כיצד לבחור קורס מנעולן

מחפשים כיצד לבחור קורס מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

קורס מנעולן הוא פתח לעולם חדש ומרתק בתחום המנעולנות. הקורס יאפשר לך לקבל כלים חשובים, מיומנויות בסיסיות ומתקדמות, ולא פחות חשוב, קשרים לאנשים בתחום.אך כדי להבטיח שתקבל את כל הנקודות החשובות האלה, מוטלת עלייך קודם כל המשימה של – לבחור את הקורס הנכון. בחירה של הקורס צריכה לקחת בחשבון שיקולים שונים, ויש להקדיש מספיק זמן כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. הינה כמה טיפים מנצחים לכיצד לבחור קורס מנעולן.

 

4 טיפים מנצחים – כיצד לבחור קורס מנעולן

 

טיפ מספר #1 – הקשיבו להמלצות קודמות

אחד השיקולים החשובים ביותר בעת בחירת קורס מנעולן, הוא למצוא אנשים מצליחים בתחום המנעולנות, בעלי ניסיון רב ובעלי  קהל לקוחות גדול, ולשאול אותם היכן הם ביצעו את הקורס. הקדישו את כל הזמן הדרוש כדי למצוא את אותם אנשים – כי ההשקעה הזו תשתלם לכם.

אם תדעו היכן אותם אנשים למדו, ותוכלו לשמוע מהם על חווית הקורס, והאם הם ממליצים או לא, אתם תגדילו את הסיכויים לבחור את הקורס הנכון. הרי המטרה של הקורס, היא להכין אתכם לקראת העבודה, ולכן כדאי קודם למצוא את המומחים בתחום, לשאול אותם על הדרך שלהם, ורק דרכם לקבוע מה הקורס.

אם לא מצאתם מומחים, מומלץ להיעזר בקבוצות שונות ברשתות החברתיות ולשאול חברים. עם זאת, כדאי לבדוק לפני, מה הרמה שלהם והאם הם באמת מצליחים. כי לא חסר אנשים שישמחו להמליץ לכם על קורס שהם עברו, אבל בפועל הם לא עוסקים בתחום או שהם לא כל כך מצליחים בו.

טיפ מספר #1 - הקשיבו להמלצות קודמות
טיפ מספר #1 – הקשיבו להמלצות קודמות

 

טיפ מספר #2 – בדקו מי מנחה הקורס

אחד הדברים הכי חשובים בקורס, הוא מנחה הקורס. מנחה קורס למנעולנות, צריך להיות לא פחות ממומחה בתחום, בעל ניסיון וידע עשיר בתחום. מנחה מעולה, יידע לקחת את התאוריה והפרקטיקה ולשלב אותם בצורה כזו, שבאמת תעזור לכם בעת מציאת העבודה ובמהלכה.

ככל שהמנחה טוב יותר, כך הידע והניסיון שתרכשו במהלך הקורס יהיה גדול יותר. והינה עוד פרט חשוב – זה לא מספיק לבחור את החברה, המכללה או הארגון שבו אתם לומדים את קורס המנעולנות. תבדקו מי יהיה המנחה הספציפי שלכם. כי גם בתוך חברה, יש בעלי מקצוע ומנחים טובים יותר ויש כאלו פחות.

לכן וודאו כי המנחה הסופי שלו הוא אדם שמוכשר בתחומו – הוא גם בעל ניסיון רב בתחום המנעולנות והוא גם יודע להנחות קורס בצורה מעולה.

טיפ מספר #2 - בדקו מי מנחה הקורס
טיפ מספר #2 – בדקו מי מנחה הקורס

 

טיפ מספר #3 – בדוק מה הסילבוס

נקודה חשובה נוספת בבחירת קורס מנעולן היא כמובן מה מלמדים שם? האם מלמדים רק תאוריה, או תוך נותנים לכם את האפשרות לתרגל. אילו טכניקות אתם לומדים? אילו סוגי פריצות? עם אילו מכשרים לומדים לעבוד? האם מדברים גם על שיווק ופתיחת עסק בתחום?

חשוב בעת המעבר של הסילבוס, לראות שזה מתאים למטרות שלכם. נכון, יש קווים מנחים שחייבים להיות בקורס מנעולן מקצועי, ועם זאת, ייתכן ויש לכם מטרה מסוימת שלשמה הגעתם לקורס, אז אתם רוצים לוודא שהיא אכן מקבלת מענה. כך למשל, אם אתם רוצים עם סיום הקורס, להיות עצמאיים בתחום, שווה לחפש קורס שמתעסק גם בנושא השיווק, המכירה והעסק.

 

מה חייב לדעת להיות בתוך הסילבוס:

  • חשוב שיהיה הסבר רחב ופרקטיקה על פריצת צילינדרים.
  • חשוב שיהיה הסבר רחב ופרקטיקה על החלפת מנעולים ותיקונם – ההבדלים בין מנעולים לדלתות ולכספות.
  • חשוב שיהיה הסבר על שכפול מפתחות.
  • חשוב שיהיה הסבר על איזון דלתות.
  • חשוב שיהיה הסבר על פריצת דלתות לבית ולעסק.
  • חשוב שיהיה הסבר על בעיות נפוצות במנעולים ופתרונן.
  • בונוסים טוב – כיצד תחום המכירות והשיווק בא לידי ביטוי בשוק המנעולנות.
  • בונוס טוב – הסבר על רכבים, מנגנון הנעילה ודרכי פריצה.
טיפ מספר #3 - בדוק מה הסילבוס
טיפ מספר #3 – בדוק מה הסילבוס

 

טיפ מספר #4 – לוגיסטיקה של הקורס

נקודה חשובה נוספת שתעזור לכם לענות על השאלה כיצד לבחור קורס מנעולן היא הפרטים הלוגיסטיים של הקורס. יש כמה פרטים חשובים בנושא זה:

  • לימודי אונליין לעומת לימודים פרונטלים – את קורס המנעולן תוכלו ללמוד הן בצורה פרונטלית, כלומר להגיע למקום לימוד מסודר, עם מנחה שמלמד. או לחילופין, ללמוד בצורה אונליין – בין אם באמצעות שיעורים שמועברים בשידור חי ובין אם בשידורים מוקלטים. לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות שלה:
  • קורס פרונטלי הוא לרוב חוויתי יותר שכן, אתם משתתפים בקורס, מכירים אנשים חדשים, מתנסים בטכניקות השונות ופוגשים פנים אל פנים את המנחה שלכם.
  • קורס אונליין הוא לרוב גמיש יותר ומאפשר לכם ללמוד בזמן המתאים לכם. אם כרגע אתם עובדים או לומדים משהו אחר, את הקורס האונליין תוכלו ללמוד מתי שנוח לכם. בין אם מוקדם בבוקר ובין אם מאוחר בלילה.
  • מקום המפגש – חשוב לבדוק היכן המפגשים מתקיימים (במידה ואתם מעוניינים בקורס פרונטלי). אם אתם מכירים קורס מעולה שמתקיים בתל אביב ואתם גרים בראשון לציון, האם תהיו מוכנים להשקיע ולנסוע עד לשם? יש לקחת שיקול זה בחשבון, אין כאן נכון או לא נכון. עם זאת, כן נגיד, שבמידה ומתאפשר, מומלץ לקחת קורס מצוין שנמצא אולי בעיר סמוכה, מאשר קורס בינוני בעיר שלנו.
  • משך הקורס – גם בעניין זה תוכלו למצוא מגוון עצום. בהקשר זה, תוכלו למצוא קורסים שמועברים פעם בשבוע, למשך 3 שעות לאורך 4 חודשים לעומת קורסים שמתקיימים, פעמיים בשבוע ונמשכים חודשיים. במילים אחרות, לכל מכללה, יש אפשרויות למידה שונות, ועליכם לבחור את מה שנוח לכם. האם תעדיפו קורס קצר וממוקד, או ארוך ומקיף? האם תעדיפו ללמוד הרבה חומר בפחות זמן, או דווקא ללמוד בקצב הדרגתי.
טיפ מספר #4 - לוגיסטיקה של הקורס
טיפ מספר #4 – לוגיסטיקה של הקורס

 

אנחנו מאחלים לכם בהצלחה רבה, בקורס המנעולן, ומזמינים אתכם להתייעץ איתנו בכל שאלה וסוגיה.

כיצד לבחור קורס מנעולן
מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »