מדוע לא כדאי לפרוץ מנעול לבד?

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

חזרתם ממסיבה שווה במיוחד וכל מה שבאלכם לעשות עכשיו זה פשוט לזנק למיטה ולישון. בתקווה שלא יהיה לכם ההנגאובר, אבל ברגע אחד הכל נהרס. אתם ניגשים לדלת, ניגשים להוציא מהכיס את המפתח, אבל – אתם לא מוצאים אותו. מתחילים לחפש בכל הכיסים, בתיק, באוטו אבל אין. אין מפתח. עכשיו אתם מתחרטים שלא שכפלתם עוד מפתח ושמתם אצל השכנה הנחמדה ממול, אבל זה כבר מאוחר מדי. טוב אז אין ברירה – צריך לפרוץ את המנעול. האם תעשו את זה לבד? האם תעזרו באיש מקצוע? ההמלצה שלנו – תעזרו במנעולן שזאת העבודה שלו. הינה כמה סיבות מדוע לא כדאי לפרוץ מנעול לבד.

 

6 סיבות למה לא כדאי לפרוץ מנעול לבד

סיבה #1 – אתם יכולים להרוס את הדלת

אמנם בסרטים זה נראה מאוד מגניב, לתת בעיה בסגנון ג'קי צ'אן שתפרוץ את הדלת. אך בפועל, זה לא כל כך קל, וגם אם תצליחו, זה כנראה יהרוס את הדלת. נכון, באותו הרגע כל מה שאנחנו רוצים זה לפרוץ את הדלת כמה שיותר מהר, אך לטווח הקצר והארוך, עדין גם שמנגנון הנעילה לא ייהרס לגמרי, כדי שהתיקון או ההחלפה יהיו יותר קלים לביצוע.

הנזק של לפרוץ את הדלת לבד, יכול לעלות בהרבה על מחיר העלות להזמנת מנעולן מוסמך. בין הנזקים יכולים להיות נזק למנעול, נזק לידית, נזק לעיצוב הדלת, נזק למשקוף הדלת ועוד.

סיבה #1 - אתם יכולים להרוס את הדלת

 

סיבה #2 – אתם יכולים להיפצע

אם אתם לא בעלי ניסיון לפריצת מנעולים, אתם עשויים לחפש דרכים יצירתיות לפרוץ את המנעול. לרבות שימוש במקדחה, בידיים או בכלים שזמינים לכם. שימוש לא נכון באותם כלי, במיוחד דרך מנגנון נעילה חזק, לא רק יכול לגרום להרס הדלת אלא גם לפגיעה בכם או בסובבים אתכם.

זו כנראה התוצאה שהכי נרצה להימנע ממנה, ובגינה עדיף כבר להזמין איש מקצוע. פריצת מנעול לא שווה פציעה. נקודה.

סיבה #2 - אתם יכולים להיפצע

 

סיבה #3 – לפרוץ מנעול לבד זה קשה יותר

מנעולן מורשה הוא איש מקצוע בעל הסמכה וניסיון בתחום, אך לא פחות חשוב בעל כלים מתאימים לפריצה. מה שלכם עשוי לקחת שעות, הוא יכול לבצע במספר דקות בלבד.

אנחנו לא מדברים כאן על חיסכון של שעות רבות שהן זמן יקר, אלא גם חסכון של עוגמת נפש לכם. אין יותר מתסכל, מלנסות דרכים שונות לפרוץ מנעול ללא הצלחה. מנעולן מורשה פשוט יחסוך לכם את כל עוגמת הנפש הזו ויביא לפתרון מהיר.

סיבה #3 - לפרוץ מנעול לבד זה קשה יותר

 

סיבה #4 – אל תשכחו כי אחרי הפריצה מגיע תיקון

ברוב המקרים לאחר פריצת מנעול עלינו גם לתקן את המנגנון או להחליף אותו קומפלט. כשאנחנו עושים את זה לבד, בלהט הרגע, אנחנו הרבה פעמים לא לוקחים את זה בחשבון. אם פרצנו את המנעול, יהיה עלינו להחליף את מנגנון הנעילה לרבות החלפת צילינדר.

אם אתם עושים את זה לבד, רצוי שתיקחו בחשבון את זה רגע לפני הפריצה. הצטיידו בכלים ובציוד המתאים לא רק כד לפרוץ אלא גם כדי להחליף ולתקן. היתרון במנעולן מורשה הוא שהמנעולן מגיע עם כל הציוד והכלים המתאימים. הוא לא רק יפרוץ את המנעול, אלא הוא גם ידאג לתקן ולהחליף את מה שצריך.

סיבה #4 - אל תשכחו כי אחרי הפריצה מגיע תיקון

 

סיבה #5 – תנו לאיש מקצוע לעשות את העבודה

בדיוק כמו שאנחנו לא חושבים על לבצע סתימה בשן לעצמנו, כי ברור לנו שרופא שיניים מוסמך הוא איש המקצוע המתאים וכי לנו אין את הידע או הכלים הדרושים. כך כדאי להתייחס לכל מה שקשור לתיקון דלתות והחלפת דלתות. בכל הקשור לנושאים האלו עדיף להיעזר באיש המקצוע המתאים – מנעולן מוסמך ואיכותי.

סיבה #5 - תנו לאיש מקצוע לעשות את העבודה

 

סיבה #6 – חסכון של כסף? האמנם?

אחת הסיבות העיקריות שבגללן אנשי מעדיפים לפרוץ מנעול לבד היא הרצון לחסוך כסף. אך צריך לשאול את זה בקול רם – האם באמת מדובר בחסכון של כסף? אם בפועל אנחנו משקיעים שעות רבות לפריצת המנעול והחלפתו, אם עלינו ללכת ולקנות צילינדר חדש?

בפועל – הזמנה של מנעולן תחסוך לנו למעשה כסף. פריצת מנעול והחלפתו מסתכמת בכמה מאות שקלים ולא יותר מזה. סכום שאם אנחנו מבצעים הכל לבד, גם אז אנחנו עשויים להגיע אליו.

 

3 סיבות למה להיעזר באיש מקצוע

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ולקבל שירותי פריצת מנעול ברמה גבוהה ויעילה. הצוות שלנו מורכב ממנעולנים מוסמכים שיטפלו לכם בבעיה בהקדם. הינה 6 סיבות למה להיעזר באיש מקצוע

 

סיבה #1 – מקצועיות

מנעולן מורשה הוא אדם בעל ניסיון רב בפריצת מנעולים. מנעולן מורשה יודע לטפל בבעיות רבות במנעול ולהעניק לכם שקט נפשי. במקום להשקיע שעות של תסכול, המנעולן מגיע, מזהה את הבעיה, פותר אותה וזהו – זה מאחוריכם.

 

סיבה #2 – איש מקצוע שיעזור לכם 24/7

גם אם התקלה מתרחשת מאוחר בלילה, צוות המנעולנים שלנו עומדים לרשותכם 24/7. המשמעות היא שגם אם אתם נתקעים לבד מול מנעול שלא נפתח, אנחנו נשמח להגיע ולעזור. במקום לעבור את זה לבד, אתם יכולים להעזר באיש מקצוע שזמין לכם מתי שתרצו.

 

סיבה #3 – מחיר משתלם

שירותי פריצת מנעול לא עולים אלפי שקלים אלא הרבה הרבה פחות. אנו נדאג לתת לכם טיפול מקצועי ובמחיר משתלם.

 

לכל שאלה, התייעצות או בעיה הקשורה לפריצת מנעולים, אנחנו כאן בשבילכם. אנו גאים לתת שירות ללקוחות שלנו ברחבי הארץ, בכל שעה, בכל יום.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »