החלפת ידית לדלת אש

מחפשים החלפת ידית לדלת אש? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת אש כשמה כן היא – נועדה להגן עלינו מפני אש – אש. למרות שבדרך כלל אנו נתקלים בו בעיקר ביציאה ובכניסה לחדר המדרגות, אל לנו לשכוח את מטרתו – להציל חיים ולהגן עלינו בשעת חירום. החלפת ידית לדלת אש נעשית על ידינו בצורה מקצועית, מהירה ובטוחה – אנחנו כאן בשבילכם.

 

☑️ החלפת ידית דלת אש מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני חינם.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל משלוח עד הבית.

☑️ אנו מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' עד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

למה צריך להחליף ידית לדלת?

בין אם אתם דיירים בבניין ובין אם אתם חברים בוועד הבית, טיפול בתקלות הבניין הוא כנראה לא העסק המרגש והמעניין בימינו, ובכל זאת – הוא חשוב וחיוני.

אז מהן הסיבות לכך שהידית החליטה לעשות בעיות. הנה כמה אפשרויות:

  • ייתכן כי נעשה שימוש אגרסיבי בידית הדלת.
  • ייתכן שאחד הדיירים עבר דירה או משרד וגרם נזק לידית הדלת.
  • דלת האש שלך עשויה להיות ישנה וזקוקה לתחזוקה.

 

בכל אחד מהמקרים הללו אנו מטפלים. בין אם הפתרון הוא החלפת ידית ובין אם אתם זקוקים לשירות אחר – אנו מספקים שירות בכל הארץ.

 

החלפת ידית לדלת אש – מחירון

אם דלת האש לא נפתחת, אם הידית לא במקומה, אם הידית לא ניתנת להפעלה כמו שצריך – סימן שצריך להחליף את הידית. דלת האש שונה מהותית מדלת רגילה שכן היא נועדה להגן עלינו במקרה של שריפות.

הידעת דלת האש בנויה כך שכאשר יש שריפה – האש עצמה והחום לא יכולים לעבור לצד השני. בנוסף, ניתן להשתמש בידית הדלת במצב חירום כזה. ידית דלת אש שונה באופן מיידי מדלת רגילה.

מחיר החלפת ידית לדלת אש החל מ-120 שקל.

 

דלת האש נעולה ולא נפתחת – מה לעשות?

במקרים מסוימים לא מדובר בבעיה בידית אלא בחלק אחר של הדלת. אם דלת האש אינה נפתחת כלל, ייתכן שיהיה צורך לפרוץ את הדלת.

פתרונות נוספים לטיפול בבעיות דלת אש הם:

  • תיקון דלתות אש
  • איזון דלת אש
  • קיצור דרך לדלת אש
  • החלפת דלת אש

 

אל תזניחו – החליפו את הידית בהקדם האפשרי

דלת אש נכונה היא דלת אש המצילה חיים בעת סכנה – וזה הקו שאמור להדריך אותך ואותנו. טיפול לא נכון יכול להביא איתה מספר בעיות:

  • ידית לא תקינה עלולה לגרום לנזק לדלת – אם הידית לא תקינה ואנו משתמשים בדלת בצורה לא נכונה. כמו הפעלת כוח למשל כדי לפתור ולסגור את הדלת, אנחנו יכולים בסופו של דבר לתקן את כל הדלת ולא רק את הידית עצמה – שזה עסק יקר יותר.
  • ידית תקועה יכולה להוביל לדלת נעולה – אם נכון לרגע זה ידית הדלת גורמת רק לכמה בעיות, אך עדיין מאפשרת פתיחה וסגירה של הדלת, זה בדיוק הזמן המתאים לטפל זה. במקרים רבים אנשים מחכים ומתעלמים מהבעיה ומהתוצאה? דלת האש תקועה ולא נפתחת
  • אל תשכחו את תפקיד הדלת – הדלת נועדה לשמור עלינו בשעת חירום, ולצערי, אי אפשר לחזות מראש מתי זה עלול לקרות. תחזוקה נכונה של הדלת מבטיחה שחלילה, בשעת סכנה, נוכל להציל ולהציל חיים.

 

החלפת ידית לדלת אש – השירות שלנו

במסגרת שירותינו אנו מספקים תיקונים, התקנות והחלפות בכל רחבי הארץ. בין אם מדובר בתקלה קטנה או גדולה, אנו נדאג לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.

  • אל תתפשרו על חובבנות – אנשי המקצוע שלנו מנוסים, מקצועיים ובעלי תעודות מתאימות. מקצועיות מבטיחה תוצאה מצוינת ולא פחות.
  • אל תשלמו מחיר מופרז – אנחנו כאן כדי לתת לכם שירות מקצועי במחיר הוגן.
  • אל תחכו שבועיים לקבלת פתרון – אנו מספקים שירותי מנעולן ושירותי פריצת דלתות – 24/7.
  • אל תגלו שנעקצתם – אנו מעניקים שירות אמין, אדיב וסבלני, כך שגם אתה וגם אנחנו נהיה מרוצים מהתוצאה הסופית.
  • אישור משטרה – כל אנשי המקצוע שלנו קיבלו אישור משטרתי לפעול בתחום זה.

 

ידית דלת אש – טיפים לשמירה על הידית

טיפול בדלת האש ובידית בפרט יעזור לנו לחסוך בהוצאות ולהבטיח שהדלת תהיה תקינה כשנזדקק לה. הכנו עבורכם מספר טיפים לשמירה על הידית.

 

טיפ מס' 1 – ניקוי ותחזוקה קבועים של הידית מונעים בעיות עתידיות

הקפידו לנקות את דלת האש או את דלתות האש שנמצאות בבניין. ניתן גם לבקש משירותי הניקיון לנקות את הדלת. ניקוי שוטף גם ישמור על מראה הדלת וימנע הצטברות אבק ולכלוך.

 

טיפ מס' 2 – התייחסו לידית כאל חבר טוב

כמו שאתה לא טורק את הטלפון שלך בכעס, אתה צריך לשקול גם את ידית הדלת. שימוש אגרסיבי בדלת הוא אחת הסיבות הנפוצות לפגיעה בדלת ובידית.

 

טיפ מס' 3 – הרחיקו ילדים קטנים

אם אתם הורים לילדים, קחו בחשבון שילדים אוהבים לשחק בדלתות הבניין. חשוב מאוד שישמרו על מרחק ויזהרו בפתיחה ובסגירה של הדלת כדי לא לפגוע בדלת עצמה אלא יותר מכך – כדי שיוכלו להגן על עצמם.

 

טיפ מס' 4 – השתמש בשירות של איש מקצוע מוסמך

דלת האש שלכם תחזיק מעמד זמן רב, אם תפעלו במקצועיות כשיש תקלה כלשהי. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו, לקבל פרטים ולראות מהי הדרך הטובה ביותר לתקן את ידית הדלת שלכם.

 

החלפת ידית לדלת אש בירושלים היא המומחיות שלנו. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, לקבל הצעת מחיר, לקבל טיפים חשובים ולתאם מועד הגעה לפתרון הבעיה. אנחנו כאן בשבילכם, לכל צורך.

 

מחירון החלפת ידית לדלת ממ"ד כללית

החלפת ידית לדלת אש מחיר החל מ-299 שקל
התקנת ידית לדלת אש מחיר החל מ-299 שקל
התקנת ידית לדלת מבית MMD מחיר החל מ-299 שקל

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת ידית בהלה בנצרת

מחפשים החלפת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בנהריה

מחפשים החלפת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעפולה

מחפשים החלפת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעכו

מחפשים החלפת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »