מניעת פריצה שקטה

מחפשים מניעת פריצה שקטה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אם גם לכם יצא לשמוע בשנים האחרונות על מקרי פריצה באזור שלכם. כנראה שנתקלתם במושג שנקרא פריצה שקטה. הכוונה היא למצב בו הפורץ פותח את המנעול ללא כל סימן של פריצה. הפריצות לבתים ולרכבים הופכים בשנים האחרונות ליותר מתוחכמות, מדויקות ושקטות. אם בעבר רוב הפריצות היו אלימות כמו למשל קדיחה של הצילינדר או שימוש בג'ק, כיום פריצה שקטה הפכה לנפוצה יותר. מניעת פריצה שקטה עם זאת, היא כן אפשרית. והינה כמה רעיונות חשובים.

 

אין דבר יותר מכעיס, מעצבן ומבאס מלגלות שהדירה שלנו נפרצה ולא משנה מתי זה קורה – תמיד התזמון גרוע. בדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם ליצרו איתנו קשר ולקבל שירות מנעולן מקצועי ומקיף למניעת פריצה שקטה. בין אם מדובר בפריצות לרכב, פריצות לבית או פריצות למשרד.

 

8 כללי זהירות למניעת פריצה שקטה

אז נכון שהיינו רוצים לחיות בעולם מושלם בו אין גנבים ופורצים שחומדים את החפצים ואת הבית שלנו. אבל עד שזה יקרה, עלינו לדעת כיצד למנוע פריצות בכלל ומניעת פריצה שקטה בפרט. הינה כמה כללים מנחים:

 

כלל #1 – גלו ערנות למה שקורה סביבכם.

כלל הברזל הראשון הוא לגלות ערנות לסביבה שלכם. לא צריך להיות לחוצים 24/7 ולקיים משמרות לילה על מנת להגן על הדירה שלכם, ועם זאת אין להיות תמימים ונאיבים. אם אתם מזהים אדם שמתנהג בצורה מוזרה מסביב לבית או לבניין שלכם. אם אתם חושדים שמישהו מקיים תצפיות על הבית שלכם. אם אתם חושדים לניסיון לשכפל את המפתחות שלכם. אל תקחו סיכון! צרו קשר עם מנעולן מוסמך שיסייע לכם ובמידת הצורך צרו קשר עם משטרת ישראל.

ערנות היא אחת הדרכים הכי טובות למנוע פריצות.

8 כללי זהירות למניעת פריצה שקטה

 

כלל #2 – פתח נעול זאת לא המלצה – זאת חובה למניעת פריצה שקטה

זה ממשיך את רעיון המושלמות שאיתו פתחנו את הכללים. נכון, אולי בעבר, יכולנו להשאיר את הבית פתוח, את הרכב זרוק ואת העגלה של הילדים בגינה. אך לא כך המצב. אנחנו רוצים להקפיד בכל עת שהבית נעול. בשביל מה לקחת סיכונים מיותרים? היתרון הוא שכשנעילת הדלתות הופכת להרגל, יורד הסיכון שנשכח בטעות את הדלת פתוחה, ואז יהיו פורצים שמנצלים את זה.

קיבוצים ומושבים לדוגמה, סובלים מזה לא מעט. גנבים שמצליחים להתגנב לתוך המושב או הקיבוץ, ומשם, הדרך למציאת בית פתוח, היא קלה בהחלט.

 

כלל #3 – מפתחות בארון החשמל זה לא חכם

אם מסיבה כלשהי נראה לכם כי להחביא את המפתח הנוסף שלכם בארון החשמל כדי לאפשר לחברים או לשותפים להכנס בקלות זה רעיון מוצלח – אז שווה לחשוב על זה שוב.

ארון חשמל זה אחד המקומות הראשונים שפורץ יבדוק על מנת להקל על תהליך הפריצה. אם אתם גרים בבניין, מספיק שתעברו בין כל ארונות החשמל, כדי לגלות כמה קל היום לפרוץ לבית. עושים סריקה של ארונות החשמל, מוצאים את הפראייר שהשאיר מפתח ומשם  – קלי קלות.

חשוב לציין – מפתח בארון הוא כנראה הנפוץ מכולם. ועם זאת, מפתח בעציץ, מאחורי תמונה, מעל המדף, מתחת לשטיח – אלו רעיונות שגם מהם כדאי להימנע.

כלל #3 - מפתחות בארון החשמל זה לא חכם

 

כלל #4 – אל תתפשרו על מנעול הדלת שלכם

אם הדלת שלכם עושה בעיות לאחרונה, אם היא לא אטומה לחלוטין, אם כבר מספר שנים לא החלפתם צילינדר, רצוי לקרוא למנעולן מוסמך על מנת לפתור את הבעיות, לחזק ברגים ובמידת הצורך לשדרג את המנעול לדגם מתקדם יותר.

הפורצים של היום, הם לא פראיירים בכלל. לכן, לכל הפחות, נרצה לאתגר אותם עם מנעול מתקדם. אם מדי 5 שנים, תבצעו החלפה של צילינדר, אתם תוכלו לישון בראש שקט יותר

 

כלל #5 – מערכת אזעקה היא אמצעי אבטחה יעיל

אם אתם רוצים למנוע פריצה שקטה, כדאי שתשתמשו במערכת אזעקה. מערכת אזעקה יכולה להגן על הבית שלכם, בזמן שאתם ישנים, כשאתם בעבודה ואפילו כשאתם בחופשה. אם אין לכם עדיין מערכת כזו – תשקלו לחיוב להתקין כזו. בנוסף, לעיתים מתוך עצלנות, אנו נוטים לא להפעיל את המערכת בעת היציאה. אל תתפשרו על זה! הקפידו להפעיל את האזעקה בכל פעם שאתם יוצאים מהבית.

בנוסף, וודאו כי האזעקה מתריעה לכם על חשד לפריצה, ואם אפשר שהיא תהיה מחוברת למוקד חירום, עוד יותר טוב.

 

כלל #6 – מצלמות אבטחה כאמצעי למניעת פריצה שקטה

מצלמות אבטחה הן אמצעי חשוב ויעיל לא פחות מאזעקה. מצלמות אבטחה הפכו לאמצעי אבטחה שנמצא בבניינים חדשים כדרך קבע. אם אתם גרים בבית פרטי, בבניין ישן בקומה ראשונה – תשקלו לחיוב להתקין מצלמת אבטחה. מצלמת אבטחה תהיה מחוברת למוקד חירום גם כן, ובעת הצורך המצלמות יוכלו לתעד ולהתריע על פריצה. במידה ואתם רוצים פתרון חלופי, תוכלו להתקין מצלמות דמה. כלומר אביזר דמויה מצלמה שלא באמת פועל. זה לכל הפחות ירתיע גנבים.

 

כלל #7 – אל תשאירו חפצים בחוץ

האמת היא, שגנבים לא תמיד צריכים לפרוץ לבית, לדירה או למשרד כדי לזכות בשלל יקר. אם אתם נוטים להשאיר עגלות, כיסאות, ציוד חדש, כלי עבודה ועוד בפתח הבית שלכם, במחסן שנשאר פתוח או בגינה, אתם לוקחים סיכון מיותר וחבל. על מנת למנוע גניבה קלה, הקפידו להשאיר את הדברים החשובים נעולים.

 

כלל #8 – צרו קשר טוב עם השכנים

שכנים לא פעם, יכולים להציל את הדירה שלנו מפני פריצה. אם אתם בקשר טוב עם השכנים, תוכלו לדאוג שמדי פעם הם יציצו שהכל בסדר בדירה שלכם, במיוחד אם אתם מחוץ לבית למשך שעות ארוכות.

אם אתם יוצאים לחופשה למשל, בקשו מהשכנים או מקרובים, לבקר בדירה ולהראות נוכחות.

אם אתם רוצים למנוע פריצה שקטה, אם אתם רוצים למנוע נזק נפשי וכלכלי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל שירות מנעולנות מקיף אשר יאפשר לכם להגן על הבית.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »