החלפת ידית לדלת עץ

מחפשים החלפת ידית לדלת עץ? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלתות עץ משמשות אותנו לצרכים רבים – בתור דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות למחסן ולחנייה, דלתות פשוטות ודלתות מעוצבות. דבר אחד בטוח, אנחנו שמחים שהן עובדות בצורה תקינה. אבל אם יש בעיה כלשהי בידית, אל דאגה, אנחנו שמחים לעזור בהחלפת ידית לדלת עץ.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת על מנת לקבל פרטים נוספים, הצעת מחיר ולתאם מועד הגעה. אנחנו פועלים בכל רחבי הארץ.

 

☑️ החלפת ידית לדלת עץ מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהחלפת ידית לדלת עץ.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

החלפת ידיות לדלת עץ – למה בכלל צריך את זה?

זה קורה גם במשפחות הכי טובות – הידית מחליטה לעשות בעיות ולהפריע לנו לשגרה היומית. זה יוכל להיות בעיה קטנה או בעיה גדולה, דבר אחד בטוח – זה יכול לעצבן גם את האדם הכי רגוע במשפחה. אז למה זה קורה? מה הסיפור עם הידית, הינה כמה הסברים:

  1. בלאי טבעי של הדלת ושל הידית – רגע לפני שאנחנו מאשימים את עצמנו, את בני הזוג או את הילדים (ואולי בכלל מדובר בדלת למשרד, ואז כמובן שאחד העובדים או המנקה אשמים), ייתכן מאוד שהדלת פשוט עשתה את שלה. אם הדלת כבר קיימת ומשמשת אותנו מספר שנים, באופן טבעי יכול להיות בלאי. זה קורה.
  2. משחק אגרסיבי עם הידית – "רגע, נעלתי את הדלת, אני הולך לבדוק שוב", "בום… טריקה חזקה של הדלת". משחקים אגרסיביים עם הידית של הדלת פוגעים בידית. נקודה. זה קורה כשאנחנו בודקים 10 פעמים אם נעלנו וזה קורה כשאנחנו טורקים בעוצמה את הדלת.
  3. פריצה לדירה – אם חלילה הדירה שלכם נפרצה, אחד הנזקים האפשריים הוא נזק לידית. במקרה של פריצה כמובן, תיקון הידית איננה מספקת אלא יש גם להחליף את המנעול לדלת העץ.
  4. הובלה שפגעה בידית – אם ביצעתם הובלה לאחרונה, ייתכן שבעת ההובלה, רהיט כלשהו פגע בעוצמה בדלת וגרם לפגיעה בידית
  5. משחק של הילדים – ילדים אוהבים לשחק מחבואים ותופסת בין דלתות. מעבר לזה שזה מסוכן, זה גם יכול לגרום לנזק בידית.

 

אל חשש, לכל אחד מהבעיות האלו יש פתרון ברור – החלפת ידית לדלת העץ שלכם, תסייע לפתור את המצב. בין אם הבעיה בבית שלכם או במשרד – אנחנו כאן כדי לעזור.

 

 

אז הבנו מה גרם לבעיה – ועכשיו, בואו נדבר תכ'לס, איך פותרים את זה ומה המחיר

 

אפשרות #1 – תיקון עצמאי של הידית

במידה ולא מדובר בבעיה חמורה מדי כמו למשל ידית רופפת בלבד. רגע לפני שמזמינים בעל מקצוע ניתן לחזק את הברגים של הידית ולראות כיצד זה עוזר. לעיתים יש כיסוי של המנעול, ולכן יש להסיר אותו על מנת למצוא את הברגים הללו.

 

אפשרות #2 – יש להיעזר באיש מקצוע

במידה ואנחנו לא בטוחים באיזו ידית לבחור, או לחלופין אין לנו זמן, ידע או רצון להתעסק בזה. קביעת מועד שירות עם איש מקצוע, תקצר את העניינים ותפתור את הבעיה במהירות ובמקצועיות.

 

 

טעות נפוצה: בחירה לא נכונה של ידית

לא משנה אם אתם בוחרים באפשרות #1 או באפשרות #2 , תוודאו את החשוב מכל – כי בחרתם את הידית הנכונה. מה זה אומר? קודם כל, לוודא שהידית אכן מתאימה לדלת העץ שלכם. כי אם מדובר בדלת פנים, וודאו כי הידית אכן מיועד לזה ולא לדלת חוץ. טעויות כאלו קורות, יותר ממה שאתם חושבים.

אז איך מוודאים? צלמו את הידית הקיימת ואת דלת העץ ושתפו את התמונה עם המנעולן או עם המוכר. בעת הבחירה, אחרי שווידאתם כי מדובר בידית מתאימה, חשבו גם על הצבע, העיצוב והמחיר.

 

 

החלפת ידית לדלת עץ – מחיר

העלות עבור החלפת ידית לדלת עץ נע בטווח של 120 עד 300 ש"ח.

טיפ זהב: הקפידו לנקות את הידית ואת הדלת, מדי שבועיים. ניקוי שוטף ימנע הצטברות של אבק ולכלוך. אלו פוגעים במראה הדלת אך גם במנגנון הנעילה.

 

 

הידית יצאה מהמקום ועכשיו הדלת נעולה ולא נפתחת.

אם הידית שלכם נפלה וכעת הדלת לא נפתחת, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. במיוחד אם מדובר בדלת הכניסה ואז הבעיה חמורה יותר מאשר בדלת פנים. אם הידית ברשותכם (ולא מדובר בצד השני), נסו לבדוק האם יש ביכולתכם בכל זאת לחבר את הידית ולפתוח את הדלת.

מומלץ להיעזר עם איש מקצוע, שינסה להכווין אתכם טלפונית, ורק אם זה לא מצליח, הוא יגיע למוקד הבעיה ויסייע לכם באופן אישי. במידה והדלת לא נפתחת, קחו בחשבון כי יהיה על המנעולן לבצע פריצה של דלת העץ ולאחר מכן החלפה של המנעול.

טיפ כסף: אל תתנו לילדים לשחק עם הידית – מדובר במשחק מסוכן. גם להם וגם לידית.

 

אם זה קורה לכם כעת, צרו איתנו קשר, ואנו נשמח לסייע לכם דרך הטלפון ואם צריך גם להגיע פיזית כדי לפתור את הבעיה.

 

 

החלפת ידית לדלת עץ – השירות שלנו, השקט שלכם

אנחנו יודעים שכל הסיפור של החלפת ידית הוא לאו דווקא נעים במיוחד. בדיוק בשביל זה, אנחנו מעניקים שירות מהיר ומקצועי.

במסגרת השירות אנו מעניקים מגוון פתרונות:

  • החלפת ידיות מכל הסוגים והגדלים
  • שירותי פריצה לדלת
  • החלפת מנעולים
  • קיצור דלתות
  • כיווון ואיזון דלתות
  • ועוד

 

את השירות אנו מעניקים 24/7, במקצועיות, תוך שמירה על הנחיות המשטרה ובמחיר משתלם. אתם מוזמנים ממש עכשיו, ליצור איתנו קשר, ואנו נשמח למצוא לכם את הפתרון המתאים ביותר.

 

 

מחירון החלפת ידית לדלת עץ כללי

החלפת ידית לדלת עץ מחיר מ-299₪
התקנת ידית לדלת עץ מחיר מ-299₪
החלפת ידית לדלת אש מחיר מ-299₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת ידית בהלה בנצרת

מחפשים החלפת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בנהריה

מחפשים החלפת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעפולה

מחפשים החלפת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעכו

מחפשים החלפת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »