מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א

מחפשים מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

לא נמצאו בעלי מקצוע באזור זה

☑️ מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א – שירותי מנעולנות מהירים, מקצועיים ובטיחותיים.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים בכלל שירותי המנעולנות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

יצאתם מהבית שלכם בכאוכב אבו אל-היג'א, באתם לנעול את הדלת אבל גיליתם שאתם לא מוצאים את המפתח והוא לא נמצא בשום מקום בבית? החלטתם להשאיר את הטיפול בזה לאחר כך ולצאת כי אתם כבר מאחרים לעבודה, אתם מגיעים לאוטו אבל נזכרים שבצרור המפתחות של הבית שלכם נמצא גם המפתח לאוטו ובעצם גם אותו איבדתם?

אז כבר הזמנתם מונית והגעתם לעבודה ועבדתם כל היום וחזרתם ומצאתם כבר את המפתחות והכל בסדר ואתם מתארגנים, לובשים בגדי ספורט ויוצאים לרכב על האופניים כדי לפתח קצת את הגוף, אבל כרגיל שכחתם את הקוד למנעול הקוד שלכם וכבר נמאס לכם לשכוח אותו ואתם שונאים לרוץ ואתם כבר אובדי עצות מכל היום המזוויע הזה?

אז קודם כל, זה בהחלט נשמע כמו יום סיוטי בהחלט אבל הוא יכול להיפתר נורא בקלות כבר מתחילת היום הזה אם רק תמצאו מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א שמגיע במהירות הבזק. למזלכם הרב מקצוע המנעולנות הוא מקצוע מאוד מבוקש וכל מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א יודע שהוא צריך להגיע כמה שיותר מהר לאזור המקרה כי לפעמים המקרים אינם סובלים דיחוי.

אך אחד לא אוהב למצוא את נכסיו ורכושו נעולים וככל שהם נעולים יותר זמן כך גובר הלחץ שיפתרו כמה שיותר מהר. אז מהם בעצם תחומי ההתמחות של מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א, מהם הכלים שבהם משתמש מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א, איך נמדד מנעולן טוב בכאוכב אבו אל-היג'א ואיך בוחרים מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א.

מנעולן

תחומי ההתמחות של מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א

בכל קורס מנעולנים מקצועי עובר המנעולן הכשרה על כל סוגי המנעולים, הבריחים והסוגרים האפשריים ובסופו מקבל תעודת מנעולן מוסמך. סוגי הפריצות אליהן מוכשר מנעולן מוסמך בכאוכב אבו אל-היג'א הן: פריצה לרכבים, פריצה לאופנועים, פריצה לקטנועים, פריצה לדלתות, פריצה לכספות, פריצה לרכבי יוקרה, פריצה למשאיות, פריצה למיניבוסים, פריצה לאוטובוסים ופריצה למנעולים מכל הסוגים.

בנוסף, הוא גם עובר סקירה והכשרה בכל אחד מהאמצעים שבהם הוא אמור לפרוץ אל המנעולים.

 

תחומי ההתמחות של מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א

 

סוגי הפריצה של מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א

  1. פריצה קלאסית לרכב – פריצה קלאסית מתאפיינת בחדירה לרכב באמצעים פולשניים במקצת ומאפשרת את שחרור הנעילה בעזרת שחרור כפתור הנעילה הרגיל. פריצה קלאסית יכולה להיעשות גם ללא נזק במידה והמנעולן מנוסה מספיק בפריצה.
  2. פריצת דגדוג על ידי מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א – פריצת דגדוג היא פריצה רווחת וניתן לבצע אותה כמעט הכל מנעול צילינדר קיים. היא נעשית על ידי כלי דגדוג שנכנסים אל חור המנעול ומדמים את זיזי המפתח ומאפשרים סיבוב של הבריח ושחרור הנעילה.
  3. חיווט מחודש – חיווט מחודש נעשה על רכבים מעל סוג, משאיות, קטנועים, אופנועים, רכבי יוקרה, אוטובוסים, מיניבוסים ועוד. זו פריצה שחודרת אל החיווטים ברכב ומתניעה אותו בעזרת עזרים מלאכותיים וכאשר אין דרך אחרת להתניע את הרכב.
  4. קדיחה – תמיד ישנה אפשרות לקדיחה, היא אמנם האפשרות האחרונה שירצה מנעולן לבחור אך היא גם האפשרות שתבטיח פריצה לכל סוג אפשרי של מנעול. כאשר קודחים מנעול משתמשים בכלי כרסום.

 

סוגי הפריצה של מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א

 

איך נמדד מנעולן טוב בכאוכב אבו אל-היג'א

מנעולן טוב נמדד בכמה פרמטרים – יושרה, מקצועיות וניסיון. כל מנעולן טוב שעבר את כל ההכשרה וההתמחות האפשריים וקיבל תעודת מנעולן, בטרם הוא הופך למנעול מוסמך ולגיטימי במקצוע המנעולנות חייב לקבל תעודת יושר מהמשטרה שמעידה על כך שמעולם לא נפתח לו תיק פלילי ושהוא ידוע באמינותו במשטרת ישראל.

מאפיין המקצועיות מגיע גם עם הניסיון – ככל שהמנעולן עוסק יותר שנים המקצוע כך הוא פרץ יותר סוגי מנעולים בחייו וכך יודע להתעסק עם כמה שיותר – אך גם עם התקדמות והתפתחות עם הטכנולוגיות ההולכות ומשתדרגות. מקצועיותו של מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א נמדדת ביכולתו ללמוד תוך כדי תנועה על כל הטכנולוגיות החדשות במנעולים ביומטריים, מכאניים וחשמליים שנמצאים בשוק.

 

איך תבחרו מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א

עלות, ביקורות וסקר שוק אלו הן מילות המפתח שיש לשנן כאשר מחפשים את המנעולן הטוב ביותר עבורכם. קודם כל הבינו מהן העלויות של כל אחד מהמנעולנים, בדקו באינטרנט מהן הביקורות שניתנו לו על ידי לקוחות ולאחר מכן עברו הלאה ואספו כמה שיותר מידע על כמה שיותר מנעולנים וערכו השוואה.

 

הכלים בהם משתמש מנעולן בכאוכב אבו אל-היג'א

כלי כרסום

כלי כרסום נועדו לשימוש כאופציה אחרונה עבור מנעולן מקצועי. כשמשתמשים בכלי כרסום בעצם פוגמים במנעול ומוציאים אותו מכלל שימוש ולכן זה ידרוש החלפה של צילינדר ולפעמים אפילו מנגנון נעילה.

 

כלי כרסום

 

כלי דגדוג

כלי דגדוג חודרים אל תוך המפתח, ובעזרת לחיצה נכונה על הפינים בבריח ודימוי הזיזים של המפתח ניתן לפרוץ את המנעול בלי לגרום לו נזק. כלי הדגדוג מגיעים בצורת מפתח, פינצטה, מחטים דמויים סקאלפל ומקדחי דגדוג.

 

כלי דגדוג

 

כרית ניפוח

כרית ניפוח היא החלק הראשון בכל הקשור לפריצה של רכבים באשר הם. את כרית הניפוח מחדירים אל החריץ בין הדלת למשקוף וניפחה בעזרת משאבה.

 

כרית ניפוח

 

מוט משיכה

מוט המשיכה הוא החלק השני בכל הקשור לפריצה של רכבים באשר הם. את מוט המשיכה מחדירים אל תוך הרכב דרך הרווח הצר שנוצר מכרית הניפוח, תופסים את כפתור הנעילה ומושכים אותו כך שהנעילה משתחררת.

 

מוט משיכה

 

חולצי מפתחות

חולצי מפתחות הן סיכות גמישות אותם מחדירים אל הרווחים הצרים שנשארים כאשר המפתח השבור נמצא בתוך הצילינדר וכאשר החולץ מצליח ליצור חיכוך עם המפתח מושכים אותו אחורה ומוציאים יחד איתו את המפתח השבור.

 

חולצי מפתחות

 

כרטיסי טריקה

כרטיסי טריקה הם כרטיסים דקים אותם מחדירים אל החריצים שבין המפתח למשקוף ומשחררים את הטריקה שנוצרת לפעמים כשסוגרים את הדלת חזק מידי.

 

כרטיסי טריקה

 

ארגז כלים סטנדרטי

כל מנעולן נושא איתו ארגז כלים סטנדרטי ואיתו גם את כל הכלים לפריצה. כמעט בכל פריצה יש צורך בשימוש במברגים ואומים ואלם ועוד.

מנעולן

מה היה לנו עד עכשיו?