נזקי פריצות המצריכים הזמנת פורץ מנעולים

מחפשים נזקי פריצות המצריכים הזמנת פורץ מנעולים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אין דבר יותר מתסכל מלחזור הביתה או להגיע למשרד בעבודה, ואז לגלות נזקי פריצות. בלאגן בחדרים, חפצים נעלמים, שברים ורסיסים, הם רק חלק מהסימנים שמצביעים על פריצה אלימה. זה מתסכל, זה מעצבן, זה מתיש וזה מעציב, אבל לצערנו, התופעה הזו עדיין לא נעלמה מהארץ ומהעולם.

בדיוק בשביל זה אנחנו נכנסים לתמונה – לעזור לכם להתמגן לפני, ולעזור לכם להגן על הבית טוב יותר אם חלילה חוויתם פריצה.

אם אתם תוהים אילו נזקי פריצות מצריכים הזמנת פורץ מנעולים – אנחנו כאן עם תשובות

 

נזקי פריצות אפשריים

משפחת דוידוב חזרה מסופ"ש נפלא בצפון הארץ, לדירתם הצנועה בקומה 3 ברמת גן. הדבר האחרון שהיא ציפתה לו הוא לגלות את דלת הדירה פתוחה, ולגלות כי המחשבים, התכשיטים והטלויזיה אינם עוד. כשהם הזעיקו אותנו לתיקון הדלת, פגשנו משפחה מדהימה שעברה חוויה לא נעימה כלל.

למען כל אותן משפחות, ארגונים וחברות שחוו פריצה, הינה הנזקים האפשריים שבגללם כדאי להזמין פורץ מנעולים הבית

 

#1 – נזקי פריצות למנעול

אם בוצעה פריצה אלימה לבית והמנעול נהרס, יהיה עליכם להחליף מנעול לכל הפחות. לעיתים רחוקות יותר, החלפת המנעול בלבד לא תספיק, אלא יהיה עדיף לנצל את ההזדמנות ולהחליף לדלת חסינה יותר.

בעת פריצה אלימה, חלק ממנגנון המנעול נהרס ועל כן אי אפשר להשתמש בו.

 

#2 – בוצעה פריצה שקטה

פריצה שקטה מתייחסת לפריצה שלמעשה היא כמעט ולא אלימה. הפריצה הזו מתאפשרת לרוב למנגנוני נעילה ישנים ופשוטים לפתיחה. במקרים רבים, יכול להיות שלא יהיה נזק כלל למנגנון הנעילה.

גם במקרה כזה, שהנזק לא נראה, חשוב להזמין פורץ מנעולים (שהוא גם מתקין מנעולים) על מנת להחליף לכם את המנעול. שכן מנעול שנפרץ, הוא לא מנעול ששווה להחזיק בו עוד.

נזקי פריצות אפשריים

 

#3 – נזקי פריצות לרכב

במידה ובוצעה פריצה לרכב, חשוב מאוד לשפר את איכות ההגנה של המנעול. במיוחד אם הרכב נגנב ובאמצעות מערכות מיגון מתקדמות המשטרה הצליחה למצוא את הגנבים ולהחזיר את הרכב.

פורץ מנעולים יוכל להתקין ברכב שלכם מנגנוני נעילה מתוחכמים לרבות: מנעול הגה, מנעול דוושות, כספת ללוח הבקרה ומערכת איתור GPS משוכללת.

למעשה, גם אם לא חוויתם פריצה לרכב, שווה לשקול להתקין את אחת מהמערכות האלה, לפני שדבר כזה חלילה קורה.

 

#4 – פריצה דרך החלון, המרפסת או דרך צדדית

גם אם הדלת הראשית לא נפרצה, אלא הפורץ נכנס בדרך אחרת. אל תניחו כי לא ניתן לעשות דבר. להיפך, אם תעזרו בשירות של מנעולן מוסמך, הוא יבצע סריקה למקום, יזהה פערים ובעיות אפשריות, ויציע לכם פתרונות אפשריים.

מערכות אזעקה, מצלמות והתקנה של מנעולים נוספים הם רק חלק מהאפשרויות להתמגנות מפני פריצה.

 

#5 – נזק לדלת

במידה ונגרם נזק לא רק למנעול ולצילינדר אלא גם לדלת עצמה. שווה לשקול להחליף את הדלת. לשם כך, ניתן להיעזר בשירות מנעולנות להחלפת הדלת. אמנם זה בנסיבות לא משמחות, אך תוכלו לשדרג את הדלת, לדלת מתקדמת יותר ומאובטחת יותר, שתקשה על ניסיון הפריצה הבא.

 

שוקלים להזמין פורץ מנעולים למניעת נזקי פריצות – קחו בחשבון את השיקולים הבאים

רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן קחו בחשבון את השיקולים הבאים:

 

מקצועיות

אתם רוצים לוודא כי המנעולן שאתם בוחרים הוא בעל ניסיון רב וידע עם התמודדות בבעיה שאתם חווים. אתם יכולים לשאול על ניסיונו של המנעולן בעת השיחה הראשונית.

 

המלצות

כדאי לבדוק על המלצות וביקורות על אותו מנעולן. חפשו באינטרנט ובמידת הצורך תבקשו מהמנעולן שיראה לכם תמונות של לקוחות קודמים (או שישלח לכם מספרים של לקוחות).

 

זמינות

אם חוויתם פריצה, הזמן הוא פקטור משמעותי. אתם רוצים שהמנעולן יגיע כמה שיותר מהר. בדקו את זמינות המנעולן. מנעול 24/7 זה יתרון חשוב ומשמעותי.

 

מחיר הוגן

כבר חוויתם נזק מהפריצה, אין סיבה שתשלמו כפול על שירות מנעולנות. אל תתנו למנעולן לעקוץ אתכם. בחרו במנעולן שמציע לכם מחיר הוגן עבור השירות שלו.

 

אנו גאים לספק שירותי פריצת מנעולים ברחבי הארץ בעזרת צוות המנעולנים המקצועי שלנו. עם לקוחות מרוצים, זמינות 24/7 ומחיר משתלם – אנחנו כאן כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
ילד נעול ברכב - כיצד להתמודד
הפורצים והמנעולנים
ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד

מחפשים ילד נעול ברכב – כיצד להתמודד? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה
הפורצים והמנעולנים
הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מחפשים הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מנעול רכב – כיצד מתקנים

מחפשים מנעול רכב – כיצד מתקנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »
מניעת פריצה שקטה

מחפשים מניעת פריצה שקטה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »