איך לפרוץ מנעול?

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

ננעלתם מחוץ לבית? הדברים היקרים ביותר שלכם נשארו מאחורי לוקר נעול? אל דאגה, קיימות מספר שיטות כדי לפרוץ מנעול בצורה בטוחה. איך לפרוץ מנעול – כל הפרטים.

לפני הכל – הבהרה

חשוב לנו להבהיר רגע לפני שניתן כאן טיפים ומדריכים, כי פריצת מנעולים שלא שייכים לכם, נחשבת לעבירה על החוק. בעל הדלת, הלוקר או המנעול יכול לפעול נגדך במידה וביצעת זאת. פריצת מנעול שלא שייך לכם מהווה עבירה פלילית.

הצוות שלנו לא לוקח שום אחריות, במידה והחלטת לפרוץ מנעול של אדם אחר. עם זאת, אם חזרתם הרגע מהעבודה, וגיליתם שהמפתח שלכם לא נמצא עוד עליכם, הינה כמה רעיונות יצירתיים להכנס חזרה לתוך הבית, מבלי הצורך במפתח.

אם אתם רוצים לקבל פתרון מקצועי ומהיר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. מנעולן מורשה מוסמך ישמח לתת לכם שירות 24/7.

 

הכרות עם המנעול מקרוב

אז רגע לפני שנגיע לשיטות פריצה שונות, חשוב קודם כל להבין טוב יותר ממה מורכב המנעול. הינה הרכיבים שמהם מורכב המנעול:

 

בית המנעול

בית המנעול מהווה מעין מעטפת למנעול. מדובר במבנה אשר בו נמצאים מרכיבי המנעול השונים והוא זה שמחובר לדלת.

 

צילינדר

הצילינדר מהווה חלק חשוב ממנגנון הנעילה של הדלת. אל הצילינדר נכנס ויוצא המפתח. הצילינדר בנוי בצורה כזו שרק אם המפתח המתאים נכנס הוא פועל ונפתח או נסגר.

 

קפיצים

תפקיד הקפיצים הוא לסייע למנגנון הנעילה. הקפיצים דוחים את הפינים ובכך מסייעים לפתיחה ולנעילת הדלת.

 

פינים סגורים ופינים פתוחים

פינים סגורים נועדו לשמור על המנעול סגור כאשר אין מפתח בתו הצילינדר. הפינים הסגורים מפרידים בין הצילינדר לבין בית המנעול.

פינים פתוחים נועדו לסייע לפתיחת מנגנון הנעילה. כאשר אנחנו מכניסים את המפתח לתוך הצילינדר, הפינים הפתוחים נוגעים בחלק העליון של המפתח. לכל פין פתוח יש אורך משתנה והוא מתאים לצורת המפתח. כאשר מכניסים מפתח לא מתאים, הפינים לא יעלו. לעומת זאת, כאשר מכניסים את המפתח המתאים לצילינדר, הפינים עולים מעלה, ורק לאחר שהם עולים נוכל לסובב את המפתח.

 

שיטה 1 – פריצת המנעול, על ידי הבנה של מנגנון המנעול

השיטה הבאה מיועדת למי שרוצה לפתח הבנה עמוקה של פריצת מנעול. אם אתם מחפשים פתרונות קלים יותר, מומלץ לעבור לאחת מהשיטות האחרות.

 

שלב מספר 1 – הכרת המנעול

סוג המנעולים שיותר קל לפרוץ מבלי צורך במכשירים מתקדמים מדי, הוא מנעול מבוסס על פינים. על מנת לפרוץ את המנעול הזה, יש לדחוף בעוצמה ובמידה המתאימה את הפינים. איך עושים זאת?

הסתכלו על המפתחות שלכם. אתם מבחינים בשקעים ובבליטות שעל המפתח. השקעים והבליטות האלו מותאמים לפינים. כשהמפתח ממוקם בצורה הנכונה, המנעול נפתח. כדי לדעת לפרוץ מנעול עלינו להבין איך מנעולן בנוי. לכן, ההמלצה היא לקנות כ – 3 מנעולים שונים של 5 פינים.

 

שלב 2 – פירוק המנעול ואימון על פין 1

מה שנרצה לעשות זה לפרק את המנעול הראשון, ולהבין איך הוא בנוי. לראות את מיקום הפינים ואת תהליך היציאה והכניסה שלהם. ככל שתתעסק יותר ברכיבים השונים של המנעול כך תבין טוב יותר כיצד הוא פועל ומשם הדרך לפריצה קלה יותר.

אחרי שהתעסקנו במנעול הראשון, נרצה לעבור למנעול השני, ולהשאיר בו רק פין אחד. כדי לעשות זאת צריך לפרק את 4 הפינים האחרים. אחרי שעשינו את זה נשתמש במפתח אלן ובסיכה משרדית כדי להתאמן על פריצה. מה צריך לעשות:

  • יש להכניס את מפתח אלן ולהפעיל לחץ על הצד.
  • במקביל, יש להכניס את הסיכה המשרדית, למצוא את הפין המדובר ולהרים אותו כלפי מעלה. כאשר מגיעים לנקודה הנכונה המנעול יפתח.

 

שלב 3 – המשך אימונים על 2 עד 5 פינים.

אחרי שאנחנו מצליחים לפתוח מנעול עם פין 1. נרצה להעלות את רמת הקושי, כעת נרצה להתאמן על פתיחה של שני פינים. על מנת לעשות זאת, יש להרים את הפין הראשון לגובה המתאים ובמקביל, גם למצוא את הגובה המתאים לפין השני.

מדובר כאן במיומנות נרכשת, ככל שתתאמנו יותר כך זה יהפוך לקל יותר. אם תתמידו בעבודה, וכל יום תקדישו לזה זמן, תוכלו תוך 30 יום להגיע למצב שבו אתם פורצים 5 פינים.

 

שלב 4 – להכיר לעומק את עולם המנעולים ולרכוש ציוד מתאים

אם אתם יודעים איך מנגנון מנעול הפינים עובד והצלחתם לפתוח אותו. סימן שאתם יכולים להתקדם רמה אחת הלאה, וללמוד איך לפרוץ מנעולים נוספים. על מנת לעשות זאת מומלץ לקחת קורס מנעולן מקצועי או לכל הפחות ספר עם פירוט נרחב. בנוסף, סוגי המנעולים האחרים, דורש ציוד פריצה מתקדם יותר, ולכן יש להצטייד בו.

עכשיו מגיע השלב הקשה – להחזיר למנעול פין נוסף ולנסות עם שני פינים. תצטרך להרים את הראשון לגובה הנכון ולהחזיק אותו שם תוך כדי שאתה מחפש את הגובה הנכון לשני. אחרי שבוע-שבועיים של אימונים, יש מצב שתצליח לפרוץ גם שניים ושלושה פינים, ותוך חודש – חמישה פינים. עכשיו, כשהבנת את הבסיס, עדיין מחכה לך עבודה לא פשוטה: מומלץ לקנות ספר על פריצת מנעולים או לקחת קורס, כדי להבין איך פועלים כל המנעולים השונים, ותוך כדי לקנות סט פריצת מנעולים שלם, כדי לעשות את זה כמו מקצוען.

 

שיטה 2 – מפתח 0

מפתח 0 הוא מפתח כללי שמתאים לסוגים רבים של דלתות. רכישה של מפתח 0 בחנות בנייה, תאפשר לכם להכנס למשרדים רבים ללא כל עבודה מקדימה.

 

שיטה 3 – להרים את הדלת

יש דלתות שבנויות על צירים פשוטים. כל מה שעלינו לעשות זה להרים את הדלת מהצירים שלה ולנתק אותה מהמקום.

 

שיטה 4 – עזבו את הדלת ועברו לחלון

לפעמים דרך הפריצה הקלה יותר היא לא לפרוץ את מנעול הדלת אלא לפרוץ את החלון. החלון לרוב הרבה פחות מתוחכם וקל לפריצה

ישנן שיטות נוספות כמו החדרה של מברג בכוח לחריץ המפתח שמוביל לשבירת המנעול.

 

אם אתם זקוקים לפריצת מנעול מקצועית ומהירה – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, כדי לקבל שירות.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »