כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות

מחפשים כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

בשנים האחרונות חלה עלייה בכמות הפריצות לרכבים. עולם הרכב תמיד היה מוקד שמושך את תשומת הלב של פורצים וגנבים. כיום, ישנן מערכות הגנה מתקדמות אשר יכולות לעזור לכם למנוע פריצות לרכב. הינה מספר רעיונות לגבי השאלה – איך אפשר למגן את הרכב מפריצות? כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות. אם אתם מעוניינים לקבל שירות מיגון מקצועי, אנחנו נשמח לעזור – צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ מקיף.

 

למה בכלל צריך למגן את הרכב?

גניבת רכבים הפכה להיות תופעה נפוצה יותר ממה שאנחנו חושבים. על מנת לנסות ולפתור את הבעיה פותחו בשנים האחרונות שלל טכנולוגיות מתקדמות שנועדו למנוע את הפריצה. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה למניעת פריצות מתפתחת כך גם הטכנולוגיה לפריצה.

לכן, כאשר אנחנו ממגנים את הרכב, נרצה לוודא שאנחנו שמים מיגון שאכן מסייע להגנה מפני פריצה.

למה בכלל צריך למגן את הרכב

 

כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות – פתרונות אפשריים למיגון הרכב

הינה כמה קווים מנחים שיעזרו לכם למגן את הרכב מפני פריצות:

 

כלל 1 – הקפידו לחנות במקום מואר ומרכזי

פתרון שדורש בסך הכל את תשומת הלב שלכם ושום דבר יותר, הוא להקפיד לחנות במקומות מוארים ומרכזיים. הסיבה פשוטה, גנבים אוהבים לעבוד במקומות שלא רואים אותם. אין כמו סמטאות חשוכות וחניות רחוקות – בשביל הגנבים זה המקום המושלם.

לא חסר מקרים למשל, שבחניות הרכבת הרחוקות, רכבים נגנבים לא מעט. אם תקפידו לחנות במקום מואר ומרכזי גם אם זה אומר עוד מספר דקות הליכה או עוד כמה דקות של חיפוש חניה- זה יוכל להגן על האוטו שלכם מפריצה.

בנוסף, לפעמים ההחלטה לחנות בחניון מסודר בתשלום, עדיפה מחנייה חינם מסמטה ללא אורות. נכון, בטווח הקצר זה עולה קצר יותר, אבל בטווח הארוך – זה כנראה ישמור לכם על הרחב. בנוסף, זה ישמור מפני ונדליסטים, שעשויים לשרוט או לפגוע ברכב ללא סיבה.

כלל 1 – הקפידו לחנות במקום מואר ומרכזי

 

כלל 2 – הצטיידו במנעול הגה, מנעול דוושות או מנעול הילוכים

תוכלו היום למגן את הרכב עם שלל מנעולים מתוחכמים. מנעול ההגה, גורם לנעילה של ההגה במידה ולא מוכנס מפתח. ומנעול הילוכים ומנעול דוושות פועלים באופן דומה, רק מונעים שימוש בחלקים שונים. לרוב, מספיק מנעול מסוג אחד כזה על מנת למגן את הרכב בצורה טובה.

כלל 2 – הצטיידו במנעול הגה, מנעול דוושות או מנעול הילוכים

 

כלל 3 – מנעול קודן

מנעול קודן הוא דרך נוספת למגן את הרכב שלכם מפני ריצה. ההתקנה של מנעול הקודן היא יחסית פשוטה. עם זאת, חשוב שהקודן יהיה מתקדם וחדש, שכן ישנם קודנים שניתן לפרוץ בקלות.

חשוב! אין לכתוב את הקוד בפתק כלשהו ולהשאירו ברכב – זה עושה חיים קלים לגנבים.

כלל 3 – מנעול קודן

 

כלל 4 – מערכת אזעקה מתקדמת

אזעקה מתקדמת היא פתרון מעולה למיגון הרכב שלכם. אמנם אזעקה שמצפצפת ללא הפסקה היא כבר אסורה על פי החוק, אך זה לא אומר שאין צורך באזעקה. להיפך, אזעקה איכותית יכולה להיות מחובר למערכת המתריעה לבעלי הרכב על סכנת פריצה או לחילופין מקושרת למוקד אבטחה. בכך, אם יש חשד כלשהו לפריצה, תוכלו להיות מודעים לכך בהקדם.

כלל 4 – מערכת אזעקה מתקדמת

 

כלל 5 – משבת מנוע

משבת מנוע הנקרא גם אימובילייזר הוא משבת שמונע את התנעת הרכב במידה ולא הוזן הקוד או לא הוכנס המפתח. לצד משבת המנוע ניתן גם לבצע השבתה למערכת הדלק או לחילופין למערכת החשמל. כולן אמצעים יעילים למיגון הרכב מפני פריצות.

כלל 5 – משבת מנוע

 

כלל 6 – כספת למחשב הרכב

נשמע כבר רציני ביותר נכון? אז האמת היא שכספת שמגנה על מחשב הרכב היא אמצעי חשוב למיגון. הרי כל האמצעים הקודמים הם פתרונות יעילים למניעת פריצה ונהיגה ברכב. אך מה אם הפורצים עושים שימוש בגרר? הם יכולים לעשות זאת, ואז במוסך שלהם הם יכולים להחליף את המחשב המקורי במחשב חדש וזהו – הרכב שלהם.

כספת למחשב למעשה תמנע את היכולת של הפורץ להחליף את המחשב המקורי ולא לאפשר להם לעקוף אותו.

כלל 6 – כספת למחשב הרכב

 

כלל 7 – מערכת איתור GPS

אפשרות נוספת ויעילה היא להתקין מערכת איתור GPS מערכת זו תאפשר לכם ולגורמי האבטחה לעקוב אחר מיקום הרכב בזמן אמת וכך לאתר אותו במידה והוא נגנב. מערכות איתור מבוססות GPS המאפשרות למשטרה ולגורמים אחרים לזהות את מיקום הרכב הגנוב בזמן אמיתי ולסכל את הגניבה.

עצה חשובה: תמיד להקפיד לשמור את מפתחות הרכב במקום בו לא ניתן, או קשה מאוד, למצוא אותם. חלק גדול מגניבות הרכב מתבצע באמצעות מפתחות שנשכחו או הושארו ברכב עצמו, בתיק שנגנב, או על שולחן במסעדה. שמרו על המפתחות.

כלל 7 – מערכת איתור GPS

 

כלל 8 – התייעצות עם גורם מומחה

התייעצות עם גורם מומחה בנוגע לרכב שלכם, כמו למשל עם מנעולן מוסמך, היא אפשרות יעילה להגנה על הרכב מפני פריצות. מנעולן מוסמך יידע להתאים את הפתרונות לצרכים האישיים שלכם. כך תוכלו למצוא את הפתרון היעיל ביותר והמשתלם ביותר.

כלל 8 – התייעצות עם גורם מומחה

 

כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות – כמה טיפים:

  • אין להשאיר את מפתחות הרכב בתוך הרכב.
  • אין להשאיר את סיסמת הקודן בתוך הרכב.
  • אין להשאיר את הרכב פתוח ללא השגחה.
  • אין להשאיר חלונות פתוחים ללא השגחה.
  • מומלץ לשקול רכישה של ביטוח הכולל פיצוי כנגד פריצה.

כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות – כמה טיפים

 

לסיכום, שוק המנעולים מציע כיום, שלל פתרונות למיגון הרכב שלכם מפריצות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי ומערכות מתקדמות להגנה מפני רכב. לכל שאלה או ייעוץ אנו נמצאים כאן לרשותכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »