איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

בכל קיץ יוצאים הישראלים לבלות בהמוניהם בחופשה מהנה בארץ או בחו"ל. עם זאת, לרבים, קיים החשש להשאיר את הבית לזמן רב ובכך להיות חשופים לפריצה. בתקופת הקיץ למשל על פי ההערכות כ – 3 מיליון ישראלים ישהו מחוץ לבית ויצאו לחופשה. אנו נלמד איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה.

רבים לא יודעים אך תקופה זו גם נקראת בשם נוסף – שעון הפשיעה. כינוי שניתן לתקופת חגי תשרי, פסח וחופשת הקיץ הארוכה בשל העלייה בכמות הפריצות לבתים בתקופה זו. על פי ההערכות בתקופת הקיץ בלבד נפרצים כ 25 אלף בתים ולמעלה מ – 6 אלף עסקים. אין דבר יותר מכעיס, מעצבן ומבאס מלגלות שהדירה שלנו נפרצה בזמן חופשה. מעבר לזה שמדובר בנזק לדירה ובאיבוד רכוש, זה גם הורס את חווית החופשה.

אם אתם רוצים להימנע מפריצה לדירה בזמן חופשה – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ולקבל שירות מקצועי שיעזור לכם להתמגן בצורה הטובה ביותר עבורכם. אנחנו זמינים עבורכם 24/7 ואנחנו נעשה הכל כדי שהחופשה שלכם תעבור בצורה חלקה. בנוסף, הכנו לכם מספר כללי זהירות שאנו מקווים שיעזרו לכם להתמודד עם השאלה – איך למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה.

 

8 כללי זהירות למניעת פריצה בעת חופשה

אז נכון שהיינו רוצים שמשטרת ישראל תציב שוטר ליד הבית שלנו, שיגן על הבית בזמן החופשה, אך לצערנו, נכון לימים אלה, זה עדיין לא בתקציב השנתי. עם זאת, כן יש מספר דברים שאפשר לעשות כדי למנוע פריצה:

כללי זהירות למניעת פריצה בעת חופשה

 

כלל #1 – היו מודעים למתרחש סביבכם

סמכו על האינטואיציה שלכם. אם אתם מזהים שיש אנשים שמתנהגים בצורה חשודה מסביב לבית שלכם, טרם היציאה לחופשה, אל תהססו וצרו קשר עם משטרת ישראל שתבדוק זאת. עדיף לבדוק לפני מאשר לגלות אחרי. אם תגלו ערנות טרם היציאה לחופשה, תוכלו למנוע הרבה כאבי ראש בזמן החופשה.

כלל #1 - היו מודעים למתרחש סביבכם

 

כלל #2 – וודאו כי כל הפתחים נעולים

הינה כלל חשוב שכדאי ליישם תמיד ולא רק כשיוצאים לחופשה – הקפידו לנעול את הבית ואת הפתחים השונים. שער הכניסה, שער החניה, דלתות לחדרים חשובים. דלת נעולה מקשה על הפורץ להיכנס, ואילו דלת פתוחה או שנראית לא מתוחזקת ממש מזמינה את הפורץ להיכנס. לכן, עשו לכם זאת להרגל לנעול את הדלתות.

כלל #2 - וודאו כי כל הפתחים נעולים

 

כלל #3 – מפתחות בארון החשמל זה ממש לא מתוחכם

אם לרגע נדמה לכם שמפתחות בארון החשמל שמטרתן לאפשר לסבתא או לחבר טוב, להכנס לדירה כשאתם לא בבית זה רעיון טוב, אז צר לנו להכריז שלו. ניקח צעד קדימה, אפילו אם אתם מסתירים את המפתח בעציץ, מתחת לעטיפת מסטיק – זה עדיין לא מספיק! הפורצים מכירים את הטריקים המתוחכמים והישנים, ואין דבר יותר קל מזה.

לכן, במקום להשאיר את המפתח בארון חשמל (אנחנו יודעים שזה הרבה יותר נוח), עדיף לתת מפתח משוכפל שסבתא או החבר ישמרו אצלם בדירה. זה יהיה הרבה יותר בטוח ויבטיח לכם שקט בזמן החופשה.

כלל #3 - מפתחות בארון החשמל זה ממש לא מתוחכם1

 

כלל #4 – תחזקו את הדלת שלכם במידת הצורך

הדלת נוטה להיות תקועה? הדלת לא אוטמת את הפתח בצורה מלאה, זה הזמן לפני החופשה לסדר בדיוק את הדברים האלו. בין אם אתם זקוקים לתיקון מנעולים או להחלפת דלתות, טיפול מקדים, יחסוך לכם לא מעט כסף ותסכול. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה!

כלל #4 - תחזקו את הדלת שלכם במידת הצורך

 

כלל #5 – מערכת אזעקה זה חשוב

מערכת אזעקה היא ללא ספק אחד האמצעים היעילים ביותר כדי להגן על הבית שלכם מפריצה בזמן חופשה. אם עוד אין לכם מערכת אזעקה, כדי לשקול את זה. ואם יש לכם – הקפידו להפעיל אותה בצורה קבועה גם טרם היציאה מהחופשה.

מערכת אבטחה שמזהה תנועה בבית באמצעות גלאי נפח או לחופין מערכת שמזהה הזזה של דלתות או חלונות באמצעות גלאים מגנטיים, הן מערכות מעולות שמונעות מדי יום אלפי פריצות ברחבי העולם. על המערכת, להיות מחוברת למוקד אבטחה שזמין 24/7. מוקד זה, ידאג לקבל את קריאת האזעקה במידת הצורך ולהזעיק ניידת במידה וישנו חשד לפריצה. בנוסף, חשוב לעדכן את המוקד על יציאתכם לחופשה, ובכך הם יוכלו לבצע את ההתאמות הדרושות.

כלל #5 - מערכת אזעקה זה חשוב

 

כלל #6 – מצלמת אבטחה זה בונוס משמעותי

במיוחד אם אתם גרים בקומה ראשונה או בבית פרטי, מצלמת אבטחה היא מערכת חשובה שתוסיף להגנת הבית. אם יש ביכולתכם להתקין מצלמת אבטחה ולחבר אותה למוקד, זה מעולה. אם לא, לכל הפחות השקיעו במצלמת דמה איכותית ושימו שלט שמכריז כי מותקנת מצלמה בביתכם – זה ירתיע גנבים רבים.

כלל #6 - מצלמת אבטחה זה בונוס משמעותי

 

כלל #7 – וודאו כי השארתם את כל הציוד והחפצים בתוך הבית או במחסן

לפעמים לא צריך לפרוץ לדירה כדי לגנוב חפצים. מספיק והשארתם כסאות, פסלים וציוד גינה יקר ערך מחוץ לבית, והגנב ישמח לדלג מעל השער כדי לגנוב אותם. לכן הקפידו לשים את הדברים החשובים בתוך הבית או במחסן. בנוסף, אל תעשו לפורצים חיים קלים – גם את הסולם תכניסו פנימה.

כלל #7 - וודאו כי השארתם את כל הציוד והחפצים בתוך הבית או במחסן

 

כלל #8 – היעזרו בשכנים או בקרובים

על מנת שפעילות הבית תמשיך להראות תקינה בקשו משכנים, קרובים או חברים לאסוף את הדואר, להדליק מדי פעם אורות ולבקר בבית. בנוסף, אם תעדכנו שכנים שאתם תהיו מחוץ לבית, הם יהיו ערניים יותר לפעילות חשודה שמתרחשת בדירה שלכם.

לצד אלו, מומלץ שלא לחשוף במדיה החברתית שאתם בחופשה, ולוודא כי ניתקתם מהחשמל את מכשירי החשמל השונים.

 

על מנת למנוע פריצה לדירה בזמן חופשה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ואנו נשמח להגיש לכם שירות מהיר ומקצועי. צוות המנעולנים שלנו, עומד כאן לרשותכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »