החלפת ידית לדלת רב בריח

מחפשים ידית חלופית לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת רב בריח פונקציונלית מבטיחה לא רק את הנוחות שלנו ומראה נקי ומעוצב, אלא גם שמירה על ביטחון הבית ו/או המשרד. אם הידית שבורה, אם היא לא במקומה, אם איבדה את היופי שלה – החלפת ידית לדלת רב בריח היא הפתרון הנכון עבורכם.

באילו מקרים כדאי לעשות את זה, האם זה באמת הפתרון הנכון, כמה זה עולה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל את כל הפרטים.

 

☑️ החלפת ידית דלת רב בריח מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני חינם.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל משלוח עד הבית.

☑️ אנו מתמחים בהחלפת ידיות דלת רב תפסים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מדוע יש תקלות ובעיות בידית הדלת הרב בריח?

דלת רב בריח יכולה לשמש כדלת כניסה לבית או למשרד, כדלת פנים, כדלת למחסן או עמדת שמירה. אבל זה לא ממש משנה, כי בכל מקרה עלולה להתעורר בעיה או צריך להחליף את הידית הקיימת. למה זה קורה הנה כמה סיבות נפוצות:

  • דלת ישנה – אם הדלת קיימת מספר שנים, קורה שאחד החלקים זקוק לתיקון או החלפה. זה יכול להיות הידית וזה יכול להיות מנגנון הנעילה.
  • שימוש אגרסיבי בדלת – אם אתה או אחרים מפעילים כוח כדי לפתוח ולסגור את הדלת, הידית לא תחזיק מעמד לאורך זמן. הפעלת כוח על הידית היא סיבה נפוצה להניח שיש צורך להחליף ולתקן ידית.
  • בעיה בדלת עצמה שמובילה לפגיעה בידית – אם הדלת נגררת על הרצפה, אם יש בעיה במנגנון הנעילה – ולא טיפלנו בזה. התוצאה עלולה להיות נזק גם לידית.

 

אל דאגה, לכל אחת מהתקלות והבעיות הללו יש פתרון – החלפת ידית חדשה. בין אם הבעיה היא בבית או במשרד, אנחנו כאן כדי לעזור.

 

 

קודם כל, זה איזה סוג של דלת יש לך

בין אם החלטתם לתקן את הידית בעצמכם ובין אם אתם קוראים למנעולן מוסמך לפתרון הבעיה, חשוב לוודא שאתם מזהים נכון את סוג הדלת שברשותכם. יש לוודא כי אכן מדובר בדלת רב בריח, ולאחר מכן להקפיד לספר למוכר או למנעולן מה תפקידה של הדלת – האם מדובר בדלת פנים או בדלת חיצונית למשל. כל דלת צריכה ידית אחרת.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לצלם את הידית הקיימת ואת הדלת עצמה – זה יבטיח שתקבלו ידית חדשה ומתאימה.

 

 

מחיר החלפת ידית רב בריח לדלת

בין אם הידית הנוכחית פשוט רופפת, בין אם היא מתנודדת בחדות ובין אם היא לגמרי לא במקום – אל תשאירו זאת לגורל, טפלו בידית כמה שיותר מהר ותמנעו מהמצב להחמיר. מחיר החלפת ידית לדלת רב בריח החל מ-170 שקל.

 

 

מתי תוכלו לתקן את הידית בעצמכם ומתי יש צורך באיש מקצוע?

אם הידית הנוכחית רק רופפת, למשל, נסו להדק את הברגים, ובדקו אם יש צורך לשמן את מנגנון הנעילה. כל עוד הידית אינה שבורה, ישנה אפשרות סבירה שתוכלו להחזיר את הידית הקיימת ופשוט להתקין אותה מחדש, מבלי לקנות חדשה. אם כבר ניסיתם לתקן בעצמכם ו/או אם יש שבר או בעיה בידית – תצטרכו להתקין ידית חדשה, ואת זה יש להשאיר לאיש מקצוע.

 

 

מה לעשות אם דלת רב בריח תקועה

אם הדלת שלכם תקועה וננעלה, אז הבעיה עשויה להיות קצת יותר חמורה ממה שחשבתם. יתכן שהבעיה היא לא רק בידית עצמה אלא כבר במנגנון הנעילה (שני אלו משפיעים זה על זה). לכן, במצב בו הדלת תקועה לחלוטין, ייתכן שתצטרכו להתקשר לשירותי פריצה (נשמח לעזור) על מנת לפרוץ קודם את הדלת ורק לאחר מכן להחליף את הידית או להחליף את מנגנון הנעילה.

אם זה קורה, חשוב להבין את הסיבה לבעיה – כי ייתכן שתצטרך פתרון מסוג אחר:

  • ייתכן שיהיה עליך לקצר דלת רב בריח.
  • ייתכן שיהיה צורך לבצע איזון/כיוון של הסרנים.
  • ייתכן שיהיה עליך להחליף את מנגנון הנעילה של הדלת.
  • לעיתים רחוקות – יש להחליף דלת שלמה.

 

 

האם בעיה בידית באמת דורשת תיקון, ועכשיו?

כל עוד לא מצאנו את עצמנו נעולים מחוץ לבית, יש לנו נטייה לשים בצד בעיות קטנות כמו ידית מתנדנדת. אבל בדיוק בגלל זה, חשוב לנו לתת לכם כמה דגשים חשובים:

  • זכרו שתיקון קטן יחסוך בעיה גדולה בעתיד – אם הידית רק גורמת לבעיות קטנות, ואולי רק דורשת חיזוק קטן – כדאי לטפל בזה כבר עכשיו. אם נמשיך להשתמש בידית ובדלת כרגיל, בסופו של דבר הבעיה תחריף – מניסיון. תיקון קטן, בסופו של דבר, יחסוך לכם בעיה גדולה, בזבוז זמן וכסף.
  • אם הדלת תקועה, אין כאן שאלה – אם הדלת תקועה לחלוטין, במיוחד אם מדובר בדלת כניסה, אין ספק שכדאי להתקשר לשירות מנעולן מקצועי.
  • זכור כי ידית פגומה עלולה לגרום נזק לחלקים אחרים – אם הידית גורמת לבעיות, אנו עלולים למצוא "טריקים" לפתרון הבעיה, אך הטריקים הללו (כמו פתיחה בכוח) עלולים לגרום נזק גם למנגנון הנעילה וגם לרצפה.

 

 

החלפת ידית רב בריח לדלת – אנחנו כאן בשבילכם

אנו גאים לספק שירותי התקנת ידיות לדלת רב בריח בכל הארץ. מעבר לכך, תהיו בטוחים שלכל שירות נוסף הקשור לדלת ולמנעול שלכם – יש לנו פתרון.

  • מקצועיות – אנחנו נדאג לידית, לדלת, לרצפה ולבטיחות שלכם. אנו נדאג לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.
  • מחיר – אנו נדאג לתת לכם מחיר הוגן. כזה שמצדיק את העבודה שלנו ולא כזה שעושה חור בכיס.
  • שירות בכל שעות היממה – 24/7 – במקרי חירום, הנכם מוזמנים לפנות אלינו גם בשעות הבוקר המוקדמות. אנחנו כאן לכל בעיה או תקלה.

 

אם יש לכם בעיה עם ידית הדלת מסוג רב בריח – אתם מוזמנים לפנות אלינו, ונשמח לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.

 

 

מחירון החלפת ידית רב בריח כללי לדלת

החלפת ידית רב בריח לדלת מחיר החל מ-299 שקל
החלפת ידית לדלת אש מחיר החל מ-299 שקל
החלפת ידית לדלת ממ"ד מחיר החל מ-299 שקל

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת ידית בהלה בנצרת

מחפשים החלפת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בנהריה

מחפשים החלפת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעפולה

מחפשים החלפת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעכו

מחפשים החלפת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »