איך יודעים מתי צריך להחליף מנעול

מחפשים מנעולן? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

כל אחד רוצה להגן על הבית, המשרד, המחסן והדירה שלו מפני פריצות. הידיעה שהכס שלנו מוגן מעניקה לנו תחושת ביטחון והקלה. אבל, איך אתה יודע שתחושת הביטחון וההקלה הזו אכן אמיתית? מה אם צריך להחליף מנעול ואנחנו אפילו לא יודעים זאת? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לתת לכם מספר טיפים על השאלה החשובה הזו – איך יודעים מתי צריך להחליף מנעול.

לא בטוחים אם אתם צריכים החלפת מנעול? רוצים לקבל חוות דעת מומחה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ מקצועי בתחום המנעולנות.

 

איך יודעים מתי להחליף מנעול – טיפים

הדגשים הבאים נועדו לתת לך מושג כללי מתי עליך להחליף את המנעול:

 

כדאי להחליף את המנעול אם הנכס נפרץ

נשמע קצת טריוויאלי נכון? אבל ממש לא. קודם כל, אם הרכוש שלך נפרץ, אנו משתתפים בצערך ונמצאים כאן כדי לעזור. שנית, אם נפרץ נכס, גם אם מנעול הבית לא נהרס לגמרי, או לחילופין הגנב נכנס דרך החלון למשל, עדיין כדאי להחליף מנעול. מכיוון שהגנב עשוי לקחת עמו עותק של המפתחות או לתכנן פריצה נוספת.

בדיוק בשביל זה נועדה החלפת המנעול – הוא יגן עליך מפני פריצה נוספת.

 

אם נכנסת לנכס חדש

עברתם לדירה חדשה? שכרתם משרד חדש? קניתם בית? מזל טוב! לצד ההתרגשות, אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הוא לאבטח את הנכס. פורצים עשויים לנצל את תקופת המעבר הזו, כאשר יש נטייה להשאיר דברים בחוץ או את הרכוש ללא שמירה, לפרוץ ולגנוב דברים.

בנוסף, לעיתים איננו יודעים מה עבר הנכס לפני כן, וכיצד פעלו הבעלים הקודמים, כך שבטוח יותר להחליף מנעול.

איך יודעים מתי להחליף מנעול - טיפים

 

אם המפתח נשבר

אם המפתח נשבר בתוך המנעול של הדלת שלך, כנראה שתצטרך להחליף את המנעול. כדי שזה לא יקרה שוב, חשוב להחליף את המנעול בהקדם האפשרי. זה כנראה ברור אם המפתח תקוע כרגע בתוך הדלת, אבל גם אם איכשהו הצלחתם להוציא את החלקים החוצה, עדיין חשוב לטפל בבעיה בצורה יותר מקצועית.

 

מומלץ להחליף את המנעול אם הוא גורם לתקלות

אם המנעול עושה לכם בעיות בפתיחה או סגירה, רצוי לשקול החלפת המנעול. לא תמיד הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להחליף. לפעמים אם אתה שם את המנעול, זה יספיק כדי לפתור חלק מהבעיות. עם זאת, אם ניסיתם לשמן את המנעול או אם אתם נתקלים בבעיות קשות יותר, מומלץ לשקול החלפת מנעול.

במקרים מסוימים החלפת המנעול תהיה משתלמת יותר מתיקון המנעול. בנוסף, זו הזדמנות לשדרג את רמת האבטחה שלכם עם מנעול חדש. משהו שצריך בכל מקרה לעשות כל כמה שנים.

 

לשדרוג האבטחה

אם עברו מספר שנים (ככלל אצבע 5 ומעלה), ללא החלפת מנעול, רצוי לשקול בחיוב את החלפתו. מדי שנה יוצאים דגמים חדשים של מנעולים שנועדו להגן עליך ועל ביתך בצורה טובה יותר. עם זאת, זו לא הסיבה העיקרית.

הסיבה העיקרית היא שגם האקרים משפרים את יכולות הפריצה שלהם מדי שנה. לכן מנעולים עם מנגנון פשוט וישן קלים היום לפריצה. עד כדי כך שהם קיבלו את השם "פריצה שקטה" (כל כך קל לפרוץ שאפילו לא שומעים את הפריצה). לכן, אם עברו 5 שנים בנוחות מבלי להחליף את המנעול, כך שגם 5 השנים הבאות יעברו בנוחות – מומלץ להחליף.

 

רצוי להחליף מנעול אם יש חשש לגניבת המפתח

סיבה נוספת להחלפת המנעול היא במקרה ואתם חושדים שנגנב מפתח לנכס. נכון, לכולם קורה שהמפתח אבד, אבל רק אתה תוכל לומר אם אובדן המפתח הוא סימן אזהרה לסכנה או לא.

אם אתם חושדים בגניבת המפתח, רצוי לבדוק מצלמות אבטחה בבניין או בסמוך לנכס, על מנת לוודא שאין פעילות חשודה. אם אתם מרגישים לא בנוח ומעדיפים להיות בראש שקט, אולי כדאי להחליף מנעול ובכך למנוע מצב שבו פורץ משתמש במפתח שלכם.

 

ניתן להחליף את המנעול במהלך פרידה או גירושין

האם מערכת היחסים האחרונה שלך הסתיימה לא כל כך טוב? חשש שהצד השני יעשה שימוש לרעה במפתח ובגישה שלו לנכס. שינוי המנעול במקרה זה יכול להיות אמצעי חשוב להחזרת השקט הנפשי שלך. זה לא חייב להיות במערכת יחסים רומנטית. זה יכול להיות גם סוף של שותפות למשל.

 

איך יודעים מתי צריך להחליף מנעול? התייעצו עם מנעולן מקצועי

אם כל הנקודות שציינו עד כה אינן מספיקות, ומכל סיבה שהיא עדיין מרגישה אי נוחות לגבי המנעול הנוכחי שלך, אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ מצוות המנעולן המקצועי שלנו. תוכל להציג בפנינו את המצב, ונוכל לסייע לך בשיקולים.

לפעמים אין צורך להחליף מנעול, אבל יש פתרון פשוט ומשתלם יותר. ולפעמים, מה שנראה לך כמו בעיה קלה ולא רצינית, הוא בעצם סיבה מספיק טובה להחליף אותה.

 

מה הלקוחות אומרים עלינו?

  • מקצועיות – נדע לאבחן בצורה חדה ומקצועית האם באמת יש צורך בהחלפת מנעול או לא. אנו ניתן לך את הפתרון המתאים ביותר.
  • מחיר נוח – אנו מאמינים בהוגנות. המחיר שאנו נותנים ללקוחותינו תמיד הוגן ובמחיר סביר. מחיר שיאפשר לכם לקבל שירות מקצועי אך לא כזה שיעשה לכם חור עמוק בכיס.
  • באדיבות – אנחנו כאן לא רק כדי לתת לכם מענה מקצועי, אלא גם לתת טיפים כיצד לשמור על המנעול והדלת לטווח ארוך. טיפים ששווים הרבה כסף.
מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »