מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים

מחפשים מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אם הפעם האחרונה שטיפלתם במנעול הייתה כשנכנסתם לדירה לפני 10 שנים, אולי הגיע הזמן להשתדרג במנעול חדש. האמת היא שרובנו מעדיפים להתעסק עם המנעול כמה שפחות, הרי כל עוד הוא עובד, פועל ותקין, אז למה לגעת? אך במציאות, חשוב לדאוג לתקינות המנעול. הינה כמה סיבות חשובות למדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים.

אם אתם מעוניינים להשתדרג במנעול חדש – אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. בעזרת שירות מקצועי, צוות מומחה ושירות 24/7, נשמח לשדרג למנעול הטוב ביותר עבורכם.

 

7 סיבות להשתדרג במנעול חדש

מאוד קל להחליט שבמנעול לא נוגעים, אך האמת היא שדווקא השתדרגות מדי כמה שנים, תעניק לכם לא מעט יתרונות חשובים:

מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים

 

 

סיבה 1 – הקדימו תרופה למכה

כולנו מכירים את הפתגם הידוע "להקדים תרופה למכה" אך לא הרבה יודעים את המשך המשפט "הקדימו תרופה למכה… ושדרגו מנעול חדש לפני שהמנעול הישן נהרס". אז כן, זה לא באמת המשפט המקורי, אך יש כאן מן האמת. כי הינה החדשות, הסטטיסטיקה מראה שמדי כמה שנים אתם צפויים לחוות בעיה כלשהי במנעול.

הבעיה הזו יכולה להיות קטנה, כמו ידית רופפת. והבעיה יכולה להיות חמורה כמו צילינדר הרוס. אז אם אנחנו יודעים שהסטטיסטיקה קיימת וזה רק עניין של זמן, למה לא לחסוך את כאב הראש, הזמן וההשקעה בתיקון בשעת חירום ודווקא להשתדרג במנעול חדש, בזמן שנוח לנו, מתי שנוח לנו ובעיקר – בלי לחץ.

החלפת מנעול מדי מספר שנים (5 שנים זה מספר טוב) תחסוך לכם הרבה בעיות עם המנעול ועם הדלת בעתיד. בעת ההשתדרגות מנעולן מוסמך גם יוכל לבדוק כי שאר דלתות הבית תקינות ואין צפי לבעיות נוספות ממקומות שונים

סיבה 1 - הקדימו תרופה למכה

 

סיבה 2 – טכנולוגיה ישנה OUT טכנולוגיה חדשה IN

עולם הטכנולוגיה לא מפסיק להתפתח ובקצב מסחרר וכך גם עולם המנעולים. מדי שנה, נכנסות טכנולוגיות חדשות למנגנוני הנעילה. נעילה בעזרת טביעת אצבע וזיהוי פנים למשל היא כבר מזמן מנגנון מוכר ופעיל, ולא משהו ששייך לסרטי ג'יימס בונד.

לכן, על מנת לא להישאר מאחור, ולדעת כי הבית שלכם מוגן בצורה הבטוחה והאיכותית ביותר, חשוב מדי כמה שנים לשדרג את המנעול שלכם.

סיבה 2 - טכנולוגיה ישנה OUT טכנולוגיה חדשה IN

 

סיבה 3 – הפורצים משתדרגים בקצב מהיר

אנחנו לא רוצים להפחיד ועם זאת חשוב להיות מודעים, כי גם הפורצים לא פראיירים בכלל. הם לומדים כיצד לפרוץ למנעולים מתוחכמים יותר, ויודעים כיצד לחמוק מהמשטרה ובקלות. פריצה שקטה היא פריצה שלא שומעים כלל למשל. מדובר בסיוט הגדול של בעלי דירות ובתים.

אם אנחנו רוצים למנוע פריצה, או לכל הפחות, להקשות על הפורצים אם הם מנסים לעשות זאת – עלינו לדאוג למנעול מתקדם ומתוחכם. זוהי סיבה מאוד חשובה בגינה שווה להתחדש במנעול חדש.

סיבה 3 - הפורצים משתדרגים בקצב מהיר

 

סיבה 4 – לכו תדעו מי עושה שימוש במפתח

זה קורה לטובים ביותר – אנחנו לפתע מגלים שהמפתח לא עלינו. וזה לא נעים בכלל. כולם מאבדים לפחות מפתח אחד במהלך החיים שלהם. לפעמים אנחנו מוצאים אותו זרוק איפשהו בתוך הבגדים או התיק. ואם לא, אז לפחות, שהוא נאבד בצורה כזו שאף גנב לא יכול למצוא.

עם זאת, לפעמים לא כדאי להשאיר את המקום למזל בלבד. אם מכל סיבה שהיא אנחנו חוששים שיהיה שימוש במפתח שאיבדנו לרעה – אז לא ניקח סיכון, נחליף את המנעול הישן במנעול חדש.

סיבה 4 - לכו תדעו מי עושה שימוש במפתח

 

סיבה 5 – המנעול דורש תיקון

לפעמים נדמה שכל מה שהמנעול צריך זה תיקון. הוא בסך הכל לא נפתח ונסגר כמו שצריך. בסך הכל רופף, או בסך הכל נתקע לפעמים. אך האמת היא, שבמקרים רבים החלפת מנעול יכולה להיות משתלמת יותר. למה?

כי מצד אחד היא תיתן לכם שקט לזמן רב יותר מאשר תיקון של מנעול (שכן תיקון של מנעול לא מבטיח שזה לא יקרה שוב) ומצד שני המחירים של ההחלפה, לפעמים לא גבוהים בהרבה מאשר תיקון. לכן, אם אתם שוקלים לתקן את המנעול, אולי זה הזמן לנצל זאת ולהשתדרג במנעול חדש.

סיבה 5 - המנעול דורש תיקון

 

סיבה 6 – יוצאים לחופשה? זה הזמן לשדרג את המנעול

סיבה נוספת להשתדרג במנעול חדש היא אם אתם יוצאים לחופשה. על פי הנתונים כ – 3 מיליון ישראלים יוצאים לחופשה בארץ ובחו"ל בכל קיץ. עם זאת, הקיץ גם נחשב לתקופת הפריצות. תקופה שבה כמות הפריצות עולה בצורה משמעותית. למעלה מ 20 אלף פריצות לבתים ולמעלה מ 5 אלף פריצות לעסקים.

יש לא מעט דרכים להתמגן בעת יציאה לחופשה – כתבנו על זה מדריך שלם ואתם מוזמנים לקרוא על זה עוד. עם זאת, כבר עכשיו חשוב לנו שתדעו שאחד האמצעים להגן על הבית הוא כמובן לשדרג למנעול חדש. מנעול חדש יאפשר לכם להגן על הבית בעת יציאה לחופשה.

סיבה 6 - יוצאים לחופשה_ זה הזמן לשדרג את המנעול

 

סיבה 7 – עשו את זה בזמן שנוח לכם

השתדרגות במנעול חדש כל כמה שנים, לפני שהמנעול חלילה נשחק ונתקע מאפשרת לנו לבחור מתי אנחנו רוצים לשדרג את המנעול.

אחד המצבים הכי בעייתיים להחלפת מנעול מתרחשת דווקא בזמן שהכי לא מתאים לנו. זה יכול לקרות מאוחר בלילה לאחר שחזרנו מסיבה או אירוע מאוחר. וזה יכול לקרות דווקא כשיש לנו פגישה חשובה בעבודה ואנחנו מוכרחים לצאת אבל הדלת לא נפתחת.

כדי לא להגיע לזה החלפת מנעול חדש כל כמה שנים תחסוך לנו בדיוק את זה.

 

רוצים להשתדרג במנעול חדש? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! צרו איתנו קשר כבר עכשיו!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »