איך לבחור דלתות

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

איך בוחרים את הדלת המתאימה ביותר עבורנו? איך מוודאים שהדלת שנרכוש באמת עונה על הצרכים שלנו? איך בוחרים דלת שאכן תשרת אותנו למשך שנים רבות? איך לבחור דלתות – הינה כל הפרטים.

לפעמים זה נשמע מובן מאליו. "למה אתה מתכוון באיך לבחור דלתות?" פשוט מגיעים, רואים משהו שנראה טוב, קונים וזהו. לא? אז זהו שלא. תהליך בחירת דלת לא חייב להיות תהליך ארוך, מייגע ומסובך, עם זאת, כן נרצה להקפיד על כמה כללים חשובים שיעזור לנו לעשות את הבחירה הנכונה.

 

איך לבחור דלתות? 7 עקרונות

בעת בחירת דלת אנחנו נרצה לקחת בחשבון את העקרונות הבאים. כמה כל עקרון חשוב לכם, וכמה אחוזים כל עקרון מהווה מהבחירה שלכם, זה כבר תלוי בכם.

 

עיקרון #1 – התאמה לצורך

הדבר הכי חשוב בעת בחירת דלת, הוא קודם כל לסנן על פי הצורך. וזה לא מובן מאליו. יש דלתות שמיועדות להיות דלתות חוץ, יש דלתות שמיועדות להיות דלתות פנים, לדלת ממ"ד יש תכונות שונות לגמרי, ודלת הזזה מתנהגת שונה מדלת פתיחה. לכן, קודם כל, נרצה לוודא שברור לנו על איזה צורך הדלת צריכה לענות.

הידעת? דלת ממ"ד שונה מדלת רגילה, לכן בעת רכישת דלת ממ"ד, יש להקפיד שלא מתפשרים, ולא קונים דלת כניסה רגילה. ומה אם אפשר לבחור? מה אם דלת המרפסת יכולה להיות דלת פתיחה או דלת הזזה? איך בוחרים? זה תלוי בעקרונות אחרים.

 

עיקרון #2 – איך לבחור דלתות – אבטחה

העיקרון הזה חשוב מאין כמותו. נוכל לבחור את הדלת הכי יפה בעולם, אך אם היא לא מאובטחת מספיק, אז היא מפספסת את העיקרון החשוב הזה. נקודה חשובה כאן, היא שרמת האבטחה הדרושה תלויה כמובן בשימוש שנעשה בדלת.

האם מדובר בדלת כניסה שמגינה על הבית ומעניקה לו את הפרטיות שלו? או האם מדובר בדלת פנים לחדר המשחקים? מן הסתם, על דלת הכניסה להיות מאובטחת הרבה יותר מדלת פנים. בנוסף, אולי במקרים מסוימים דווקא דלת הפנים היא גם חשובה לצורך הגנה. גם כאן, עדיף שהדלת תהיה עם רמת אבטחה גבוהה יותר, ורק אחרי זה נכניס שיקולים של יופי.

כיום, חברות מציעות שלל טכנולוגיות מתקדמות. תוכלו למצוא מנעולי צילינדר פשוטים ומתקדמים, מנעולים דיגיטליים, מנעולים עם טביעת אצבע ועוד. בדקו מה האפשרויות השונות, וודאו כי הדלת שאתם בוחרים אכן מגינה עליכם, על האנשים ועל הציוד.

איך לבחור דלתות? 7 עקרונות

 

עיקרון #3 – התאמה במידות

זה קורה במשפחות הכי טובות. קונים דלת מאובטחת ויפה, ואז מגלים ש? הדלת בכלל לא מתאימה! מדובר בטעות שקורת ללא מעט אנשים ולכן חשוב לנו לציין אותה כאן. טרם רכישת הדלת, מדדו לפחות פעמיים את גובה, רוחב ועובי החלל.

אין יותר מבאס, מלרכוש דלת חדשה, ואז לגלות שהיא לא מתאימה בגודל. כן, לפעמים אפשר להשתמש בטריקים שונים כדי לפתור את הבעיה. אך לפעמים יהיה עלינו לשלם עוד על מנת לבצע שיוף לדלת או להחליפה לדלת אחרת.

 

עיקרון #4 – דלת שמתאימה בעיצוב

הקדישו מעט חשיבה בעת בחירת הדלת לנושא העיצוב. מה אתם רוצים שהדלת תשדר? יוקרה, אותנטיות, חום, צבעוניות, רשמיות? כל דלת יכולה לשדר משהו אחר, וזה הזמן שלכם לבטא את מה שאתם רוצים. במידת הצורך ניתן להיעזר באיש מקצוע בנושא העיצוב, במיוחד אם בחירת הדלת, היא חלק מפרויקט שיפוץ או חידוש רחב יותר של הבית, הדירה או המשרד.

כך למשל, דלת פנים שקופה, יכולה להצביע על פתיחות ושקיפות. מנכ"ל או מנהל שרוצה לעודד את העובדים שלו, להיות פתוחים איתו, ולבקר אותו במשרד, יציב דלת שקופה שתשדר בדיוק את זה. לעומת זאת, אם אנחנו מעוניינים בדלת לחדר משרדי שמטרתו לחקירות או לפגישות אישיות, רצוי שהדלת תהיה אטומה.

עיקרון #4 - דלת שמתאימה בעיצוב

 

עיקרון #5 – בחרו בדלת נוחה לפתיחה

הדלת יכולה להיות יפהפה, באמת. אך אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשים לסגור או לפתוח אותה, או אם היא לא פרקטית. כנראה שהיא תאבד מהקסם שלה ומהר. לכן, בעת בחירת דלתות חשוב לבדוק את הפרקטיות שלה ואת נוחות הפתיחה.

למשל, האם תרצו שדלת הפנים תפתח החוצה או פנימה? או אולי לשני הצדדים? האם תרצו שהצירים יהיו בצד שמאל או ימין? נשמע לא חשוב כל כך נכון? אך האמת היא שזה מאוד חשוב.

פתיחת הדלת לכיוון מסוים, יכול להעלות או להוריד את הסיכוי שהדלת תפתח על אדם כלשהו בעת הליכה או לחילופין, דלת שנפתחת לכיוון מסוים עשויה לחסום את השימוש בארון, או בציוד שנמצא בתוך החדר. היינו עדים ללא מעט פתיחות מוזרות של דלתות, ולכן חשוב לראות את זה בתור נושא שכדאי להקדיש לו מחשבה.

 

עיקרון #6 – הגדירו תקציב

בשוק הדלתות תוכלו למצוא דלתות בשלל מחירים החל ב 500 ש"ח ועד עשרות אלפי שקלים. בעת בחירת דלת, הגדירו מה השיקולים החשובים לכם ביותר ומה פחות, ובהתאם לזה הגדירו תקציב. אנחנו רוצים להתחדש בדלת חדשה, אך עדיין להשאר עם כסף בכיס.

 

עיקרון #7 – בחרו בדלת נוחה לתחזוק

נקודה חשובה נוספת בכל הקשור לדלת הוא עניין התחזוק שלה. אין מה לעשות, כל דלת, אחת לתקופה מסוימת דורשת תחזוק. לפעמים מדובר באיזון דלתות ולפעמים מדובר בתיקון מנעול. הנקודה החשובה, היא כל כמה זמן הדלת תחליט להפתיע אתכם עם אירוע חדש.

האמת היא, שישנן דלתות שיכולות להחזיק שנים רבות ללא כל בעיה, ולעומת זאת, ישנן דלתות שיכולות לעשות בעיות בתוך מספר חודשים. בעת בחירת דלת, קראו ביקורות על הדלת, ובדקו האם היא נוחה לתחזוקה ולטיפול.

 

 

יש לכם בעיה בדלת? צריכים להחליף מנעול? אנו מעניקים שירותי מנעולנות מקיפים במיוחד בשבילכם!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »