מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

חווים בעיות עם מנעול הרכב שלכם? המפתח לא נכנס בצורה תקינה? לפעמים הדלת ננעלת ולפעמים לא? יש בעיה בסיבוב המפתח בתוך המנעול? כל אלו הם דוגמאות לבעיות די נפוצות.

אנחנו כאן כדי לומר – אל דאגה, יש פתרון.

אם אתם חווים את האחת הבעיות האלו, או כל בעיה אחרת עם מנעול הרכב, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל שירות מנעולנות מקצועי לרכב, כזה שיעזור לכם לפתור את בעית המנעול בצורה מהירה, איכותית ומשתלמת.

 

אלו בעיות עשויות להיות למנעול רכב?

אלו הן מספר בעיות נפוצות עם מנעול הרכב:

  • מפתח שמסתובב בצורה חופשית אך המנעול לא מגיב לסיבוב המפתח.
  • מפתח שמסתובב רק חצי סיבוב ולא יותר מזה.
  • מפתח שלא נכנס עד סוף המנעול.
  • ועוד.

 

 

מה הדרך היעילה ביותר לתקן מנעול רכב

על מנת לתקן את המנעול בצורה היעילה ביותר, הפתרון הוא להיעזר במנעולן מורשה. הנה השלבים שיביאו לכם לפתרון המהיר והיעיל ביותר:

  • חיוג למוקד שירות המנעולנות שלנו.
  • העברת הפרטים של הרכב כולל סוג הרכב, שנת הייצור, דגם וסוג הבעיה.
  • הגעה מהירה של מנעולן מוסמך לרכב עם הכלים והציוד החלופי.
  • פתרון מהיר וחזרה לשגרה.

 

לדוגמה,

אבי צלצל אלינו נסער. הוא היה אחרי ערב רגוע עם אישתו ברוטשילד תל אביב, אך כשהוא הגיע להתניע את הרכב זה פשוט לא עבד. מנעול הרכב סירב להגיב למפתח. אבי העביר לנו את כל פרטי הרכב, ואנו תוך 20 דקות הגענו למקום, אבחנו את הבעיה, טיפלנו בה, ו40 דקות לאחר מכן, הוא יצא לדרכו עם אשתו חזרה הביתה.

מקרים כאלו קורים כל הזמן, ואנו שמחים להיות שם בשביל הלקוחות שלנו.

 

 

מה כן, אפשר לתקן לבד.

יש מספר פעולות שאתם יכולים לבצע על מנת לתקן בעיות ברכב:

 

אפשרות 1 – שימון המנעול

אם המנעול עושה בעיות, ייתכן ושימון שלו באמצעות תרסיס ייעודי יכול לפתור את הבעיה. את השימון אתם יכולים לעשות בעצמכם או בעזרת מנעולן מוסמך.

 

אפשרות 2 – החלפת הסוללה למפתח

לפעמים הבעיה בכלל לא במנגנון הנעילה אלא בעיה במפתח. בעיה נפוצה היא סוללה חלשה שגורמת לבעיות בפתיחה ובסגירה של המנעול. אז רגע לפני שנכנסים ללחץ, נסו להחליף את הסוללה ותראו מה קורה.

 

אפשרות 3 – החליפו מפתח

בעיה נפוצה נוספת, היא התעקמות של שיני המפתח, מה שגורם לבעיות בפתיחה ובסגירה. במקרה זה יהיה עליכם להשתמש במפתח הנוסף שלכם או לחלופין לשכפל אותו.

 

 

מה עדיף לתקן מנעול לרכב או להחליף?

במקרה הזה, התייעצו עם מנעולן מוסמך כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. לפעמים מדובר בתיקון קל או בהחלפת מפתח כדי לפתור את הבעיה. אך לפעמים כל מנגנון הנעילה תקול וצריך להחליף אותו קומפלט.

 

 

מה עדיף מנעול רכב משומש או חדש

אם צריך להתקין מנעול חדש, קחו בחשבון שמנעול חדש ומקורי עולה יותר ממנעול חלופי. אנו נשמח לסייע לכם ולהזמין עבורכם את המנעול המתאים וכמובן להתקין אותו.

אנו נשמח להציע לכם 2 אפשרויות מתאימות:

 

אפשרות 1 – רכישה של מנעול חדש

היתרון במנעול חדש הוא רמת האמינות, האחריות והאיכות. עם זאת, ההזמנה עשויה לקחת זמן, והיא כמובן תהיה יקרה יותר.

 

אפשרות 2 – רכישה של מנעול משומש.

היתרון במנעול משומש הוא המחיר והזמינות. כמובן, שמנעול משומש עובר את הבדיקות המקיפות שלנו על מנת לוודא שהוא אכן תקין. המשמעות של מנעול משומש, היא שהמנעול הזה היה בעבר בשימוש של רכב אחר.

 

נתקלתם בבעיה במנעול הרכב שלכם? אנחנו כאן בשבילכם

התקנה ותיקון של מנעול היא לא עניין כזה פשוט ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. על מנת לדעת לתקן מנעול רכב, יש צורך בידע רב וכמובן ניסיון.

בין אם המפתח בקושי מסתובב, בין אם המנעול עושה בעיות קלות או חמורות, אנחנו יודעים, שאנחנו יכולים לסייע ולעזור לכם.

בעזרת צוות מקצועי ומומחה בתחום הרכב, בעזרת שירות 24/7, ומוקד בפריסה ארצית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל סיוע מיידי בפתרון מנעול הרכב שלכם.

למי אנחנו יכולים לסייע?

  • רכבים פרטיים
  • רכבי יוקרה
  • רכבי ליסינג
  • רכבי חברה
  • רכבים ציובריים
  • רכבים מסחריים
  • משאיות קלות
  • משאיות כבדות
  • מיניבוסים
  • אוטובוסים
  • ועוד!

 

למה לבחור בנו להתקנת מנעול רכב

הינה כמה סיבות למה הלקוחות שלנו בוחרים לחזור אלינו שוב ושוב בכל הקשור להתקנה והחלפה של מנעול הרכב:

 

מקצועיות ללא פשרות

אנו עושים הכל, כדי להתמחות בתחום מנעולי הרכב. הצוות שלנו הוא בעל הסמכות נדרשות וידע רב בתחום מנעולנות הרכב. המקצועיות שלנו מסייעת לנו לזהות את הבעיה ולהציע ללקוחות שלנו פתרונות מתאימים ומשתלמים.

 

שירות בפריסה ארצית

זה לא משנה אם נתקעתם בתל אביב או באמצע הדרך בכביש 6 – אנחנו נגיע לשם ונעזור. בזכות שירותי פריסה ארצית, אנו מגיעים ללקוחות שלנו בזמן המהיר ביותר. אנו שמחים לסייע לכם בכל מקום בין אם בעיר, במושב, בקיבוץ, בנחל, בעמק או בהר.

 

שירות 24/7

נתקעתם עם הרכב באמצע הלילה? הרכב לא עובד דווקא כשהגיע הזמן לחזור הביתה, אנחנו זמינים לכם בכל זמן. אנו מעניקים שירותי מנעולנות לרכב 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

חשוב לנו להיות ברגעים שבהם הלקוחות שלנו זקוקים לעזרה. אנחנו כאן בשבילכם!

 

לעוד מידע, לשאלות ופרטים כיצד מתקנים מנעול לרכב – מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מניעת פריצה שקטה

מחפשים מניעת פריצה שקטה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »