במה מנעולן מקצועי מתמחה

מחפשים במה מנעולן מקצועי מתמחה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

מנעול מקצועי הוא אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בארץ ובחו"ל. הוא נמצא שם ברגעים הקשים ביותר, בהם משפחות מגלות שהדירה נפרצה או לחילופין כאשר זוגות צעירים חוזרים מאוחר בלילה רק כדי לגלות שהם ננעלו מחוץ לבית. למנעולן מקצועי יש את היכולת לטפל במשברים חמורים בצורה מהירה, חדשה ומקצועית. במה מנעולן מקצועי מתמחה? הינה כמה תחומים.

אם אתם רוצים לקבל עזרה ממנעולן מקצועי – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. נשמח לתת לכם ייעוץ מתאים וכן שירות מנעולנות ברמה הגבוהה ביותר.

 

מנעולן – מי אתה?

מנעולן הוא אדם אשר עבר הסמכה מתאימה וקיבל אישור משטרתי. לרוב מנעולן עובר קורס מנעולנים מקיף. במסגרת ההכשרה הזו המנעולן מתחיל להתמחות בעבודה של פריצת מנעולים, תיקון מנעולים והחלפת מנעולים. אך זה לא עוצר כאן המנעולן גם לומד לתקן ולהחליף ידיות, למגן את הרכב, להתקין ולפרוץ כספות, ואף להחליף ולתקן דלתות.

 

האם קורס בסיסי מספיק? בוודאי שלא.

במה מנעולן מקצועי מתמחה? כדי שמנעולן יהפוך למנעולן מקצועי עליו לצבור מאות ואף אלפי שעות בדיוק באותם תחומים. קל לזהות מנעולן מקצועי כשאתם פוגשים אחד. מנעול מקצועי יודע לבצע את כל אחת מהפעולות שציינו בזריזות וביעילות תוך שמירה על הדלת, המנעול וכמובן האנשים שמסביב.

 

במה מנעולן מקצועי מתמחה

 

מנעולן מקצועי לשעת חירום

ישנם מנעולנים שעיקר העבודה (ולעיתים גם האהבה שלהם) קשורה לטיפולי חירום. טיפולי חירום הם כל אותם מקרים בהם אנשים נתקעים מחוץ לבית ללא מפתח או עם מפתח שבור בצילינדר למשל. מנעולן חירום, עובד גם בשעות הקטנות של הלילה.

לרוב הוא יתמחה בפריצה, התקנה והחלפת מנעולי דלתות. בנוסף, הוא עשוי גם להתמחות בפריצות לרכב. כך למשל, אם חלילה ילד תקוע בתוך הרכב, הוא יידע לסייע בפריצת הרכב.

 

מנעולן מקצועי לכספות

כספות הן עולם ומלואו. שוק הכספות הוא תחום רחב, ומכיל עשרות ואף מאות סוגים של כספות. כספות גדולות וכספות קטנות, כספות לבית וכספות למשרד, כספות חסינות לאש, כספות לאבטחת מידע ומה לא.

על מנת להתמחות בתחום הכספות, יש לצבור ידע רב בתחום לצד עבודה של שעות רבות בפריצ והתקנת כספות. לעיתים פורץ מנעולים, לאו דווקא יידע לטפל בכספות של ארגונים, מוסדות ובנקים. לכך דרושה הסמכה נפרדת.

במידה ואתם זקוקים לפורץ כספות מוסמך בעל ניסיון רב – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל סיוע מקצועי.

על מנעולן המתמחה בכספות לשלוט גם בהתקנה פנימית וגם בהתקנה חיצונית. התקנה חיצונית של כספת הינה קיבוע של כספת באזור גבוה על הקיר או על הרצפה. התקנה פנימית עשויה להיות מסובכת יותר אך בתוכה יותר. התקנה פנימית היא התקנה בתוך הקיר למשל במהלכה יבוצע ביטון דפנות הקיר. התקנה פנימית של כספת מקשה על הפריצה כמובן.

 

מנעולן המתמחה ברכב

מנעולן רכב הוא מנעולן שיודע כיצד מנגנוני הנעילה של הרכב עובדים. עם הידע הזה, הוא יודע לפרוץ למנעולי רכב שונים וכן להתקין אותם במידת הצורך.

על מנת לפרוץ רכב יש צורך לבצע עבודה שונה מפריצת דלת או כספת. מנעולן רכב מקצועי יודע לפרוץ את מנגנון הנעילה עם הנזק המינימלי לרכב. אל תחשבו לרגע שמדובר בעבודה קלה כיום ישנם מנגנוני מיגון רבים לרכב לרבות נעילת הגה, השבתת דלק וחשמל ועוד.

 

מנעולן המתמחה בדלתות

מנעולן המתמחה בדלתות הוא מנעולן בעל ניסיון בפעולות הפריצה, ההחלפה, ההתקנה והתיקון של מנעולי הדלתות הקיימים בשוק. לרבות מנעולי צילינדר פשוטים, ועד מנגוני נעילה מורכבים. מנעולן המתמחה בדלתות יידע לפרוץ, לתחזק, לתקן ולהחליף את סוגי המנעולים הבאים:

  1. מנעול קוד מכאני
  2. מנעול קוד דיגיטלי
  3. מנעול חבוי
  4. מנעול לשונית
  5. מנעול כספת עליון
  6. מנעול צילינדר
  7. מנעול רב בריח

 

מנעולן מקצועי – האם הוא עובד בכל הארץ או במקום ספציפי?

מוקד הפעילות של מנעולנים מקצועיים משתנה ותלוי אזור. יש מנעולנים שמעדיפים להתמקד באזור מסוים, ויש חברות שפועלות בפריצה ארצית. אנו שמחים לתת שירותי מנעולנות בכל רחבי הארץ. אנו מקפידים לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, ולתת ללקוחות שלנו את השירות המוביל ביותר.

 

מנעולנים מקצועיים – זה אנחנו

כל המנעולנים בצוות שלנו, הינם מנעולנים ברמה הגבוהה ביותר. כל אחד מהמנעולנים שלנו הוא מנעולן מורשה, מוסמך, מקצועי ואמין. מעבר לכך, אנו נותנים שירות 24/7 ברחבי הארץ. ובפירוט:

 

מנעולן מורשה

כל המנעולנים שעובדים איתנו הם מנעולנים מורשים. כולם עברו בהצלחה את ההסמכות הנדרשות על פי המדינה וכי בבעלותם אישור משטרתי לבצע שירותי מנעולנות ופריצה.

 

מנעולן מוסמך

כל המנעולנים שעובדים איתנו עוברים ראיונות לפני ההצטרפות שלהם לצוות שלנו. בכך אנחנו שומרים על צוות מנצח שנותן שירות ללקוחות שלנו ברמה הגבוהה ביותר.

 

מנעולן מקצועי

המנעולנים שעובדים איתנו בעלי ניסיון והמלצות. מנעולן מקצועי הוא כזה ש:

  • יודע לזהות את  הבעיה – הפתרון המתאים מתחיל קודם כל במציאת הבעיה. מנעולן מקצועי יידע לזהות את הבעיה בצורה מהירה, אחראית ובטוחה.
  • יודע לתת את המענה המתאים – לאחר מציאת הבעיה, המנעולן יידע האם מדובר בבעיה קטנה או גדולה. האם אתם יכולים לפתור את הבעיה בעצמכם או שמא עליו להביא כלים נוספים. מנעולן מקצועי יידע גם להציג בפניכם את האפשרויות השונות במידה ויש יותר מאפשרות אחת.

 

מנעולן עם שירות אמין

אמינות זה שם המשחק בכל תחום שירות בכלל ובתחום שירותי מנעולנות בפרט. אנחנו יודעים כמה מנעול תקול, שבור או לא נפתח יכול לגרום ללחץ ולאי נוחות ולכן, אנחנו כאן כדי לעזור.

 

שירות 24 שעות, 7 ימים בשבוע

אנחנו שמחים להציע שירותי 24/7 על מנת לעמוד לצידכם כשתצטרכו אותנו. בין אם חזרתם הביתה ב 4 בבוקר והמפתח נשבר במנעול, ובין אם ב 7 בבוקר רציתם לנעול את הדלת לפני היציאה לעבודה והדלת החליטה להישאר תקועה, אנחנו נהיה זמינים עבורכם, ונפתור את הבעיה בהקדם!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »