3 תקלות נפוצות בבית ואיך לתקן אותן

לפעמים אנשים חושבים שרק בבית שלהם יש תקלות אבל אל תדאגו, אתם לא לבד! תקלות בבית הם עניין די שגרתי ברוב הבתים בין אם אלו בתים פרטיים בכפר, דירות, בנייני יוקרה, וילות וכו'. תקלות רבות שעלולות לפקוד אותנו לא מעט ניתן לתקן לבד בעוד שאחרות כדאי להתקשר לאיש מקצוע.

 

עשה זאת בעצמך?

אין ספק שלא צריך להתקשר לאיש מקצוע על דבר קטן אך כשיש ספק לגביי איך עושים, מה עושים, האם יש לכם את הכלים המתאימים וכו' בעיקר בענייני צנרת מסובכים שווה להתקשר לאנשי מקצוע אמינים במיוחד כמו אינסטלטור באשקלון יצאת צדיק שמציע שירותי התקנות שונים לכל ענייני צנרת, תיקון בעיות באינסטלציה ואיתור נזילות.

 

תקלות שאפשר לבדוק בעצמכם לפני שמתקשרים

סתימה בכיור

המים יורדים ממש לאט או לא יורדים בכלל בכיור? יכול להיות שמדובר בסתימה שנגמרה משאריות אוכל ולכלכוך שנכנסו לסיפון. לפניכם עומדות שלוש אפשרויות:

הראשונה להשתמש בפלומבה שתפתח את הלחץ ותוריד את המים.

האפשרות השנייה היא לפתוח את הארון שמתחת לכיור, להניח דלי מתחת לסיפון ולפתוח אותו בהברגה פשוטה בזהירות, משם יצאו הרבה מים וכנראה גועל נפש, רוקנו הכול אל הדלי, הבריגו חזרה ובדקו אם משהו השתפר.

האפשרות השלישית אם שתיהן לא עבדו היא לקנות חומר חזק במיוחד עבור סתימות בכיור, אותו תוכלו לשפוך ישר אל פתח הניקוז והוא ידאג "לאכול" את כל מה שמפריע למים לעבור בדרך אל הביוב.

 

ניקיון של מסילות החלון

ניקיון אולי נשמע כמו משהו פשוט ורגיל אבל לא תאמינו איך ניקיון יסודי של מסילות החלון ישפר את איכות החלון והרשת, פעמים רבות נתקע אבק או לכלכוך מבחוץ בין המסילות מה שגורם לחלונות להיתקע או לחרוק, הוציאו את כל החלונות ושימו אותם בצד על פי סדר, שאבו בעזרת פיה צרה את האבק ואפילו צחצחו עם מים סבון ומברשת שיניים ישנה את המסילות, בסוף ייבשו היטב ורק לאחר מכן החזירו את החלונות.

 

דלת חורקת

אין דבר מרגיז יותר מדלתות חורקות אך הפתרון הוא יותר קל ממה שיכולתם לדמיין, דלת חורקת בסך הכל מבקשת מכם קצת שמן למפרקים שלה, תוכלו לקנות שמן בעל פיה לחיצה ותשמנו את הצירים או אפילו להשתמש בשמן רגיל מהמטבח שלכם ומכחול קטן, מרחו מעט שמן על הצירים וראו זה פלא הדלת שקטה לחלוטין.

 

לסיכום

אנו נתקלים בתקלות ובעיות כל כך הרבה בחיים אם זה בבית, ברכב, במכשירים חשמליים ועוד ועוד, כמובן שחשוב מאוד להקפיד על תחזוקה שוטפת של כל דבר וכך תראו פחות ופחות תקלות ובכל זאת שכן קורה משהו עצרו לחשוב רגע אם תוכלו לתקן לבד ולהיעזר בסרטוני ההדרכה הרבים שקיימים או שכדאי להתקשר לאיש מקצוע לעבודה אמינה ואיכותית.

 

איש תחזוקה

 

כלי עבודה
מה היה לנו עד עכשיו?