איך בוחרים פורץ

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

בכל מיני הזדמנויות שונות אנחנו זקוקים לשירותיו של פורץ מקצועי. הפורץ יכול להעניק לנו שירות של פתיחת הדלת, בהזדמנויות שונות שבהן אין לנו אפשרות לפתוח אותה בעצמנו. כדי להבטיח שהפורץ שמגיע אליכם עושה עבודה טובה, אין ברירה אלא להקפיד על כמה פרמטרים חשובים לבחירה. אז איך בוחרים פורץ? מדובר כאן על שאלת מיליון הדולר, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את התשובות שאתם מחפשים. אז מוכנים? קדימה – בואו נבחר פורץ בחכמה!

 

בחירת פורץ – לא עניין של מה בכך

יש אנשי מקצוע שאנחנו אולי יכולים לחשוב על התפשרות כלשהי באיכות שלהם. בחלק מהמקרים, נבחר באיש מקצוע שייתן לנו הצעת מחיר נמוכה יותר, לדוגמה, גם אם אנחנו יודעים מראש שהעבודה שלו תהיה פחות טובה מאיש מקצוע אחר – פשוט כי התוצאה לא ממש קריטית לנו.

לעומת זאת, יש מקומות שבהם אסור להתפשר, ובחירת פורץ היא לחלוטין אחד המקומות האלו. ההבדלים בין פורץ מקצועי לבין פורץ חובבן הם הבדלים קריטיים, וחשוב מאוד שתדעו כיצד להבדיל ביניהם.

 

 

פורץ מקצוען או פורץ חובבן – אין יודעים?

פורץ מקצוען הוא פורץ שיעמוד בכל מיני סטנדרטים גבוהים של איכות, שפורץ חובבן לא יוכל לעמוד בהם. אנחנו מדברים פה על כמה וכמה סטנדרטים, אז בואו נדבר עליהם אחד אחד. פורץ מקצוען, לדוגמה, יוכל ברגע לשלוף את כל תעודות ההסמכה שלו, ולספר לכם על העבר העשיר שלו בתחום הפריצות. לעומת זאת, פורץ חובבן ינסה להתחמק ממענה על שאלות כמו "אז איפה למדת?" או "כמה ניסיון יש לך?", ובהתאם האווירה שלכם צריכה להפוך לקצת יותר חשדנית בנוגע אליו.

 

 

מחיר גבוה או נמוך מידי – מתי לחשוד?

הצעת המחיר גם היא יכולה וצריכה להשפיע על בחירת הפורץ שלכם. כמובן שהמחיר לא יכול לתת את התמונה הכללית הבלעדית, אבל הוא בהחלט צריך להיות חלק משמעותי ממנה.

הצעת מחיר של פורץ שעומדת על סכום גבוה יותר באופן חריג מהמחיר הממוצע, או דווקא הצעת מחיר של פורץ שעומדת על סכום נמוך יותר באופן חריג ממנו – היא הצעת מחיר שאמורה לגרום לכם לתהות על קנקנו של הפורץ.

בפרמטר של המחיר, מומלץ לבחור פורץ בהתאם להצעת מחיר שעומדת בסטנדרט, ושמשקפת באופן הוגן את השירות שאתם מקבלים.

 

 

פורץ ששומר על שירותיות – כי אין חשובה יותר ממנה

פורץ טוב הוא פורץ שיודע שטובת הלקוחות שלו צריכה להיות במקום הראשון. פורץ מסוג כזה הוא פורץ שידע לענות בסבלנות ובאדיבות על כל שאלה, לתת הרגשה טובה ללקוחות ובעיקר להשרות אווירה רגועה.

הרבה פעמים הסיטואציה של פריצה היא לא סיטואציה נעימה במיוחד, ולכן הפורץ הוא זה שיכול לתת את החותמת שהכל, בסופו של דבר, יהיה בסדר ונמצא בשליטה.

מפורץ שמשרה עליכם אווירה לחוצה, עצבנית וחסרת סבלנות, הוא פורץ שממש לא כדאי לבחור בו לשום עבודה, גם לא במקרי חירום.

 

 

המלצות זה אף פעם לא דבר רע

קבלת המלצות על פורץ מסוים היא פרמטר שיכול להיות ממש נחמד ולהקל על הבחירה שלכם בפורץ המתאים לביצוע העבודה. ברגע שאתם מקבלים המלצות על פורץ מסוים מטעם בני משפחה, מכרים או חברים, אתם כבר יכולים להיות בראש שקט ולדעת שאתם יכולים לסמוך על האנשים הקרובים לכם ביותר שיתנו לכם המלצת זהב, לא פחות.

 

 

בחירת פורץ – תלויה גם בשעות ובימים של הצורך בפריצה

לפעמים בחירת פורץ תהיה מצומצמת יותר, במצבים שבהם, לדוגמה, הצורך בפריצה מתעורר באמצע הלילה, בשבתות, בחגים ועוד. במקרים כאלו בחירת הפורץ תהיה מבין הפורצים שמציעים שירות של 24/7, וכך ההתלבטות שלכם במי מבין כל הפורצים לבחור בסופו של דבר, תהיה קטנה יותר בהתאם.

כמובן שגם כאן אין להתפשר על סטנדרטים בינוניים, על מנת שתוכלו להבטיח שתסיימו את הליך הפריצה כאשר אתם שבעי רצון מהתוצאה.

תשאירו את משחקי האן דן דינו לסיטואציות אחרות: פורץ אמיתי בוחרים בשיקול דעת

אז נכון, הכי קל זה לכתוב בגוגל "פורץ" ולקבל כמה תוצאות, אבל מדובר כאן על עניין שמצריך ודורש הרבה יותר מחשבה ומאמצים מצדכם, ולמה? פשוט מאוד – בחירה לא נכונה בפורץ שאינו מקצועי מספיק עלולה לעלות לכם מאוד ביוקר. איך זה בא לידי ביטוי אתם שואלים?

 

 

הזמנתם פורץ לא מקצועי? אתם יכולים להיפרד לשלום מהדלת והצילינדר

פורץ לא מקצועי עלול לא רק לא לפתור את הבעיה, אלא גם להפוך אותה לגדולה יותר. בסופו של דבר, הפורץ צריך להיות כזה שיודע בדיוק מה הוא עושה, כיצד לפרוץ את הדלת עם מינימום נזקים, ולצמצם את הסיכוי שתקלה לא צפויה תצוץ בעקבות הטיפול שלו.

לכן, בחירה בפורץ לא מקצועי עלולה להפוך את כל העניין הזה להרבה יותר מסובך, ובסופו של דבר מי שיצטרכו להתמודד עם העניין הזה אלו אתם, וחבל. מדובר כאן גם על בזבוז זמן וגם על בזבוז כסף, אז תעשו לנו טובה – תבחרו פורץ מומלץ מבעוד מועד.

 

 

כמה עולים שירותי פורץ?

המחירים עבור שירותי פורץ הם מחירים משתנים, כאשר קיימות בעיות פשוטות יותר לפתרון ובעיות מורכבות יותר לפתרון. למשל, ביקור של פורץ יעלה בדרך כלל בין 200-250 ש"ח, פריצת דלת של פלדלת תעלה בין 400-600 ש"ח, התקנת צילינדר עם בקרת שכפול תעלה בין 600-1,200 ש"ח בדרך כלל ועוד.

 

 

זקוקים לשירותי פורץ? אנחנו כאן בשבילכם. חברתנו מציעה שירותי פריצה מקצועיים לכל צורך. המחירים ההוגנים שלנו, השירות המעולה, המקצועיות והיסודיות שלנו הם אלו שהופכים אותנו לאחת מהחברות הכי בולטות בארץ בתחום הפריצה, אז דברו איתנו ונשמח לסייע גם לכם!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »