כלי העבודה להחלפת צילינדר

מחפשים כלי העבודה להחלפת צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אם אתם מעוניינים בהחלפת צילינדר בבית או במשרד, אם אתם רוצים לעשות עבודה חובבנית לחברים ואולי אפילו לקבל על כך תשלום, להלן רשימת הכלים להחלפת צילינדר.

מידע חשוב! החלפת צילינדר דורשת הבנה וידע. לכן, מומלץ להיעזר במנעולן מוסמך לשם כך. בנוסף,

חשוב לדעת שרק מנעולנים מוסמכים רשאים לפרוץ, לתקן ולהחליף דלתות.

 

אילו כלים נדרשים להחלפת צילינדר?

להלן הכלים הדרושים להחלפת צילינדר. כלים אלו יאפשרו לכם לבצע החלפה מלאה.

  • יש לספק מפתח אלן.
  • מברג שטוח.
  • קופסה או T

 

אילו כלים צריך מנעולן מקצועי?

אם אתם מעוניינים להצטייד בכלים נוספים שיעזרו לכם להתמודד עם בעיות נוספות בצילינדר, מנעול או דלת, אלו הכלים שיכולים לעזור.

 

מברג חשמלי

המברגה היא כלי יעיל במיוחד למנעולנים. המברג עוזר להחליף צילינדרים לדלת ביתר קלות. בנוסף, המברגה החשמלית מסייעת בהתקנת מנעולים, פירוק והרכבת דלתות ועוד אפשרויות רבות נוספות.

 

תרגיל

מקדחה היא אביזר חשוב נוסף שיכול לעזור לכם להחליף צילינדרים ולהחליף מנעולים באופן כללי. המקדחה יכולה לעזור לקדוח את הצילינדר, ולעזור לפרוץ את הדלת. המקדחה מסייעת במצבים רבים ולכן חשוב להקפיד גם על מקדחות שונות. לרוב נצטרך להשתמש במקדחה אם המפתח נשבר במנעול או שהמנעול מסרב להיפתח. בנוסף, המקדחה משמשת לפריצה ופתרון תקלות כספות.

 

חוֹלֵץ

כלי נוסף שיכול לעזור לכם בהחלפת צילינדר נקרא חולץ. החולץ נועד לעזור לנו לשלוף בקלות את הצילינדר הישן וכך לפתוח את הדלת.

 

לום

אם המנעול גורם לבעיות חמורות, ייתכן שיהיה צורך לפרוץ אותו או לחילופין לעקור אותו. על מנת לעשות זאת, ניתן להשתמש ב-Bloom או בכלי חלופי.

 

כלים מכניים

ישנם כלים מכניים נוספים שילוו את כל עבודות המנעולנות כולל: פטיש, סכין יפנית, פלייר, מברגים, ברגים ומה לא.

כלים אלו הם כלים שקל לנשיאה לכל מקום וחשוב שיהיו בבית ובמשרד במידת הצורך

 

כלי פריצה

ישנם כלים נוספים המיועדים למנעולנים מורשים בלבד שנועדו לסייע בפריצת דלתות ומכוניות.

הכלים כוללים: כרית אוויר המשמשת לדלת הרכב. סט פיקסים שנועדו לשבור צילינדר. סט סורגים המיועדים לשבירת דלתות רכב. ועוד.

 

 

חשוב לא רק שיהיו כלים אלא גם לשמור עליהם

בדיוק כמו שאנחנו רוצים להגן על הדלתות, אנחנו גם רוצים להגן על הכלים שלנו.

הקפידו לנקות את הכלים, לשמור אותם במקום מסודר ואל תתנו להם להיות שעות על גבי שעות בשמש. מומלץ להחזיק ארגז כלים מסודר שיעזור לכם כאשר תצטרכו להחליף את הצילינדר בקלות.

 

אז עכשיו יש לכם את הכלים – מה עושים?

יש לא מעט סיבות שיכולות לגרום לך לרצות להחליף צילינדר. יכול להיות בגלל שאיבדתם את המפתחות לדלת, יכול להיות שהמפתח שבור ויכול להיות שהחלטתם שהגיע הזמן להתחדש בצילינדר חדש. בכל מקרה, הגיע הזמן לדעת איך לעשות את זה.

 

זה חשוב! גם אם יש לכם את כל כלי העבודה שאתם צריכים וגם אם אין לכם, אם אינכם רוצים לקחת סיכון בהחלפת צילינדר, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל סיוע ממנעולן מורשה שיגיע ל אתה 24/7.

 

רוצים להחליף את צילינדר הדלת באופן עצמאי? הוא הדגשים

קודם כל – חשוב לדעת שזה אפשרי. אם יש לכם חוש טכני, והתעסקתם בעבר בדלתות, מנעולים, אינסטלציה או נגרות, כנראה שהחלפת צילינדר לא תהיה קשה לכם מדי.

זה מצריך את הציוד שהזכרנו ממש קודם, לפי ההוראות הבאות וזהו. יש לך את זה.

 

בשלב הראשון – קבלו צילינדר חדש

קודם כל, אתם רוצים לרכוש צילינדר חדש מחנות חומרי בניין. אם יש לכם צילינדר רזרבי, ההמלצה היא לבדוק אותו היטב לפני התקנתו בדלת שלכם. אין דבר גרוע יותר מלהתקין צילינדר חדש ואז לגלות שהוא לא תקין.

רגע לפני שאתם מתקינים את הצילינדר החדש – ודאו שהוא אכן עובד.

בנוסף, אם חסר לכם מפתח אלן או מפתח ברגים, עכשיו זה הזמן להצטייד באלה.

 

בשלב השני – צריך להכין את הסביבה.

זה הזמן להכין את הציוד שסביבכם, לדאוג למגבת או לקופסה שבה תוכלו לשים את הברגים שאתם מסירים. אל תזלזלו, הקפדה על סביבת עבודה נקייה תחסוך מכם חיפוש אחר הברגים הקטנים שהולכים לאיבוד מאוחר יותר.

 

בשלב השלישי – שחרור הברגים.

לאחר שעשינו את ההכנות המתאימות נוכל להתחיל לעבוד. מה שאנחנו רוצים לעשות זה לשחרר את הצלחת המגנה על מנעול הדלת. מה שאנחנו עושים זה לשחרר את הברגים (וכמובן לשמור אותם במקום בטוח), ואז לשחרר את הידית על ידי שחרור הקיר הפנימי ואז להוציא את הידית והצלחת החוצה.

 

בשלב הרביעי – נרצה להסיר את לוחית המתכת

בשלב זה נרצה להתמקם מול צד הדלת בו נמצא הבריח. כדי לשחרר את לוחית המתכת אנחנו לא צריכים לשחרר את כל הברגים שיש, אלא רק את הבורג האמצעי שמקבע את הצילינדר לדלת.

לאחר שעשינו זאת, נסתכל סביב הגליל, נזהה את הצלחת שתופסת 2 אגוזים ונשחרר אותם מהמקום.

איך אתה עושה את זה? התחננו והושיטו עזרה כדי לשחרר אותם.

לאחר ששחררנו גם אותם, נסיר את לוחית המתכת.

 

בשלב החמישי – זמן ההחלפה

לאחר הסרת לוחית המתכת, נוכל כעת להחליף את הצילינדר בצורה נוחה. קודם כל, נוציא בזהירות את הצילינדר הישן, ולאחר מכן נכניס בעדינות את הצילינדר החדש. חשוב לציין שאנו מחברים את הצילינדר החדש בהתאם לגיר של המנעול.

לאחר ששמנו את הצילינדר, תיקנו אותו בעזרת הבורג שהוצאנו מהדופן הפנימית.

 

בשלב השישי – שעת החזרה

לאחר החלפת הצילינדר, כעת נרצה להחזיר את כל החלקים והברגים למקומם. מה שהיינו רוצים לעשות זה להחזיר אותם בצורה הפוכה לזו שפירקנו. קודם כל נחזיר את לוחית המתכת, לאחר מכן נהדק את האומים, לאחר מכן נחזיר את לוחית המגן, נתקן את הפלטה, נרכיב את הידית ונבריג את הדלת.

 

וזה הכל! נבצע בדיקות שהכל תקין – והנה החלפנו צילינדר.

 

הודות לכלים מקצועיים, העבודה הופכת לפשוטה יותר. וכמובן שוב, אם אתה צריך עזרה, אנחנו כאן כדי לעזור.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »