החלפת ידית לדלת שריונית חסם

מחפשים ידית חלופית לדלת משוריינת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת מחסום משוריינת היא דלת מצוינת המשרתת אלפי ישראלים ברחבי הארץ. מכיוון שהדלת מצוינת כך גם הידית. אם לפעמים – היא מחליטה למשוך תשומת לב ולדרוש תיקון. במקרה זה, אנו שמחים להציע החלפת ידית לדלת משוריינת – להעניק לכם שירות מהיר, מקצועי ואדיב – פנו אלינו לפרטים נוספים.

אם אתם תוהים מה גרם לשבירת הידית, כמה עולה להחליף ידית, האם אפשר לתקן לבד או שעדיף מנעולן? הנה כל הפרטים:

 

☑️ החלפת ידית דלת משוריינת מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני חינם.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל משלוח עד הבית.

☑️ אנו מתמחים בהחלפת ידית משוריינת לדלת.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

תקלות בידית לדלת משוריינת – למה זה קורה?

הנה כמה סיבות שכדאי לך לקחת בחשבון שכנראה גרמו לידית שלך להתקל בבעיות כרגע.

  • ידית ישנה – אם הדלת עומדת ומתפקדת שנים רבות, בלאי הוא דבר טבעי. מדי כמה שנים נצטרך לשים לב לדלת ולתקן חלק ממנה. זה לא סוף העולם, אבל כן זה דורש תשומת לב והשקעה של כסף וקצת זמן.
  • שימוש לא נכון בדלת ובידית – כיצד ניתן להשתמש בדלת ובידית בצורה לא נכונה? בסך הכל הם נפתחים ונסגרים, לא? אז זהו, גם במהלך הפעולות הבסיסיות הללו צריך להיזהר מעט. אם נטרק את הדלת בחוזקה או מפעילים כוח רב על הידית כדי לוודא שהיא נעולה, אנו עלולים לפגוע בידית.
  • דלת תקולה מובילה לנזק לידית – אם הדלת שלך ארוכה מדי ונגררת על הרצפה, אם המנעול שלך נתקל בבעיות נעילה, זה עלול להיות ידית פגומה. במצב זה חשוב לזהות את הבעיה האמיתית ולא להניח שזו רק ידית.

 

בכל מקרה, אנחנו כאן כדי לפתור את הבעיה ולמצוא עבורכם את הפתרון המתאים ביותר, בין אם הידית מקרטעת מעט או שבורה לחלוטין.

 

טיפ חשוב – רוצים להחליף ידית? זה סוג הידית שאתה צריך

ידית דלת כניסה משוריינת לא תהיה זהה לידית דלת פנים. חשוב מאוד, ברכישת ידית חדשה באופן עצמאי או במהלך השיחה עם המנעולן המוסמך, להדגיש באיזו דלת מדובר, על מנת למנוע אי הבנות. נשמע ברור נכון? אז זה לא.

שימו לב במיוחד, אם לא מדובר בעצם בדלת מחסום משוריינת אלא בדלת ממ"ד למשל, כי אז זה סיפור אחר לגמרי. צילום של הדלת והידית יסייעו למוכר או למנעולן לזהות איזו ידית אתם צריכים בצורה הרבה יותר קלה.

 

 

מחיר החלפת ידית לדלת משוריינת

החלפת ידית לדלת משוריינת זולה יותר מחלקים אחרים כמו המנעול למשל. מחיר החלפת ידית זו הוא 170 עד 300 ₪.

 

האם ניתן להתקין את הידית בעצמך, או שאיש מקצוע צריך לעשות זאת?

אם הידית רק רופפת, אבל עדיין עובדת, נסו להדק את הברגים בעצמכם ועל הדרך גם לשמן את מנגנון הנעילה. אם זה לא יעזור, ואתם חוששים מגרימת נזק נוסף, איש מקצוע יוכל לסייע לכם במקרה זה. אמנם התקנת ידית פשוטה יותר מפעולות כמו קיצור דלת או החלפת מנעול, אך היא עדיין חייבת להיות מדויקת.

 

 

ידית הדלת שלי תקועה – מה לעשות?

אם ידית הדלת שלך תקועה ואינה מאפשרת לך לפתוח את הדלת הנעולה, עליך לפעול בזהירות. ייתכן שזו לא בעיה עם הידית עצמה. נסו מפתח חלופי, נסו קצת "לשחק" עם המפתח והידית (בעדינות), ואם זה לא עובד, יש צורך בפעולה קצת יותר רצינית.

אם הדלת לא נפתחת, ייתכן שהבעיה אינה בידית אלא במנגנון הנעילה, למשל. במקרה זה, אתם מוזמנים לפנות אלינו, ונשמח להעניק לכם את השירות המתאים. במקרה כזה, ייתכן שיהיה צורך לשבור את הדלת ולאחר מכן להחליף את מנגנון הנעילה.

 

 

בסך הכל מדובר בידית, למה בכלל צריך לטפל בה?

אנו יודעים שהידית נתפסת כמובנת מאליה על ידי רבים. במיוחד אם היא רק עושה קצת צרות ועדיין לא נפרדה לגמרי. אבל דווקא בשביל זה כדאי למנוע בעיות עתידיות ולא נעימות.

  • זכרו שבעיה גדולה יכולה להפוך לבעיה גדולה – ידית רופפת יכולה בקלות לצאת ממקומה ואף להישבר. לאחר מכן, ייתכן שנצטרך שירות רציני יותר. נסו לחזק את הברגים, ולשמור על הידית עד כמה שניתן, וזה יאפשר לכם להתגונן מפני תקלות חמורות יותר.
  • אם הדלת תקועה לגמרי, אין כאן שאלה בכלל – אם הדלת תקועה, אל תזניחו. זה כנראה ברור אם זו דלת הכניסה, אבל אולי קל יותר להתעלם אם זו דלת פנים או דלת למחסן ישן.
  • הגן על הדלת מפני נזקים נוספים – אם בידית יש בעיות, זה יכול בקלות להתפתח לפגיעה בדלת עצמה או במנגנון הנעילה. לכן תיקון הידית כעת ימנע נזק נוסף לדלת. הרי מה עושים כשהידית תקועה? בדרך כלל משתמשים בכוח נכון?

 

 

החלפת ידית לדלת משוריין – אנחנו כאן בשבילכם

אנו מספקים ללקוחותינו שירותי החלפת ידיות בכל הארץ. כמו כן, אנו מספקים שירותי תיקון, החלפה והתקנה לכל סוגי הדלתות.

  • אנו מספקים שירות 24/7 – דואגים לכם מסביב לשעון, כי להיות תקוע מחוץ לדלת עם ידית שבורה ב-3 לפנות בוקר זה לא מאוד נעים.
  • אנו נותנים שירות מקצועי – כל צוות המנעולנים שלנו מוסמכים, מורשים ובעלי אישור משטרה. בכך אנו מבטיחים פתרון מקצועי שאכן משפר את המצב ואינו גורם לנזק נוסף.
  • אנו מספקים את השירות בחיוך ובסובלנות, וכדי לשפר עוד קצת את המצב – גם במחיר הוגן.

 

לכל בעיה בדלת מנעול משוריין בכלל והחלפת ידית בפרט – הנכם מוזמנים לפנות אלינו, ואנו נדאג לפתרון המתאים ביותר עבורכם.

 

 

מחירון החלפת ידית לדלת משוריינת מחסום כללי

החלפת ידית לדלת משוריינת מחיר החל מ-299 שקל
החלפת ידית דלת זכוכית מחיר החל מ-299 שקל
התקנת ידית לדלת משוריינת מחיר החל מ-299 שקל

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת ידית בהלה בנצרת

מחפשים החלפת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בנהריה

מחפשים החלפת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעפולה

מחפשים החלפת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת ידית בהלה בעכו

מחפשים החלפת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »