דלת פלדה – איך לתקן

מחפשים דלת פלדה – איך לתקן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

במידה וברשותכם דלת עשויה פלדה ונתקלתם בבעיה, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה! צרו קשר ונגיע עד אליכם על מנת לפתור את הבעיה באופן המקצועי והבטיחותי ביותר.

מהי פלדה?

פלדה היא סגסוגת שמורכבת בעיקר ממתכת מסוג ברזל, ומכילה ריכוז נמוך יחסית של פחמן.

לפעמים מוסיפים לסגסוגת הפלדה יסודות אחרים כמו צורן, מגנזיום, מנגן, כרום וניקל. על ידי שינוי של כמות התוספות האלה, ניתן להפיק מגוון רחב של פלדות, כשכל פלדה תהיה בעלת תכונות מיוחדות משתנות: קשיות, גמישות, עמידות בפני חום ועוד. הפלדה מצטיינת בחוזקה ובגמישות רבה. מפני שהפלדה מאופיינת בחוזק מתיחה גבוה ובעלות יחסית נמוכה, היא משמשת כרכיב מרכזי בייצור של מוצרים רבים: מכוניות, גשרים, מסמרים, קפיצים, להבים של סכינים, כלי עבודה, מחטים וגם דלתות.

מהי פלדה
מהי פלדה

 

תהליך הפקת פלדה

הפלדה מופקת בתהליך טכנולוגי מורכב. תחילה, מכניסים עפרת ברזל לתנור לוהט. התנור מתחמם עד1,300 מעלות צלזיוס על ידי צרף ואוויר שנשאב אל תוך התנור. בסיום התהליך נוצרים יצקת וסיגים. יצקת מורכבת מברזל ומעל לשלושה אחוזי פחמן, אבל פלדה אמורה להכיל פחות מכך. לכן יש להקטין את כמות הפחמן בסגסוגת הפלדה. לשם כך משתמשים בתהליך בסמר, כבשן פתוח או כבשן חשמלי.

תהליך הפקת פלדה
תהליך הפקת פלדה

 

דלת פלדה – הדלתות הבטוחות ביותר

דלת פלדה מאז ומתמיד היתה מונח נרדף לדלתות בטיחותיות. בגלל שמדובר בחומר כל כך חזק ועמיד, הבינו בתעשיית הדלתות שיש להתחיל להשתמש בפלדה עבור ייצור של דלתות על מנת להגיע לרמת בטיחות ואבטחה שטרם נראתה בתחום הדלתות.

אם בעבר דלתות פלדה לא ממש היו מעוצבות והיו מאופיינות במראה מאסיבי וכבד, הרי שהיום המצב השתנה וקיימות דלתות פלדה מעוצבות ואסתטיות. דלת פלדה היא גורם מרתיע עבור גנבים שנאלצים לעבוד קשה יותר על מנת להצליח לפרוץ אותה. ככל שייקח יותר זמן כדי להצליח לפרוץ את הדלת, כך קיים סיכוי גבוה יותר שהפריצה לא תצליח.

 

דלת פלדה – הדלתות הבטוחות ביותר
דלת פלדה – הדלתות הבטוחות ביותר

 

מגוון רחב של דלתות פלדה

דלתות פלדה יכולות לשמש לכל מטרה – החל מדלתות פנים, דרך דלתות אחוריות ודלתות למחסנים ועד לדלתות עבור הכניסה הראשית. דלתות הפלדה מובדלות אחת מהשנייה על ידי כמה מאפיינים: עיצוב, מספר בריחים וצירים, איכות הבידוד, בטיחות, שרידות ועמידות.

מגוון רחב של דלתות פלדה
מגוון רחב של דלתות פלדה

 

מבנה דלת פלדה

ישנם מספר גורמים שכל דלת פלדה חייבת לעמוד בהם על מנת להיחשב כדלת בטחון איכותית. בין אם מדובר על דלתות פנים או דלתות כניסה, יש כמה סמלים שכל דלת חייבת לשאת, שמצביעים על כך שהיא עומדת בתקן ישראלי ובינלאומי איכותי. דלת כזו תהיה עם סמל של תקן אירופאי לפריצה ותקן אירופאי של מנגנון הנעילה 125 (דרגה 4) וכן בקרת איכות. כל אלה מעניקים דירוג גבוה לאיכות הדלת.

בנוסף, קיים מנגנון של הגנה מיוחדת מפני פריצה שמופעל בזמן של פריצה אלימה. הדלת למעשה מתקבעת על נעילה באופן אוטומטי ולא מאפשרת תזוזה. כאשר על דלת יש גם סמל של בידוד טרמי ואקוסטי, ניתן לגזור מכך שהדלת בעלת חומר בידוד מסוג "פוליאוריטן מוקצף" שמצליח לייצר בידוד תרמי ואקוסטי. דלתות אלה מצליחות לבודד חום וקור עד כ- 25 מעלות צלזיוס ומצליחות למזער רעשים.

מבנה דלת פלדה
מבנה דלת פלדה

 

דלת פלדה – דלת עמידה

קיימות בשוק דלתות פלדה משוכללות ביותר. בדלתות פלדה כל שכבה נכנסת אחת לשנייה וכך למעשה מתבצעת מן נעילה של כל השכבות (בנוסף לדבק שמחבר ביניהן). שיטה זו, ליצירת דלת בעלת חיבור כפול, מבטיחה חוזק רב ועמידות לאורך זמן ארוך. במידה ופורץ עומד מול דלת כזו, הוא נתקל בבעיה של ממש, שכן דלת הפלדה כלל לא נפרצת בקלות.

בטיחות הדלת היא פרמטר חשוב ביותר כשאנחנו מתעסקים בדלתות פלדה. כיום קיימות דלתות בעלות מנגנון נעילה עם בריחים גדולים ביותר: המנגנון הראשי של הנעילה כולל ארבעה בריחים בקוטר של 14 מ"מ ובאורך של 25 מ"מ, בנוסף ישנם גם שלושה בריחים סטטיים. מנגנון הנעילה הראשי מכיל ארבעה שקעים נפרדים בכל משקוף לכל בריח נעילה ראשי של הדלת. מבנה זה מרתיע ומקשה על פריצה, קיימים מעט מאד פורצים שיצליחו לפרוץ דלתות פלדה כאלה.

דלת פלדה – דלת עמידה
דלת פלדה – דלת עמידה

 

תיקון דלתות פלדה

בגלל שדלתות פלדה הן דלתות כל כך איכותיות, ברגע שהן זקוקות לתיקון עדיף שנשתמש בשירותיו של בעל מקצוע מוסמך ולא נבצע עבודה חובבנית בעצמנו. כאשר מתעוררת תקלה בדלת הפלדה שלנו, יכולים להיות לכך מספר גורמים. במידה ומדובר בלכלוך שנתקע במסילת הדלת כמובן שנוכל לפתור את הבעיה בעצמנו, אך במידה ומדובר בתקלה בצילינדר, נהיה חייבים להיעזר באיש מקצוע על מנת לא לגרום נזק נוסף שיגרום לעלות התיקון להיות גבוהה אפילו יותר.

במידה וזיהינו תקלה בדלת הפלדה שלנו, ננסה לבחון את המצב ולראות אם אנחנו מצליחים לפתור את הבעיה. במידה ולא הצלחנו לאתר את התקלה, נקרא לבעל מקצוע בעל הידע הרלוונטי והכלים המתאימים על מנת שיפתור עבורנו את הבעיה באופן המהיר, המקצועי והאיכותי ביותר.

תיקון דלתות פלדה
תיקון דלתות פלדה

 

במידה ונתקלתם בבעיה בדלת הפלדה שלכם, אל תהססו! פנו אלינו עוד היום ונגיע ישר אליכם עם פתרון מקצועי ואיכותי.

דלת פלדה – איך לתקן
מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »