היתרונות בלהיות מנעולן

מחפשים היתרונות בלהיות מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אם אתה שוקל להיות מנעולן – הגעת למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לומר לך שלהיות מנעולן, כולל בתוכו לא מעט יתרונות. מדובר במקצוע אדיר, שיכול לפרנס אותך בצורה מכובדת, אך לא רק זאת בלבד, הוא יכול להעניק לך יכולות מדהימות ופתח לעולם שלם ומקיף.

 

9 היתרונות בלהיות מנעולן

 

#1  – מקצוע שמביא פרנסה הביתה

בואו נתחיל מהדבר היסודי ביותר לדעתנו. לחלק זה הדבר החשוב ביותר, וחלק הוא לכל הפחות תנאי חובה בבחירת עבודה וזה כמובן פרנסה. בימינו, בתקופה שבה אין דבר כזה עבודה בטוחה, ואנשים מוצאים את עצמם מובטלים תקופה ארוכה, מקצוע המנעולנות יכול לשמש לכם למקור פרנסה חשוב ובטוח.

אם אתם רוצים להיות מנעולנים ולהשתכר בצורה יפה יש לכם 2 אופציות:

  1. לעבוד כשכירים – תוכלו להביא משכורת הביתה בצורה קבועה ושוטפת. אתם תעבדו בעבור חברת שירות מנעולנים. מדובר במשכורת קבועה, וגם זו הזדמנות נפלאה ללמוד מצוות מומחה כיצד העבודה פועלת.
  2. לעבוד כעצמאים – במידה ויש לכם מספיק ניסיון, כסף שחסכתם ואומץ, תוכלו להתחיל לעבוד בתור עצמאים. בתור מנעולן עצמאי, אתם יכולים להרוויח הרבה יותר. עם זאת, יש לקחת בחשבון שחשוב להצטייד בכלים טובים ולדעת לעשות שיווק נכון.

 

בתחום המנעולנות, ניתן להשתכר בצורה יפה, החל מ 4,000 ש"ח ועד 30,000 ש"ח.

מקצוע שמביא פרנסה הביתה
מקצוע שמביא פרנסה הביתה

 

#2 – לעבוד עם הידיים

תחום המנעולנות מתאים למי שאוהב לפרק, להרכיב, לבנות וליצור עם הידיים. בתור מנעולנים, הידיים הם הכלי הטוב מכולם. היכולת לדעת להפעיל ציוד שונה, ולסייע לאנשים בזכות כך, היא יכולת מדהימה בנינו. אם אתם לא אוהבים לעבוד עם הידיים – כנראה שהתחום הזה לא בשבילכם. אבל למי שכן אוהב לעבוד עם הידיים, מדובר בתחום רחב, מרתק ומעניין, שלא מפסיק להפתיע כל פעם מחדש

לעבוד עם הידיים
לעבוד עם הידיים

 

#3 – לעזור לאנשים

יתרון משמעותי בעבודה כמנעולן, הוא תחושת השליחות שנלוות לאירוע. במהלך העבודה, אתם תפגשו אנשים, שיראו בכם כלא פחות ממושיעים. אנשים שנתקעו מחוץ לבית, אנשים שננעלו בתוך החדר, בעיות דחופות וחמורות וכן הלאה.

בהיותנו מנעולנים, אנו מגישים שירות לאנשים שזקוקים לנו. ולתחושת הסיפוק הזו – אין תחליף! למשל הסיפור של משפחת דגן – המשפחה הייתה באחד הימים המרגשים בחייהם – חתונה של בנם הצעיר עם אשתו לעתיד. האם, הבת ושני הילדים הקטנים, התארגנו לצאת לקראת האירוע. הכל היה מושלם עד הרגע שהם היו צריכים לנעול את הדלת. ואז זה קרה – המנעול נשבר בפנים. אתם יכולים לתאר לעצמכם? בשיא ההתרגשות וגם המתח, המפתח מחליט להישבר?!

בזכות שירות מהיר שהגשנו להם, הם יכלו לנסוע לדרכם, בזמן שאנחנו טיפלנו בבעיה ודאגנו שהכל יעבוד כפי שצריך כשהם יחזרו. אנחנו לעד נזכור את ההתרגשות הגדולה שלהם כשהגענו. לא כל יום מכיל איזה סיפור הירואי מרגש, אבל גם החלפת מנעולים שגרתית, מזכירה לנו שאנחנו עוזרים לאנשים לשמור על הביטחון והפרטיות שלהם – וזה מספיק.

לעזור לאנשים
לעזור לאנשים

 

#4 – להיות מומחה בתחומך

בתור מנעולן, אפשר להפוך לאחר זמן רב של השקעה למומחה בתחום. בתור מומחים בתחום המנעולנות, לא רק שתוכלו להרוויח יותר, אלא גם תוכלו לבצע פרויקטים מעניינים וגדולים. פרויקטים עבור חברות גדולות, ארגונים ומוסדות.

בתור מומחה, ירצו לדעת את הדעה שלך ומה ההמלצה הטובה ביותר. כן, מדובר בדבר שלוקח זמן, אבל כשמגיעים לשם, מבינים שהדרך הייתה שווה את זה.

להיות מומחה בתחומך
להיות מומחה בתחומך

 

#5 – לעזור לחברים ומשפחה כשצריך

יתרון חשוב נוסף, הוא שאתם יכולים לנצל את המקצוע גם כשזה פוגש אתכם במשפחה ובחברים. במקום להזמין מנעולן, לחכות ולשלם לא מעט, תוכלו לעזור בקלות ובמהירות לעצמכם, למשפחה שלכם ולחברים שלכם. כמו שהשף מבשל בבית שלו ארוחה טעימה, כמו שמוסכניק יכול לתקן את האוטו שלו, כך אתם, יכולים לשמור על בית מאובטח, פרטי ובטוח.

לעזור לחברים ומשפחה כשצריך
לעזור לחברים ומשפחה כשצריך

 

#6 – להשתמש בציוד וטכנולוגיה

עולם המנעולים לא מפסיק להתפתח, ואיתו גם הציוד והטכנולוגיה שבהם אנחנו משתמשים. מדי מספר שנים, יוצא דגם חדש של מנעול, מכשיר ייחודי חדש. אם אתם אוהבים להשתמש בטכנולוגיה ובציוד מתקדם – תוכלו לענות על הצרכים האלו בתור מנעולנים.

להשתמש בציוד וטכנולוגיה
להשתמש בציוד וטכנולוגיה

 

#7 – לעבוד בשעות שונות ביממה

יש אנשים שעובדים בבוקר, יש אנשים שעובדים אחר הצהריים ויש אנשים שעובדים בערב. ואצלנו המנעולנים? יש צורך בעבודה שלנו 24/7.

כן, זה יכול להיות לפעמים מאתגר, אבל יש לזה גם יתרון אדיר. אתם יכולים פעמים רבות להחליט אילו משמרות תקחו ואילו עבודות תבצעו או לא. אם אתם דווקא טיפוסי לילה ומעדיפים לעבוד בלילה, יש לכם אפשרות לעשות זאת. כן חשוב לנו שתדעו, שלפעמים העבודה דורשת זמינות בשעות הקטנות, להיות כונן וכדומה.

לעבוד בשעות שונות ביממה
לעבוד בשעות שונות ביממה

 

#8 – לטייל ברחבי הארץ

נקודה מעניינת נוספת היא הצורך שלנו בתור מנעולנים להגיע למקומות שונים באזור שלנו או בארץ כולה. חלק מהמנעולנים מעדיפים להתמקד באזור כלשהו בארץ וחלק מהמנעולנים עובדים בכל הארץ. זה תלוי בכם ובחברה שבה תעבדו.

אם אתם אוהבים לטייל, להכיר את הארץ, את הסמטאות הקטנות, את השבילים הנסתרים, את הבתים הישנים והחדשים, בתור מנעולן חווים את זה כל הזמן.

לטייל ברחבי הארץ
לטייל ברחבי הארץ

 

#9 – להכיר אנשים חדשים

יום אחד, אתם עשויים למצוא את עצמכם בבית ישן של זוג מבוגרים שעלה לארץ לפני 60 שנה, ויום אחר, אתם יכולים למצוא את עצמכם בוילה יפייפה, אצל איש עסקים מפורסם. כל יום מביא איתו משהו חדש, סיפורים חדשים ואנשים שונים. לא חייב לשבת על קפה ולשמוע סיפורים של אנשים, אך תתפלאו לדעת שיש לא מעט אנשים שישמחו לארח, לתת לכם אוכל ושתייה טובה, ולשתף אתכם על חייהם.

להכיר אנשים חדשים
להכיר אנשים חדשים
מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »