איך להחליף צילינדר?

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אתם מבחינים כי המנעול כבר לא עובד חלק כמו פעם? מוצאים את עצמכם נאבקים בפתיחה ובסגירה של הדלת? כבר 25 שנה שאתם אם אותו צילינדר? אם אמרתם כן על אחת מהשאלות האלו, כנראה שהגיע הזמן – הגיע הזמן להחליף צילינדר.

החלפת צילינדר היא פתרון פשוט ומהיר שמסייע להמשיך ולשמור על בית או משרד מוגנים. אז החלטתם שזהו, אתם הולכים להחליף. אבל מה הלאה? איך להחליף צילינדר – הינה כל הפרטים. אם אתם מעוניינים לחסוך זמן ואנרגיה בתהליך החלפת הצילינדר – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו, וקבל שירות מקצועי, מהיר ומשתלם.

 

החלפת צילינדר – 2 פתרונות אפשריים

 

פתרון מספר #1 – עשה זאת בעצמך

הפתרון הראשון מיועד לאלו שמעוניינים לבצע את העבודה בעצמם ולהחליף את הצילינדר ללא סיוע של איש מקצוע. בשביל אותם אנשים, הכנו בפסקאות הבאות פירוט על השלבים שיש לבצע. אתם עשויים לרצות לעשות את זה בעצמכם, אם יש לכם זמן, סבלנות ואנרגיה להקדיש לזה. ואם, אתם רוצים לחסוך כמה שקלים.

חשוב לציין, שעליכם לוודא שיש ברשותכם את כל סוגי הברגים המתאימים וכן צילינדר חדש ואיכותי (כל הפרטים בהמשך המדריך).

 

פתרון מספר #2 – קריאה למנעולן מורשה

הפתרון השני מיועד לאלו שמעוניינים לקבל פתרון מהיר ואיכותי, מבלי להשקיע יותר מדי זמן ואנרגיה. במקרה הזה קריאה למנעולן מורשה ומקצועי, תהיה הפתרון המתאים ביותר. בעזרת שיחה ראשונית, תוכלו למסור למנעולן את כל הפרטים, והוא יגיע לבית או למשרד, יבצע את העבודה בצורה יעילה ומהירה, וימשיך לדרכו, כשאתם מרוצים ועם צילינדר חדש ודלת תקינה.

אם המנעול נתקע בזמן הכי לא טוב, אם אין לכם סבלנות, ידע או רצון לעשות את זה בעצמכם – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ולקבל שירות החלפת צילינדר מהיר ומקצועי.

 

החלפת צילינדר עשה זאת בעצמך

אם אתם שוקלים להחליף את הצילינדר בעצמכם, אנחנו נשמח לתת מספר דגשים שיעזרו לכם לבצע את העבודה בצורה נכונה, יעילה ומהירה.

החדשות הטובות? אם יש לכם ניסיון קודם בתיקונים והחלפות שקשורות לבית או למשרד, ויש ברשותכם סט כלים מתאים – אתם בהחלט יכולים לעשות את זה. בתחום תיקון הדלתות, החלפת צילינדר נחשבת לאחת הפעולות היותר פשוטות וזאת לעומת החלפת דלת, שיוף דלת, איזון דלתות ועוד.

מה צריך כדי להחליף צילינדר לבד?

  • מברגים שמתאימים להחלפה.
  • אמונה כי אתם יכולים לעשות את זה.
  • צילינדר חדש ומתאים שברשותכם.
  • זמן וסבלנות לבצע את התהליך.

 

שלב מספר 1 – יש להצטייד בצילינדר חדש

אם אתם רוצים להחליף צילינדר חשוב לוודא כי יש ברשותכם צילינדר חדש ומתאים. אין יותר מעצבן מלגלות כי הצילינדר החדש שהתקנו, אינו עובד כמו שצריך ועלינו לעשות זאת בשנית. וכן, זה עשוי לקרות. לכן, בין אם יש לכם צילינדר רזרבי, ובין אם אתם רוכשים צילינדר חדש, וודאו כי הוא תקין טרם ההחלפה.

לצילינדר, תפקיד חשוב במנגנון הנעילה של הדלת והוא חיוני לתפקוד תקין. לכן לא נרצה להתפשר כאן, ולעבוד עם צילינדר חצי מתפקד.

חשוב! אם אתם הולכים לרכוש צילינדר חדש, וודאו לפני כן, כי יש ברשותכם גם את המברגים הדרושים: מפתח אלן ובוקסה וראצ'ר. אם לא, בזמן רכישת הצילינדר החדש, רכשו גם את המברגים האלו.

שלב מספר 1 - יש להצטייד בצילינדר חדש

 

שלב מספר 2 – התחלת עבודה ושחרור ברגים

נרצה להכין את המקום בצורה הטובה ביותר. נדאג כי הצילינדר החדש לידנו, כי יש ברשותנו את המברגים, וכי יש לצידנו קופסה או מגבת עליה נוכל לשים את הברגים ששחררנו כדי שלא ילכו לאיבוד.

בשלב זה, אנו נשחרר את הברגים שמקבעים את הלוח שמגן על המנעול. נשחרר את הברגים ואם צריך גם נעזר בידיים כדי לשלוף אותם החוצה. לאחר ששחררנו את הברגים, נשחרר גם את הבורג של הידית אשר נמצא בדופן הפנימי שלה. על מנת לעשות זאת עלינו להשתמש במפתח אלן.

 

שלב מספר 3 – שחרור לוחית המתכת

אז הורדנו את הכיסוי המגן ואת הידית וכאן נתקדם שלב נוסף. בשלב זה נרצה להיות עם הפנים לכיוון צד הדלת, היכן שממוקם הבריח. בדופן הפנימי של הדלת ישנם 5 ברגים. עלינו לשחרר רק את הבורג האמצעי אשר אחראי על קיבוע הצילינדר לדלת.

לאחר ששחררנו את הבורג האמצעי, נסתכל על הצילינדר ונבחין בלוחית המתכת שמצויה סביבו. הלוחית הזו מוחזקת באמצעות שני אומים שנמצאים בשני צידי הצילינדר. כדי להוציא את הצילינדר, נרצה לשחרר את 2 האומים הללו. נעזר בבוקסה וראצ'ר על מנת לעשות זאת.

הדבר הראשון בשלב זה, לאחר ששחררנו את האומים והבורג, הוא להוציא את לוחית המתכת מהמקום שלה.

שלב מספר 3 - שחרור לוחית המתכת

 

שלב מספר 4 – הגיע הזמן להחליף

זה השלב שבו הקסם מתרחש. השלב שבו נוצי את הצילינדר הישן ונכניס את הצילינדר החדש. אפשר כבר להבחין שבשלב זה הצילינדר שלנו משוחרר וכל מה שנותר זה להוציא אותו מהדלת ולשים אותו בצד.

לאחר שהוצאנו את הצילינדר הישן ממקומו, ניקח בזהירות את הצילינדר החדש ונכניס אותו למקום המתאים. בעת ההכנסה, נרצה לוודא כי אנחנו מתאימים את הצילינדר לגלגל השיניים אשר נמצא במנעול.

לאחר שימקמנו את הצילינדר במקום שמתאים לו, נקבע שוב את הצילינדר באמצעות הבורג הנמצא בדופן הפנימי בדלת.

 

שלב מספר 5 – החזרת החלקים השונים

מדובר בשלב לא פחות חשוב מהקודמים. בשלב זה אנחנו רוצים להחזיר את כל הדברים למקומם. נעשה זאת בסדר הפוך מסדר הפירוק.

  • נחזיר את לוחית המתכת אשר נמצאת מסביב לצילינדר.
  • נחזק את האומים ששייכים ללוחית המתכת.
  • נניח את לוח המגן של המנעול.
  • נקבע את לוח המנעול באמצעות הברגים.
  • נרכיב את הידית.
  • נבריג את הדלת בעזרת מפתח אלן.

 

וזהו! בדקו שהכל תקין ועובד – ויש לכם את זה!

 

אם אתם רוצים שאיש מקצוע יבצע את החלפת הצילינדר עבורכם – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל שירות מנעולנות ברמה הגבוהה ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »