איך מחליפים צילינדר לדלת – מדריך

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

יש סיבות שונות שבגללן אתם עשויים למצוא את עצמכם זקוקים להחלפת צילינדר. זה יכול לקרות בשל אובדן של מפתחות הדלת וזה יכול להיות בגלל תקלה במנגנון המנעול. בכל מקרה, החלפת צילינדר, היא פתרון יעיל כדי להמשיך ולשמור על הבית או המשרד מוגן. אם אתם מעוניינים להחליף צילינדר יש לכם 2 פתרונות אפשריים: הפתרון הראשון הוא להחליף את הצילינדר בעצמכם. הפתרון השני הוא לקרוא לאיש מקצוע, אשר יעשה עבורכם את העבודה. הינה כל הפרטים על איך מחליפים צילינדר לדלת.

חשוב! אם מכל סיבה שהיא, אתם חושבים כי החלפת הצילינדר הוא תהליך מורכב, אם אתם חוששים לגרום נזק לדלק ואם אתם לא רוצים לסכן את עצמכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירות מנעולנים מהיר ומקצועי, בו נבצע עבורכם החלפת צילינדר לדלת.

 

איך מחליפים צילינדר לדלת לבד? איך עושים את זה נכון

הינה החדשות הטובות – אם יש לכם קצת ניסיון בעבודה עם הידיים, סיכוי טוב שאתם יכולים גם לעשות את זה לבד. מבין הפעולות השונות שיש לבצע לתחזוק ושיפור הדלת, החלפת צילינדר נחשבת לפעולה יחסית פשוטה. מה היא דורשת ממכם? מברגים מתאימים, אמונה בעצמכם, צילינדר חדש לדלת ולהורים שבנינו אולי גם שקט מהילדים.

איך מחליפים צילינדר לדלת לבד_ איך עושים את זה נכון

 

שלב ראשון – הצטיידות בצילינדר חדש

כדי לבצע את החלפת הצילינדר, חשוב טרם פירוק הצילינדר הישן – לרכוש צילינדר חדש ואיכותי. צילינדר הוא למעשה חלק ממנגנון הדלת אליו נכנס המפתח. המטרה שלו היא להגן על הנכס.

לכן, וודאו כי אתם הולכים למקום אמין ומקצועי, אשר יצייד אתכם בצילינדר איכותי לדלת שלכם. מומלץ לצלם את הצילינדר הישן, כדי שבמידת הצורך, תוכלו להראות למוכר את הצילינדר הקיים. בנוסף, תוכלו להעזר במוכר, כדי לקבל טיפים נוספים להתקנת הצילינדר.

חשוב! בדקו מראש האם יש לכם את המברגים המתאימים בבית. בשביל החלפת הצילינדר תצטרכו:

  • מפתח אלן
  • בוקסה וראצ'ר

שלב ראשון – הצטיידות בצילינדר חדש

 

שלב שני – הכינו את הציוד המתאים

אז במקרה הזה, אין צורך במכשירי עבודה משוכללים, פרט ל – מברג. השלב הראשון בהחלפת הצילינדר לדלת הבית או המשרד שלנו, הוא פעולת שחרור הברגים. הברגים הם הגורם שמקבע את הלוח שמגן על המנעול אל הדלת. כך נרצה לפעול:

  • שחרור ראשוני – נשחרר את הברגים ונעזר במידת הצורך בידיים על מנת לשלוף את הברגים החוצה. חשוב מאוד, לשמור על הברגים במקום בטוח כדי לא לאבד אותם. מקמו מגבת או קופסה בקרבת הדלת על מנת לשים את הברגים שם בבטחה.
  • שחרור הידית – נוציא את ידית הדלת ממקומה בעזרת שחרור הבורג שנמצא בדופן הפנימי. על מנת להוציא את ידית הדלת עלינו להשתמש במפתח אלן (=מברג משושה שאותו תזהו בעזרת הצורה שמזכירה את האות ר').
  • הוצאת המגן – שחררנו את הברגים? מעולה! זה הזמן להוציא החוצה גם את הידית וגם את הלוח המגן.

 

הניחו בזהירות את המגן ואת הידית על מגבת, או לחילופין שימו אותם במקום בטוח.

שלב שני – הכינו את הציוד המתאים

 

שלב שלישי – הוצאת לוחית המתכת

קודם כל, מזל טוב! הורדנו את הכיסויים החיצוניים ששומרים על המנעול, וכעת אנחנו מתקדמים שלב. יפה מאוד!

כעת נרצה למקם את עצמנו עם הפנים אל צד הדלת, במקום בו מצוי הבריח. נוכל לשים לב, כין בדופן הפנימית של הדלת ישנם 5 ברגים. אנחנו לא צריכים לשחרר את כל 5 הברגים אלא רק לשחרר את הבורג השלישי (האמצעי) אשר הוא זה שאחראי על קיבוע הצילינדר לדלת.

שחררתם את הבורג האמצעי? מעולה!  נסתכל על הצילינדר פעם נוספת ונשים לב שסביב הצילינדר יש לוחית מסוג מתכת. הלוחית הזו תפוסה באמצעות שני אומים המצויים בשני צדדי הצילינדר.

כדי שנוכל להוציא את הצילינדר מהמקום שלו, אנחנו רוצים לשחרר את 2 האומים האלו. בשביל לעשות זאת נשתמש בבוקסה וראצ'ר אשר מתאימים לאומים. לאחר ששחררנו את האומים, נוציא את הלוחית מהמקום שלה.

תזכורת! שמרו על החלקים ששחררנו. הדבר האחרון שנרצה זה להתחיל לחפש את הברגים האבודים. זה לא נעים בכלל.

שלב שלישי – הוצאת לוחית המתכת

 

שלב 4 – החלפת הצילינדר הישן תוך חודש

הגענו לחלק שלשמו עשינו את כל ההכנות – החלפת הצילינדר לדלת. בשלב זה, אנחנו כבר נבחין שהצילינדר שלנו משוחרר לגמרי ומה שאנחנו רוצים לעשות זה להוציא אותו, להניח אותו בצד ולאחר מכן להכניס את הצ'ילנדר החדש.

חשוב לשים לב כי אנחנו מכניסים את הצילינדר החדש לדלת בצורה זהירה. אנחנו לא רוצים לפגוע בדלת או בצילינדר. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה, שימו לב כי אתם מתאימים את הצילינדר לגלגל השיניים במנעול. מקמתם את הצילינדר במקום המתאים? כעת נקבע את הצילינדר החדש באמצעות הבורג שהוצאנו מהדופן הפנימי של הדלת.

שלב 4 – החלפת הצילינדר הישן תוך חודש

 

שלב חמישי – להחזיר את החלקים למקומם.

אז עברנו כבר 4 שלבים, וכעת אנחנו רוצים לוודא שאנחנו מחזירים הכל למקום בצורה הנכונה. איך מחזירים את החלקים למקומם? יש להחזיר אותם בסדר הההפוך מהסדר שפירקנו.

  • נרצה להחזיר תחילה את לוחית המתכת אשר נמצאת מסביב לצילינדר.
  • נחזק את האומים שמתאימים ללוחית המכת.
  • נחזיר בזהירות את לוח המגן של המנעול.
  • נקבע את לוח המנעול באמצעות הברגים.
  • נרכיב את ידית הדלת חזרה למקום.
  • נבריג את הדלת באמצעות מפתח האלן.

שלב חמישי – להחזיר את החלקים למקומם

 

שלב שישי – איך מחליפים צילינדר לדלת – בדיקות סופיות

לבסוף נרצה לוודא כי הכל עובד כמו שצריך. וודאו כי כל החלקים נראים תקינים ועובדים. בדקו כי המפתח אכן מתאים למנעול. שחקו איתו מעט – סובבו אותו על מנת לנעול ולפתוח את הדלת מספר פעמים. עובד? כל הכבוד! עשיתם עבודה מעולה.

 

אם אתם זקוקים לאיש מקצוע, שיסייע לכם בהחלפת צילינדר, אנו מזמינים אתכם לקבל שירות מקצועי ומהיר 24/7. אנחנו כאן לעזור!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »