מה עושים כשמפתחות הרכב הולכים לאיבוד?

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אחד הדברים הכי מלחיצים שיכולים לקרות הוא שאנחנו מאבדים דבר מה שחשוב לנו. אובדן של טלפון נייד, לדוגמה, יכול להוציא אותנו מהכלים, ולגרום לנו להתחיל לשחזר צעדים לאחור. כמו כן, גם כאשר מפתחות הרכב הולכים לאיבוד, מדובר על סיטואציה שעלולה לגרום לנו להילחץ ובמקרים הקיצוניים אף לאבד את העשתונות. מה עושים כשמפתחות הרכב הולכים לאיבוד?

אם אתם עומדים בסיטואציה כזו, כדאי שתדעו שיש לא מעט דברים שתוכלו לעשות כשמפתחות הרכב הולכים לאיבוד, והזמנת מנעולן היא הפעולה שנמצאת בראש הרשימה הזו. זקוקים למנעולן? אנחנו כאן בשבילכם – דברו איתנו ונגיע לסייע בפתרון כל בעיה.

 

כשמפתחות הרכב הולכים לאיבוד – הדבר הנכון לעשות הוא לנשום ולהירגע

אין דבר מלחיץ יותר מלהכניס את היד לכיס במטרה להוציא משם את מפתחות הרכב, ולגלות שהם לא נמצאים שם. הדבר הבא שנעשה הוא ככל הנראה לבדוק בכיס השני ובכיסים האחוריים, לפתוח את כל התאים בתיק שלנו, ובשלב הבא נעלה הביתה וננסה לחפש אותם גם שם. במידה והם לא יימצאו, נתחיל לשחזר איפה היינו לאחרונה, ואיפה יש לנו סיכוי, אם בכלל, למצוא את המפתחות.

אחרי שנמצא תשובות לכל השאלות שלנו, ובכל אופן נגלה שמפתחות הרכב אינם נמצאים בהישג יד, אין ספק שנתחיל להילחץ ובצדק. לצד הלחץ, חשוב לזכור שהיום פתרונות של מנעולן הם פתרונות רחבים, זריזים ויעילים, כך שאין צורך לצאת מפרופורציות – הפתרון כבר בדרך אליכם.

 

סיבות לאובדן מפתחות הרכב

כשמפתחות הרכב נעלמים לכם, קיימות כמה אפשרויות שעולות על הפרק. האפשרות הראשונה היא ששכחתם אותם במקום מסוים כמו מסעדה, בית קפה או פארק. במקרה כזה יש אופציה שבה הגעתם שוב למקום אך המפתחות כבר לא היו שם, או אופציה שבה אתם ממש לא יודעים להצביע על המקום שבו השארתם את המפתחות, אלא רק יודעים שהם לא אצלכם.

אפשרות נוספת היא שמפתחות הרכב נגנבו. לא פעם אנשים שוכחים את המפתח מעל הרכב, או שמים אותם בכיס האחורי של המכנס, וגנבים יכולים פשוט לשלוף אותם מהכיס ולקחת לכם את המפתחות. בשני המקרים מדובר על מצב שמצריך פתרון, שיחזיר לכם את האפשרות להשתמש ברכב כהלכה עם מינימום סיכונים.

 

מפתחות הרכב הולכים לאיבוד: מבאס, אבל לא סוף העולם

עשיתם את כל המאמצים למצוא אותם, אבל בכל אופן מפתחות הרכב לא בנמצא, וזה הרגע להתקשר למנעולן. המנעולן יוכל להגיע למקום ולהתחיל להציע לכם מגוון פתרונות שעומדים לרשותכם. אז מה אפשר לעשות? בואו נבדוק ביחד.

 

האפשרויות שעומדות בפניכם אחרי שמפתחות הרכב הולכים לאיבוד

אפשרות הראשונה – והקלה ביותר היא לשחזר את המפתח של הרכב. ברגע שהמפתח הולך לאיבוד, המנעולן יכול לשחזר אותו בהתאם לצורתו של הסוויץ' שברכב. מדובר כאן על פעולה פשוטה שתוכל לאפשר לכם לחזור ולהשתמש ברכב בקלות, בזריזות וביעילות, והיא לא מצריכה מהמנעולן פעולות מורכבות מדי שיגזלו מכם גם זמן, גם אנרגיה וגם תשלום גבוה.

אפשרות שניה – היא החלפת הסוויץ' לסוויץ' אחר, והתאמת מפתח חדש לרכב. כאן מדובר על אפשרות מורכבת יותר, שכן המנעולן יצטרך לפרק את מערכת הסוויץ' הקיימת ולהתקין במקומה מערכת סוויץ' חדשה, פעולה שמביאה איתה פתיחה מאסיבית של הרכב ולאחר מכן החזרת החלקים למקומם.

 

היתרונות והחסרונות שבכל אחת מהשיטות

שחזור מפתח לרכב הוא אמנם פעולה פשוטה, אבל הרבה אנשים מרגישים שעל אף השחזור – משהו בתוכם עדיין לא רגוע. במקרים שבהם המפתח אכן נמצא אצל מישהו אחר, המנעולן אמנם יכול למחוק את המפתחות הישנים מהמחשב של הרכב, אבל משהו בסוויץ' הזהה לא נותן תחושת ביטחון לאנשים רבים. אז נכון, מצד אחד מדובר כאן על פתרון יעיל ומהיר ביחס לאפשרות האחרת שעומדת בפניכם, אבל מצד שני הוא לא תמיד נוסך את תחושת הביטחון המירבית על הנהג שאיבד את המפתחות.

האפשרות של החלפת סוויץ' היא אפשרות שבדרך כלל תהיה הרבה יותר מרגיעה, היות והנהג יכול להרגיש שגם במידה והמפתחות הישנים נמצאים אצל מישהו אחר – אין שום סיכוי שהם יוכלו לשמש אותו לשם פתיחת הרכב או הנעתו בשום אופן. מדובר כאן על פתרון שיביא איתו יותר תחושות ביטחון מצד אחד, מצד שני הוא פתרון מורכב יותר ואיטי יותר.

 

אז באיזו מהשיטות כדאי לבחור? זה כבר תלוי בכם

כאשר מפתחות הרכב הולכים לאיבוד, אתם כבר תרגישו בעצמכם איזו משתי השיטות תוכל להשאיר אתכם יותר רגועים. כמו כן, הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לשיקולים של תקציב, זמן פנוי להמתנה לסוף תהליך השחזור או ההחלפה ועוד.

 

מנעולן מקצועי הוא הסוד להכל

בין אם תבחרו לשחזר מפתחות ובין אם תבחרו להחליף את הסוויץ', מה שבטוח  הוא שמי שיכול לבצע את הפעולות הללו ביעילות מירבית הוא מנעולן מקצועי. אל תסתפקו במנעולן שאינכם בטוחים בטיב השירות והמקצועיות שלו, אלא בחרו במנעולן שיגרום לכם להרגיש שאתם בידיים טובות.

 

מחיר פעולות המנעולן בזמן אובדן מפתחות הרכב

המחיר עבור החלפת הסוויץ' של הרכב ינוע בדרך כלל בין 270 ש"ח ל-400 ש"ח, ואילו המחיר עבור שחזור המפתחות יכול לנוע בין טווח מחירים רחב יותר שבין 300 ש"ח ל-900 ש"ח ברוב המקרים.

 

 

איבדתם את מפתחות הרכב? זקוקים למנעולן? אל דאגה – אנחנו יוצאים אליכם

אם אתם מחפשים שירות זריז, יעיל ואדיב – הגעתם בדיוק למקום הנכון. חברתנו מציעה שירותי מנעולן ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על מחירים הוגנים, שירות מהיר ושיקוף תמונת המצב באופן מלא ללקוח. עם השירות שלנו אתם יכולים להחזיר לעצמכם את השקט הנפשי, ואנחנו נעשה כל מאמץ לספק לכם פתרון מהיר עד כמה שניתן. מחכים לכם!

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »