מה נדרש ממנעולן

מחפשים מה נדרש ממנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

מקצועיות, יכולת התמודדות תחת לחץ, יכולת הסברה והרגעה, סבלנות, נחישות ויצירתיות – לא. לא מדובר בתכונות של לוחם סיירת מטכ"ל אל בתכונות מפתח למנעולן מצוין. במדריך הקרוב, נדבר על מה נדרש ממנעולן – אנחנו נדבר במדריך לא רק על התכונות שציינו אלא גם דברים טכניים שנדרשים ממנעולן, ציוד ועוד.

 

מה נדרש ממנעולן? תכונות חשובות

כדי לעשות את זה נוח חילקנו את התשובה ל-2 חלקים. בחלק זה נדבר על התכונות שלדעתנו הן החשובות ביותר על מנת שמנעולן יהפוך ללא פחות מצוין בתחומו. הינה כמה רעיונות:

מה נדרש ממנעולן_ תכונות חשובות

 

תכונה #1 – מקצועיות ללא פשרות

כן, קיימים בשוק המנעולנות לא מעט מנעולנים חובבים ובינוניים +. אבל כשאתם רואים מנעולן מציון בתחום שלו, אתם ישר תזהו אותו. איך? בין היתר בזכות המקצועיות המדהימה שלו. מקצועיות מדהימה תתבטא בחדות באבחון הבעיה, ידע רב, ויכולת להתמודד עם תקלות לא צפויות.

מנעולן שרוצה להיות מקצועי צריך להשקיע לא רק בקורסים וידע שהוא צובר במהלך השנים. אלא גם להיות מוכן ללמוד שוב ושוב דרך העבודה שלו. ככל שמנעולן צמא יותר להיות מקצועי ולהעניק שירות מקצועי ללקוחות שלו, כך הוא יהיה טוב יותר

תכונה #1 - מקצועיות ללא פשרות

 

תכונה #2 – יכולת התמודדות תחת לחץ

אין מה לעשות. עבודת המנעולן יכולה להיות לחוצה ולא נעימה. קחו למשל את הסיטואציה שבה מנעולן צריך להגיע לבית שנפרץ. בני המשפחה שחווה פריצה, לרוב לא נמצאים במצב הרוח הטוב ביותר, וזה מובן וטבעי. עם זאת, לפעמים הכעס או הפחד מופגנים כלפי המנעולן, וזה כבר לא נעים.

מנעולן צריך להיות מסוגל להתמודד גם עם מצב שבו הלקוחות שלו, הם לאו דווקא במצב הרוח הטוב ביותר, או לחלופין כאשר מדובר בזמן דחוק ועליו לטפל בזה בהקדם. כך למשל, אם מפתח המשרד תקוע בדלת, וכל העובדים לא יכולים להתחיל את יום העבודה, למנעולן יש תפקיד חשוב בשחרור הפקק שנוצר.

היכולת להתמודד תחת לחץ היא יכולת נרכשת. כלומר, ככל שמנעולן יהיה מנוסה יותר, הוא כנראה יידע להתמודד טוב יותר תחת לחץ. יהיו מנעולנים שיגידו לכם, שדווקא הלחץ הזה, הוא האדרנלין והכיף הכי גדול שלהם

תכונה #2 - יכולת התמודדות תחת לחץ

 

תכונה #3 – יכולת הסברה והרגעה

במקרים רבים, התפקיד של המנעולן לא מסתיים רק בפתרון הבעיה. אלא עליו גם לספק הסברים ללקוחות, כיצד ניתן לשמור על המנעול בצורה טובה יותר, לתת טיפים לאבטחה, ולהסביר מה הייתה התקלה. באופן כללי, לקוחות מרוצים יותר, כאשר הם מקבלים גם הסברים מקצועיים ומובנים, ולא רק טיפול מקצועי. לכן כדי שמנעולן יהיה מעולה בתחומו, עליו גם לגלות יכולות הסברה והרגעה ללקוחות שלו.

תכונה #3 - יכולת הסברה והרגעה

 

תכונה #4 – יצירתיות

אפשר להיות 20 שנה בתחום המנעולנות ועדיין לפגוש במקרים שהם מעט שונים ממה שראינו קודם. נכון, ככל שפוגשים יותר מקרים, כך כנראה שנדע לטפל טוב יותר בבעיה, ועדיין זה לא אומר, שלא צריך יצירתיות.

לפעמים הדלת נתקעה בצורה מוזרה, לפעמים אין גישה נוחה למנעול ולפעמים יש מכשיר שהחליט להפסיק לעבוד. מנעולן מצוין הוא כזה שיודע לגלות יצירתיות גם בשעת קושי. בין אם להיות עם ציוד רזרבי בשעת הצורך, בין אם להיות מקושר למנעולנים נוספים, כך שיוכלו לסייע לו ובין אם לדעת להשתמש בכלים אחרים לפתרון הבעיה.

 

מה נדרש ממנעולן? דרישות המקצוע

כדי שאדם יוכל להפוך למנעולן עליו להיות מוכן ומסוגל לבצע את מרבית הדברים הבאים:

 

דרישת מקצוע #1 – הסמכה מקצועית בתחום

על מנת שאדם יוכל לקרוא לעצמו מנעולן הוא חייב להיות בעל הסמכה מקצועית, כלומר לקבל תעודת מנעולן מורשה. לא זאת בלבד, הוא צריך גם לקבל אישור משטרתי לעבוד בתחום. מדובר בהסמכה, שדורשת השקעה של זמן וכסף, וזה לא מובן מאליו.

 

דרישת מקצוע #2 – להיות נייד

על מנת להיות מנעולן עלייך לרוב להיות בעל רישיון לכלי תחבורה כלשהו. בין אם לרכב או לאופנוע. העבודה דורשת הגעה אל בית או משרד הלקוחות ולכן על המנעולן להיות נייד.

 

דרישת מקצוע #3 – להיות מוכן לעבודה פיזית

עבודת המנעולנות למי שתהה, היא לא עבודה משרדית. ממש לא. מדובר בעבודה שדורשת להיות בנסיעות, להיות על הרגליים (או הברכיים) ולדעת לעבוד עם הידיים. על כן נדרש מהמנעולן לשמור על כושר פיזי מינימלי, להיות מסוגל לעבוד ולעמוד שעות רבות, וכמובן להיות חזק מספיק בידיים כדי להרים, לתקן, לשנות ולתחזק.

 

דרישת מקצוע #4 – להיות זמין בשעות לא שעות

דרישה זו לא חייבת להיות תקפה עבור כל המנעולנים, ועם זאת, מדובר במשהו נפוץ ולכן אנחנו מציינים אותה. עבודת המנעולנות לא מתחילה ב 9 ומסתיימת ב 5. היא עשויה להיות באמצע הלילה, בדיוק רגע לפני השינה. לכן, על המנעולן להיות מסוגל, ובעל רצון גם לעבוד בשעות הקטנות של הלילה.

המשמרות עשויות להיות בבוקר, אחר הצהריים, בערב ובלילה. בנוסף, מנעולן עצמאי, נדרש לעיתים להפגין זמינות אף גדולה יותר שכן הוא לא חולק את העבודה עם צוות נוסף. העבודה מסביב לשעון יכולה להיות מתישה, לא קלה ומעייפת. עם זאת נגיד שהיכולת לעזור לאדם במצוקה בשעות לא שעות, יש בה שליחות גדולה, וסיפוק רב.

 

דרישת מקצוע #5 – לדעת להתאים את עצמו לסיטואציה

שירותי מנעולנות מציעים פתרונות לשלל תחומים החל משירותי תיקון דלתות ועד לשירותי פריצת מכוניות. לכן על המנעולן לדעת להתאים את הפתרונות שלו לבעיה, ולשאת בכלי הרכב שלו, ציוד מתאים לשלל בעיות אפשריות.

 

זקוקים למנעולן מקצועי? חייגו אלינו כבר עכשיו, וקבלו מענה מיידי ומשתלם.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »