איך נמגן בית פרטי?

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

בית פרטי טומן בחובו שלל תענוגות ויתרונות. בית פרטי מספק לנו שקט לצד הנאה, גינה יפה ואזור אינטימי לנו ולקרובים שלנו. עם זאת, לבית פרטי יש גם חסרון שחשוב לקחת בחשבון ולהתייחס אליו – סכנת פריצה. בית פרטי לעיתים הופך ליעד מבוקש בקרב הפורצים והגנבים. ולכן אתם רוצים לוודא כי בכל הקשור לאבטחה – אתם לא חוסכים באמצעים. אנחנו שמחים לתת לכם טיפים חשוב בנוגע לשאלה איך נמגן בית פרטי?

רוצים למגן את הבית הפרטי בצורה מקצועית ומשתלמת? מוזמנים ליצור איתנו קשר וחשמלאי מוסמך ייתן לכם את כל הפרטים החשובים ביותר לשמירה על הבית שלכם. בין אם מדובר במיגון בשעת שיגרה, ובין אם אתם מתכננים לצאת לחופשה בקרוב, ואתם רוצים לדעת שהבית בטוח, הינה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לשמור על בית בטוח

 

איך נמגן בית פרטי – 10 עקרונות

חלק מהעקרונות הבאים דומים לעקרונות שאנו ממליצים לכל בית ודירה על מנת למנוע פריצות ובמיוחד פריצות שקטות, וחלק מהעקרונות הן עקרונות ייחודיים לבתים פרטיים:

איך נמגן בית פרטי - 10 עקרונות7

 

עקרון #1 – לפני המיגון, קודם כל מודעות

אז נכון שהיינו רוצים שמשטרת ישראל, תדע לאתר ולזהות פורצים וגנבים טרם הפריצה, אך לצערנו לא זה המצב במקרים רבים. לכן, האחריות לזיהוי תנועות חשודות ובעיות אבטחה בבית שלכם ובשכונה מוטלת עליכם (ו/או על איש המקצוע שתבחרו להיעזר בשירותו). מה זה אומר?

  • אם אתם שוקלים לרכוש בית פרטי באזור מסוים – חשוב לבצע בדיקות מקדימות על פריצות באזור.
  • אם אתם בעלים של בית פרטי – התעדכנו כל הזמן עם השכנים והסביבה, האם התרחשו לאחרונה פריצות בבתים. שכן לעיתים קרובות, פריצה היא אינה בודדת אלא "גל פריצות".
  • היו ערניים לסביבה – אם אתם מזהים אנשים שמתנהגים בצורה מוזרה, ונראה כי הם סורקים את המקום ללא סיבה הגיונית, בדקו זאת לעומק ובמידת הצורך ערבו את משטרת ישראל.
  • חשבו היכן נקודות החולשה של הבית הפרטי שלכם, היכן האבטחה לקויה ומהיכן קל לפרוץ.

עקרון #1 - לפני המיגון, קודם כל מודעות

 

עקרון #2 – מיגון מתחיל מנעילת דלתות

אמנם העיקרון הזה יכול להישמע מובן מאליו אבל זה ממש לא מובן מאליו. אם אתם נוטים להשאיר את דלתות הבית פתוחות, כולל דלת הכניסה ודלת הגן/החצר, אתם לוקחים סיכון מיותר. אם תקפידו לנעול את הבית במהלך היום והלילה, תוכלו למנוע פריצות וגניבות קלות במיוחד.

במיוחד אם אתם גרים במושב או בקיבוץ, גנבים רבים יודעים ששם הבתים נשארים פתוחים 24/7. ולכן, ברגע שגנב מצליח להכנס למושב או לקיבוץ, הוא כנראה ימצא די בקלות בית פתוח עם שלל.

עקרון #2 - מיגון מתחיל מנעילת דלתות

 

עקרון #3 – תחזוק של דלתות החוץ

אם ברשותכם מספר דלתות כניסה ולא דלת בודדת, חשוב, להקפיד שכל הדלתות תקינות ועובדות כראוי. אם יש דלת שלא נסגרת, אם יש דלת שבה המנעול הוא לא חדש או מתוחכם במיוחד, אל תשאירו את זה לרגע האחרון, אלא שדרגו את המנעול במנעול חדש ומתקדם יותר.

עקרון #3 - תחזוק של דלתות החוץ

 

עקרון #4 – מגנו את החלונות

איך נמגן בית פרטי – עקרון רביעי – פעמים רבות, הדרך הקלה יותר להיכנס פנימה לבית פרטי היא לא דרך הדלת אלא דרך החלון. לכן, וודאו שגם את החלונות אתם מפקידים להשאיר נעולים כשאתם יוצאים מהבית או לחלופין הולכים לישון.

במידת הצורך התקינו מנגנון נעילה חכם לדלתות ההזזה בבית או לחלופין התקינו סורגים שיעשו את העבודה. מיגון איכותי של החלונות, יקשה על הפורצים בעת ניסיון הפריצה.

עקרון #4 - מגנו את החלונות

 

עקרון #5 – התקינו מערכת אזעקה

מערכת אזעקה בבית פרטי, היא בגדר חובה למי שרוצה למגן את הבית שלו. מערכת האזעקה תוכל לזהות פעילות חשודה, להתריע ולדווח לכם ולמוקד אבטחה מקומי על חשד לפריצה.

לעיתים עצם הנוכחות של שלט המתריע מפני מערכת אזעקה מותקנת, יכול להוריד את הסיכוי לפריצה. במידה ואתם מעוניינים לבצע התקנה של מערכת אזעקה, חשוב לעשות זאת עם חשמלאי מוסמך. חשוב להתקין את המערכת בדרך כזו שתקשה על הפורצים לנטרל אותה בקלות. ישנם 2 סוגים של מערכות אזעקה מערכת אזעקה קווית ומערכת אזעקה אלחוטית, לכל אחת יש את היתרונות שלה.

עקרון #5 - התקינו מערכת אזעקה

 

עקרון #6 – התקינו מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה הן דרך יעילה להגביר את מיגון הבית. גם כאן, הנוכחות של מצלמות אבטחה יכולות להרתיע פורצים וגנבים. מעבר לכך, מצלמות אבטחה יכולות לסייע לנו לעקוב אחר המתרחש בבית שלנו מכל מקום, ולהיות מחוברות למוקד אבטחה מקומי במידת הצורך. גם כאן, מומלץ להיעזר באיש מקצוע מנוסה על מנת לבצע התקנה איכותית, במקומות המתאימים ביותר.

עקרון #6 - התקינו מצלמות אבטחה

 

עקרון #7 – התקינו תאורה רגישה בגן ובחצר

דרך מעולה נוספת למגן את הבית הפרטי, היא להתקין תאורה רגישה לתנועה בחצר ובגינה שלכם. בדרך זו, במידה ותהיה תנועה במהלך הלילה, האורות ידלקו, ויוכלו להרתיע פורצים וגנבים.

עקרון #7 - התקינו תאורה רגישה בגן ובחצר

 

עקרון #8 – הציבו גדר ויצרו מרווח ביטחון

דרך חשובה נוספת למיגון הבית הפרטי היא לוודא שלפורצים ולגנבים אין דרך קלה להיכנס פנימה. כי האמת היא, שהרבה פעמים הם לא צריכים לפרוץ לתוך הבית כדי לגנוב דברים. מספיק ואתם משאירים את המחסן או החנייה פתוחים והם יוכלו למצוא שם חפצים יקרי ערך.

לכן, נרצה לוודא שהגדר עושה את העבודה וכי אין עצים או חפצים בסמוך לגדר הבית שמקלים על הטיפוס.

עקרון #8 - הציבו גדר ויצרו מרווח ביטחון

 

עקרון #9 – אל תשאירו ציוד יקר בחוץ

כמו שציינו קודם, מספיק והשארתם ציוד יקר ערך כמו ציוד גינה, פסלים, כסאות, משחקים של הילדים וציוד כושר במתחם הגינה או החצר, וזה יהיה מספיק לפורצים כדי לרצות לפרוץ לבית שלכם ולקחת את הדברים הללו.

לכן הקפידו לשים את החפצים האלו בתוך הבית או במחסן.

עקרון #9 - אל תשאירו ציוד יקר בחוץ

 

עקרון #10 – סולם בתוך המחסן

ולסיום, פעמים רבות אנשים נוטים להשאיר את הסולם בחצר או בגינה, אל תעשו זאת. סולם יכול להקל בצורה משמעותית על תהליך הפריצה ולכן גם אם זה דורש ממכם אקסטרה מאמץ הקפידו להשאיר אותו נעול במחסן או בבית.

 

זקוקים לסיוע במיגון הבית הפרטי ובהתקנת מערכות מתקדמות? מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת שירות חשמלאי מקיף!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »