מהם תקני הבטיחות כשמתקינים ג'קוזי/בריכה במרפסת?

התקנה של ג'קוזי, בריכה או כל מערכת שמשלבת מים על המרפסת שלכם דורשת מכם לבצע התאמות בטיחות שונות. המטרה של ההתאמות הל היא לאפשר לכם להנות מהאטרקציות הללו בלי לסכן את הביטחון האישי שלכם. אי הקפדה על הכללים עלולה להוביל לסכנה ברורה, ולכן עוד לפני שאתם מתקינים של מערכת מהסוג הזה, הנה כמה כללי בטיחות שכדאי לדעת.

 

התקנת בריכה בבית

אם גם אתם הבנתם שהגיע הזמן שתהיה לכם בריכה בבית,  HotSpring היא המקום הנכון לעשות את זה. החברה מאפשרת לכם להנות ממגוון רחב של בריכות, ג'קוזי ואפילו בריכות זרמים ENDLESS POOLS שנותנות לכם את היכולת לשחות גם בתוך בריכה קטנה. התקנה של בריכה באמצעות אנשי המקצוע של הוטספרינג תאפשר לכם להיות רגועים בכל הנוגע לבטיחות.

התקנת ג'קוזי

בטיחות של חיבורי החשמל

הדבר הראשון שחשוב להקפיד עליו הוא הבטיחות של מערכת החשמל. בכל בריכה או ג'קוזי יש מערכות חשמליות, והן צריכות להיות בנפרד ממערכות המים. מגע של חשמל ומים מוביל ברמה המיידית לקצר, ולעיתים גם יכול להוביל להתחשמלות כך שאתם חייבים להקפיד על הפרדה מוחלטת בין השניים. בנוסף, חיבורי החשמל צריכים לעמוד בלחץ הנדרש מבחינת עומס העבודה שיש עליהם.

 

עמידות בלחץ המים

לא כולם מודעים לעובדה שמים שוקלים הרבה מאוד. התקנה  של בריכה במרפסת עלולה להוביל לקריסה של המרפסת בשל המשקל הרב שאותו המים מטילים על המרפסת. החל מנפח מסוים המרפסת שלכם לא תוכל לעמוד בעומס שהמים מטילים עליה ולכן לפני שאתם מתקינים את הבריכה עליכם לבדוק מה בדיוק העומס שבו המרפסת שלכם מסוגלת לעמוד ולפי זה לבחור בריכה.

אל תגיעו למצב שבו המרפסת שלכם לא מסוגלת לעמוד בלחץ המים. למרות זאת, אם חשוב לכם בריכה בגודל מסוים ניתן לבצע חיזוקים מסוימים למרפסת שיכולים לאפשר לכם להתקין בריכה בנפח גדול יותר. גם אחרי החיזוקים הללו סביר להניח שתהיינה מגבלות על הנפח המקסימלי של הבריכה אותה תוכלו להתקין אצלכם במרפסת.

עמידות בלחץ מים

אישורי מהנדס

אחת הסיבות שחשוב לבצע את ההתקנה של הבריכה בעזרת חברה מקצועית היא כדי להיות בטוחים שכל האישורים שקיבלתם באמת תקפים.  בין אם מדובר על אישור מהנדס חשמל על המערכת או מהנדס בניין שיחתום לכם על המרפסת, לאישורים הללו יש חשיבות רבה מצד הרשויות. חברה תקנית תעזור לכם לקבל את האישורים הללו וכך לבנות בצורה בטוחה את הבריכה במרפסת.

 

לסיכום

התקנה של בריכה, ג'קוזי או כל מערכת שמשלבת מים וחשמל במרפסת היא דבר שיכול להעניק לנו פינוק רב, אולם מבחינה בטיחותית יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. מערכת החשמל כולה צריכה להיות חבויה, וכמובן בניתוק מוחלט ממערכת המים כדי למנוע קצרים או במקרה גרוע יותר התחשמלות. בנוסף, עליכם לבדוק שהמרפסת שלכם יכולה לעמוד בעומס שהמים מטילים עליה.

הסמכות מהנדס

התקנת ג'קוזי_בריכה
מה היה לנו עד עכשיו?