פריצת רכבי יוקרה

 

בוודאי יצא לכם לראות לא פעם מכונית סופר מיוחדת על כבישי ישראל. בדרך כלל אנחנו רגילים לראות מכוניות פרטיות מסוג מיני, מכוניות פרטיות משפחתיות ואפילו אופנועים, אולם רכבים ממש מיוחדים רואים פעם באף פעם. מה שכן, מי מכם שמחזיק ברכבי יוקרה יודע כמה הם שווים ועד כמה הניסיון לשמור עליהם בשלמותם הוא ניסיון ששואב מאמצים ואנרגיות, אולם לפעמים גם מאמצים אלו עולים בתוהו. כאשר יש צורך בפריצת רכבי יוקרה, הדבר קורה בדרך כלל בעקבות אובדן המפתח, גניבת המפתח או תקלות כאלו ואחרות. לכן, פריצת רכבי יוקרה צריכה להיות מהירה, אמינה ומקצועית, ואם אתם זקוקים לה – אנחנו מזמינים אתכם להיות איתנו בקשר עוד היום. אז רגע לפני שאתם מתקשרים אלינו, קבלו כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על פריצת רכבי יוקרה.

 

☑️ פריצת רכבי יוקרה מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים בפריצת רכבי יוקרה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

פריצת רכבי יוקרה – פתרון למקרים שונים

מכירים את הרגע הזה שבו אתם שוכחים את המפתח בתוך הרכב ולא יכולים עוד לפתוח אותו? ובכן, רבים מהאנשים אכן מכירים את הסיטואציה הסופר לא נעימה הזו, שמכניסה הרבה לחצים ודאגות לתוך החיים. אך לא רק לסיטואציה הזו יש מענה על ידי פריצה, אלא גם למקרים בהם המפתח אבד לחלוטין ויש צורך בשחזור המפתח, וגם למקרים שבהם המפתח נגנב ויש צורך בהחלפת הסוויץ' ובקבלת מפתח חדש לגמרי.

 

בשביל מה צריך לבצע החלפת סוויץ'?

סיטואציה שבה יש מפתח גנוב שיכול לפתוח רכב ישן או מתפרק היא סיטואציה הרבה יותר פשוטה מאשר סיטואציה שבה יש מפתח גנוב שיכול לפתוח רכב חדש, יוקרתי ונוצץ. כאשר אדם מסוים הוא בעלים של רכב יוקרה, אין שום סיבה להתפשר על שחזור מפתח ולא לבחור בהחלפת הסוויץ' לחלוטין, ולמה? פשוט מאוד – מדובר כאן על השקעה של מאות אלפי שקלים, שאף אחד לא רוצה שתרד לטמיון. פריצה מסוגלת להעניק שירות של החלפת סוויץ' תוך הקפדה על אפס נזקים והחזרת האפשרות להשתמש ברכב בבטחה, מתוך ידיעה שהמפתח הגנוב אינו יכול לשמש את הגנב לשום פעולה שקשורה ברכב.

 

פריצת רכבי יוקרה היא שירות שתמיד אפשר לקבל

להבדיל מחנויות רחוב מסוימות שפתוחות מ-10 בבוקר ועד 19 בערב בדרך כלל, שירותים קריטים שנותנים מענה למגוון רחב של סיטואציות פועלים גם בשעות מאוד לא סטנדרטיות. פריצת רכבי יוקרה היא אחת מהשירותים האלו, וניתן להנות ממנה במשך כל ימות השבוע ובמשך כל שעות היממה. נשאלת השאלה למה השירות הזה כל כך זמין, והתשובה עליה היא תשובה פשוטה ביותר – מדובר כאן על סיטואציה שיכולה להתרחש בכל חלק ביום, וצריכה לקבל מענה מידי.

 

"אז תוך כמה זמן תוכל להיות פה?"

פריצת כזו צריכה להתבצע כמה שיותר בסמוך למועד שבו בעל הרכב גילה שהמפתח אינו נמצא ברשותו. למה אתם שואלים? ובכן, ככל ששאלת "איפה המפתח?" ממשיכה לרחף מעל ראשו של בעל הרכב, כך הלחץ הולך וגובר ובהתאם לא ברור מה יעלה בגורלו של הרכב. בדיוק בגלל הסיבה הזאת רוב שירותי הפריצה ובכלל ינתנו באופן מידי, כאשר מדובר כאן על טווח זמנים של בין רבע שעה לחצי שעה מרגע הקריאה.

 

"אתה בטוח שאתה יודע מה אתה עושה? שלא ייהרס לי הרכב!"

שירותים של פריצת כזו הם שירותים בטוחים ומקצועיים. פורץ מקצועי ידע לעשות שימוש בכלים מתקדמים ומקצועיים בצורה סופר איכותית, שלא תעמיד את רכב היוקרה בכל מצב סיכון כזה או אחר. מה שכן, חשוב מאוד לבחור פורץ מומלץ, כזה שבטוח בעצמו ויודע בדיוק מה לעשות על מנת לפתור לכם את הבעיה.

 

איך זה קורה בפועל?

הפורצים מחזיקים בכלים מתקדמים כמו סיכות מיוחדות, שבאמצעותן הם יכולים לבצע פעולת דגדוג שתפתח את הרכב בקלות. פתיחת הרכב נעשית בתקווה למצוא את המפתח בתוך הרכב, אך גם במקרה והוא לא נמצא בתוכו – ניתן בהחלט לבצע פעולות אחרות, כאמור, כמו החלפת הסוויץ' לחלוטין.

 

מה המחיר של כל הדבר הזה?

פריצת רכבי יוקרה יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות כמה וכמה פעולות שונות. המחיר של שחזור המפתח יהיה שונה מהמחיר של החלפת הסוויץ' וקבלת מפתח שונה, והוא גם בהחלט יכול להשתנות לפי שעות קבלת השירות – שעות שגרתיות לעומת שעות לא שגרתיות, יום קבלת השירות – שבת, חג או יום חול, וכמובן בהתאם לתעריף הספציפי של כל פורץ ופורץ. ככלל, מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין 270 ש"ח עבור ביצוע פעולות פשוטות יותר לבין 400 ש"ח עבור ביצוע פעולות מורכבות יותר. ככל שתקדימו להודיע על הבעיה כך הסיכוי לפתור אותה ולצאת בנזק כלכלי קטן עולה.

 

האם אפשר לבצע פריצת רכבי יוקרה באופן עצמאי?

מומלץ מאוד לא לבצע פריצת רכבי יוקרה באופן עצמאי, שכן כל התעסקות לא נכונה עם התקלה עלולה להביא להחמרה שלה, ובהתאם לעבודה כפולה ומכופלת שתתבצע בידי הפורץ בהמשך, וחבל.

פריצה של רכבי יוקרה עושים אך ורק איתנו!

במידה ואתם זקוקים לפריצה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. איתנו אין צורך בהשוואות מחירים וחיפוש אחר הפורץ הנכון לכם – אנחנו מבטיחים לכם שירות מעולה, מחירים הוגנים, יחס הולם והכי חשוב – מקצועיות מקסימלית ופתרון מושלם עבור כל בעיה ובעיה. זמינים לכם, דברו איתנו!

 

מחירון פריצת רכבי יוקרה כללי

פריצת רכבי יוקרה מחיר מ-200₪
פריצת רכבים מחיר מ-150₪
פריצת אופנועים מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
פורץ רכבים בביתר עילית

☑️ פורץ רכבים בביתר עילית – מקצועי ומנוסה. ☑️ ניסיון של שנים בתחום. ☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית. ☑️ מתמחים בפריצות לכל

קרא עוד »
פורץ רכבים בגבעת זאב

☑️ פורץ רכבים בגבעת זאב – מקצועי ומנוסה. ☑️ ניסיון של שנים בתחום. ☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית. ☑️ מתמחים בפריצות לכל

קרא עוד »
פורץ רכבים באריאל

☑️ פורץ רכבים באריאל – מקצועי ומנוסה. ☑️ ניסיון של שנים בתחום. ☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית. ☑️ מתמחים בפריצות לכל סוגי

קרא עוד »