך שכדאי להכיר

חיתוך מפתח ותיקון מנעולים ומפתחות ברחובות הם שירותי מנעולנות שמוכרים לכולנו, אך כמו שאמרנו, מנעולן מוסמך יכול לתת לנו מגוון שירותים נוספים אותם כדאי להכיר:

שדרוג אבטחת הבית

למנעולן מוסמך יש את הידע והכלים המקצועיים המתקדמים ביותר בשוק, באופן שיכול לסייע לכם לא רק לתקן מנעולים ומפתחות שהתקלקלו, אלא גם לשפר את הקיים ולשדרג את אבטחת הבית עם מנעולים חכמים ומתקדמים.

החלפת ידית לדלת

בין אם מדובר מטעמי עיצוב ובין אם בשל תקלה, החלפת ידית לדלת היא בין השירותים הנפוצים שתוכלו לקבל ממנעולן מקצועי.

פריצת כספות

במקרה של איבוד המפתח או ששכחתם את הקוד של הכספת, תוכלו להזמין מנעולן מומחה לפתיחת כל סוגי הכספות: דיגיטליות, מוקשים ורצפה.

 

כיצד נוכל לדעת שמדובר במנעולן מומלץ?

מלבד הדחיפות ומהירות הביצוע הנדרשת מאת מנעולן מוסמך, הרי שמדובר גם בשירותים הדורשים אמינות וביטחון ובשל כך, חשוב לוודא כי מדובר במנעולן מומלץ וזאת בעיקר לאחר בדיקת הפרמטרים הבאים: ניסיון של מספר שנים בתחום, הסמכה מקצועית, זמינות מקסימלית ושקיפות מלאה.

כיצד נוכל לדעת שמדובר במנעולן מומלץ

מה טווח המחירים של שירותי מנעולן מוסמך?

כפי שראינו עד כה, שירותי מנעולן מוסמך הם רבים ומגוונים ויכולים לתת לנו מגוון פתרונות למצבי חירום לא נעימים. בהתאם לכך, מחיר שירותיו של מנעולן מוסמך תלויים במספר גורמים עיקריים כמו: מהות התקלה, סוג המנעול, מיקום התקלה, שעת הקריאה ועוד. ככלל, טווח המחירים של שירותי מנעולן מוסמך נעים לרוב בין 150 ₪ ל – 250 ₪ למעט מקרים חריגים.

 

לסיכום

תפקידיו של מנעולן מוסמך הם רבים ומגוונים, הרבה מעבר לחיתוך מפתח ותיקון מנעולים כפי שכולנו מכירים וכוללים בין השאר שדרוג אבטחת הבית, החלפת ידית לדלת ופריצת כספות. בכדי לקבל את הפתרון המקצועי, המהיר והיעיל ביותר, חשוב לבחור במנעולן מומלץ ומנוסה בתחומו, כאשר טווח המחירים לשירותי מנעולנות סטנדרטיים נע לרוב בין 150 ₪ ל- 250 ₪.

תפקידו של מנעולן מוסמך מעבר לחיתוך מפתח ותיקון מנעולים

תפקידו של מנעולן מוסמך מעבר לחיתוך מפתח ותיקון מנעולים
מה היה לנו עד עכשיו?