איך בוחרים מעקה זכוכית מעוצב שיחזיק לאורך זמן?

מעקה זכוכית הוא אביזר בטיחותי. המעקה מאפשר ליצור חללים דקורטיביים, גם בחלל הפנים וגם לחללי בחוץ של הבית. בתוך הבית המעקות זכוכית יתאימו אל המדרגות שלכם ואילו המעקים לחלל החוץ יתאימו יותר למרפסות או לבריכה, או אפילו גם לגינה. ניתן לעצב את המעקות זכוכית המגוון של סגנונות ועיצובים, אך חשוב לזכור שהמטרה העיקרית של המעקה הוא הבטיחותית הגבוהה שלו. לכן, גם חשוב לבחור במעקה זכוכית שיהיה איתכם גם לאורך זמן, ולא יהפוך להיות מעקה שמחלפים כל כמה שנים מחשש שלא יחזיק, או לא יהיה בטיחותי מספיק עבורכם ועבור המשפחה שלכם.

 

מה הם היתרונות של מעקה הזכוכית

מעקה זכוכית מאפשר לכם להתקין לאורך שטחים גדולים וגם בחללים שהם קטנים. הזכוכית השקופה מעניקה יתרונות רבים, גם מבחינה עיצובית, ליצור חללי חדרים. המעקה מאפשר צפייה, כלומר מעניק פרספקטיבה מקסימלית לגרמי מדרגות, מראה דקורטיבית וגם לאזורים פתוחים. באמצעות של מעקה הזכוכית, תוכלו לבנות מובלעות דקורטיביים ופינות ירוקות באזורים שונים בבית. מעקבי זכוכית, לחובבי הניקיון מבינכם, נוחים מאוד לניקוי והם דורשים תחזוקה שהיא קלה בלבד. מלבד זאת, הם נחשבים עמידים ושומרים על המראה החדשני שלהם לאורך זמן.

 

איך בוחרים מעקה זכוכית שישמר לאורך זמן

 

בחירה של סוג הזכוכית

קודם כל, לפני הכל, חשוב לבחור בחומרי גלם איכותיים למעקה הזכוכית שלכם. מעקה זכוכית צריך גם להיות ברמת ביטחון מסוימת, על מנת לעמוד בתקן. מעקה זכוכית כזה, מאפשר צפייה פנורמית, בעוד שזכוכית שהיא אטומה מסתירה את טווח הראיה, אפשר להנות במקרה כזה משני העלומות ולבחור בזכוכית המחזירה אור.

 

מקום של התקנת המעקה

מעקה זכוכית, צריך להיות מותאם לסביבה שבו הוא יותקן. כל זאת, לאחר בדיקה מוקפדת של מקום ההתקנה של המעקה. חשוב לוודא שהמעקה שלכם יהיה מותאם גם לילדים, גם אם אין לכם כרגע ותרצו למשל להביא בעתיד, או ילדים של המשפחה, ובאופן כללי, המעקה צריך להיות מותאם לכולם לא משנה מה הגילאים. כאשר בוחרים מעקה זכוכית למרפסת, חשוב לבחור במעקה שמתאים לכל תנאי מזג האוויר.

 

העיצוב

חלק לא פחות חשוב, הוא העיצוב. יש אנשים רבים שבוחרים לשנות את המעקה שלהם, כי המעקה כבר אינו מתאים לסוג העיצוב של הבית, והם רוצים לגוון. חשוב לבחור בסוג זכוכית שילווה אתכם שנים ארוכות והוא יתאים למגוון עיצובים שתרצו לעשות בבית שלכם.  אפשר לבחור גם את העיצוב לפי טכניקות העיצוב, כמו למשל התזה, צבע או חריטה, או לבחור בגוון זכוכית מסוים. כך תוכלו לשלב את עיצוב המערה בחומרי גלם נוספים אם תרצו בכך, כמו למשל ברזל, עץ, או אפילו פלדות.

 

לסיכום

בחירה של מעקה זכוכית, צריך קודם כל להיות מוצר בטיחותי עבור כל בני הבית בכל הגילאים. חשוב לבחור בזכוכית איכותית, בעלת עיצוב שיוכל לשרת אתכם במשך שנים רבות ויצריך ממכם מינימום של תחזוקה. תתחדשו!

מעקה זכוכית

מעקה זכוכית
מה היה לנו עד עכשיו?