דלת כניסה – איך לתקן

מחפשים דלת כניסה – איך לתקן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת הכניסה היא אחד מהגורמים המרכזיים ביותר בספירה הביתית. למעשה, היא הדבר הראשון אותו נראה בהגיענו חזרה הביתה. יתר על כן, דלת הכניסה היא מי שמגנה עלינו ומאבטחת אותנו בזמן הלילה, כאשר אנו מצויים במצבנו הפגיע: זמן השינה. דלת הכניסה היא גם מי שמונעת מסיגי גבול מלחדור לביתנו ולשדוד פריטים יקרי ערך. המנעול בדלת חשוב ביותר, שכן הוא הגורם שמאפשר את פתיחתה ונעילתה של דלת הכניסה. במידה ונתקלנו בבעיה או תקלה בדלת הכניסה, נפנה למנעולן מוסמך שיבצע עבורנו תיקון מקצועי ואיכותי: (לינק)

 

מבנה דלת כניסה – איך הדלת בעצם בנויה?

החלק המסתובב של דלת הכניסה לרוב יהיה עשוי ממגוון רחב של חומרים, לפעמים אפילו מדובר ביותר מחומר אחד. החומרים הנפוצים ביותר מהם עשויות דלתות מסוג זה הם מתחת ופלדה. ניתן למצוא גם דלתות מזכוכית, עץ ועוד.

 

מסגרת דלת כניסה

המסגרת פנויה מכמה מרכיבים

  1. משקוף – קורה בחלקה העליון של המסגרת התומכת. ממוקם בקיר העליון.
  2. אינסרט – החלק התחתון, מתכוונן על ידי ציר הדלת שמאפשר להתאים את גובה הדלת על פי מידות הפתח. בפנים האינסרט קיימת מברשת שחוסמת כניסה של אבק ומזיקים אחרים.
  3. מזוות הדלת – הקורות שאנכיות לדלת, מחוברות לקצה העליון באמצעות המשקוף ותומכות במסגרת.
  4. סף הדלת – קורה שממוקמת בחלק התחתון של המסגרת, מחוברת אל המזוזות ותומכת במסגרת.

 

לרוב דלתות הכניסה כנראה תהיה ידית שתפקידה לתפעל את הדלת (דהיינו, לפתוח ולסגור).קיימות דלתות שמכילות גם מנגנון נעילה או הברחה. אביזרים נלווים נוספים שיכולים להתחבר לדלתות הם: מקוש, תיבת דואר, עינית הצצה ועוד.

 

בחירת הדלת והתאמת מנעול

כשנבחר לעצמנו דלת, חשוב ביותר לשמור על כמה חוקים שיעזרו לנו לעצב את הבית באופן המתאים ביותר עבורנו, תוך שמירה על רמת בטיחות מקסימלית. קיים מגוון רחב של דלתות: צבעים, מרקמים וחומרים שונים, כמו גם צורות חיתוך ועיצוב. בנוסף, קיימים סוגים שונים של מנעולים שהתקנתם לא רק משפיעה על נראות הדלת אלא גם על הביטחון האישי שלנו.

 

סוגים של דלתות

לדלתות הכניסה עיצובים שונים שמשנים את אופן השימוש בהן וכמובן גם משפיעים על תיקונן (הן מבחינת אופן התיקון והן מבחינת המחיר):

 

  1. דלת סובבת – אחת הדלתות הנפוצות ביותר. מורכבת מלוח קשיח בודד שתלוי על ציר שמחובר לאחת ממזוזות הדלת ומאפשר את פתיחת הדלת סביב הציר לכיוון אחד אך לא לכיוון השני.
  2. דלת הזזה – דלת ללא ציר, נשענת או תלויה על מסילה והפתיחה והסגירה שלה מתבצעות לאורך המסילה עצמה במקביל אל הקיר. המסילה יכולה להיות מחוברת לתקרה או אל הרצפה.
  3. דלת צונחת – דלת שממוקמת על התקרה או על הרצפה ונפתחת בצורה אנכית. לעיתים הדלת מלווה בסולם שמאפשר עלייה או ירידה אל עבר יעד הדלת.
  4. דלת אורווה – דלת שמחולקת בצורה אנכית לשני חלקים שיכולים להיפתח ולהיסגר באופן שאינו תלוי האחד בשני.
  5. דלת נדנוד – דלת שממוקמת על ציר שמאפשר לה להיפתח כלפי חוץ וגם כלפי פנים. מוחזקת בעזרת קפיץ סגור.
  6. דלת מתקפלת (נקראת גם דלת אקורדיון או גרמושקה) – דלת שעשויה מכמה לוחות שמחוברים אחד אל השני. בעת פתיחת או סגירת הדלת, הלוחות נפרשים או נצמדים אחד אל השני.
  7. דלת צרפתית – דלת שמשובצת בחלונות רבים לאורכה.

 

חשוב ביותר

יש להתייעץ עם מנעולן מוסמך ומקצועי לפני שנתקן את המנעול של דלת הכניסה שלנו. קיימות דלתות מסוימות ומנעולים מיוחדים שמצריכים כלים מיוחדים או ידע מיוחד שרק לאיש מקצוע יהיה. במידה וננסה לתקן את הדלת בעצמו נוכל לגרום לנזק בלתי הפיך שיעלה לנו ביוקר ואף גרוע מכך, אנו עלולים לסכן את עצמו ואת הקרובים אלינו בשהייה במקום שאינו מוגן ומאובטח. יש להבין את תפקידה הקריטי והמשמעותי של כל דלת בחיינו על מנת להבין שאין להתפשר בכל מה שנוגע לתיקון שלה. עלינו להיעזר במנעולן מורשה על מנת שיבצע עבורנו את התיקון הטוב ביותר.

 

במידה ונתקלתם בבעיה בדלת הכניסה שלכם, אנחנו כאן כדי לעזור! צרו עמנו קשר עוד היום ונתקן את דלת הכניסה שלכם במהרה ובבטחה.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »