פורץ כספות בגני מודיעין

☑️ פורץ כספות בגני מודיעין מקצועי ובטיחותי.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בפריצות לכל סוגי הכספות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מנעולים וכספות מתוארכים אי שם רחוק בהיסטוריה באזורי הזמן של מצרים העתיקה והלכו והשתדרגו עם התקדמות המאות. מרעמסס השני ודרך רומא העתיקה, המערב הפרוע ועד המהפכה הטכנולוגית העכשווית היה צורך עז בשמירה אדוקה על כספם שאל אנשים בעלי ממון ורכוש רב מה שהניע את תעשיית אבטחת הכסף, פיתוח כספות מיוחדות ומשתדרגות והניב תוצאות שלעתיד יהפכו להיות כל כך מסובכות לפריצה שאפילו פורץ כספות בגני מודיעין, מיומן ככל שיהיה, לא יוכל לפרוץ אותן ללא ההשכלה וההתמחות המתאימה.

אז מה בעצם הוביל לכספות המודרניות של היום, אילו סוגי כספות קיימים כיום בשוק הפרטי והציבורי, מי נחשב לפורץ כספות מיומן בגני מודיעין ומהם סוגי ההתקנה הנכונים והבטוחים ביותר לכספות – כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.  

 

היסטוריית הכספות

מראשית ההיסטוריה רכוש וממון היו ערך עליון בלתי מעורער ורבים – המצרים העשירים ובעלי הנכסים בנו לעצמם כספות ענק מסועפות וממולכדות במיני מנעולים ומלכודות מוות הנקראות היום, כפי שאתם בוודאי משערים לעצמכם, פירמידות – יתר על כן, הם אפילו קברו את עצמכם יחד עם האוצרות שלהם על מנת שכשיקומו לתחייה בבוא הזמן ממונם ישוב להיות שלהם. הרומאים נודעים בתור אלו שהגו את רעיון מנעול עם בריח ומפתח, הסינים ידועים בתור אלו שעלו על רעיון הנעילה המקודדת ובשילוב מורכב ומסובך הומצאו כספות הענק של הבנקים בכל רחבי אירופה.

 

היסטוריית הכספות

 

ומאז, בעקבות המהפכה הטכנולוגית, החלו הכספות לקבל תפנית שמסבכת אף יותר את פריצתם של פורצים לא מיומנים – זיהוי קול, עיניים וטביעות אצבעות שמייחס את הכספת לאדם אחד בלבד בעל הרשאה. במקרים כאלו הכספות כמעט בלתי אפשריות לפיצוח ללא שימוש בכלים חודרניים שעלולים לשבור את המכניזם של הכספת. למזלנו, אין דבר שהוא בלתי אפשרי למעט חלוקה מתמטית לאפס וגם לכספות טכנולוגיות משוכללות יש נקודת פיצוח.

סוגי כספות

סוגי הכספות הרלוונטיים לימינו מורכבים לרוב מקידוד מכאני או אלקטרוני-חשמלי ובמקרים מסוימים שניתן לראות הולכים ומשתכללים ונפוצים יותר ויותר בשוק קידודים ביומטריים ייחודיים וספציפיים למשתמש. אז כיצד עובדים כל אחד מסוגי הכספות הנפוצים:

1. קידוד מכאני

מדובר בכספות מעט מיושנות שכמעט כל בעל מקצוע בין אם מוסמך או לא מסוגל לפרוץ – כולנו מכירים את שיטת הקידוד ממנעולים בלוקרים בית ספריים – הקידוד המסתובב. העיקרון הוא סיבוב על פי מספרים שבעת הקשת המספר הנכון בקומבינציה הנכונה ולפי מספר סיבובים נכון מאפשר פתיחה מלאה של דלת הכספת. פורץ כספות בגני מודיעין ידע לפרוץ את הכספת גם ללא כלים ובעת שמיעה בלבד.

2. קידוד חשמלי

מדובר באטימה חשמלית או מגנטית (לרוב מומלץ לרכוש כספת עם אטימה חשמלית ולא מגנטית מאחר והחשמלית ניתנת לתיקון באמצעים פשוטים יותר מאשר באטימה מגנטית). כאשר מקישים את מספרי הקוד הנכונים בכספת היא פותחת את בריח הכספת באופן מיידי. האופן שבו מטפלים בכספת של קידוד חשמלי הוא על ידי פתיחה כפויה במנוף. פורץ כספות בגני מודיעין ידע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר ומבלי לפגוע בתקינותה של הכספת.

3. פורץ כספות בגני מודיעין דרך קידוד ביומטרי

כספות בעל קידוד ביומטרי מגיעות לרוב עם בריח רגיל שנפתח בעזרת מפתח ובנוסף מנעול ביומטרי שנפתח בעזרת טביעת אצבע של בעל הכספת. אלו הכספות המורכבות ביותר לפיצוח ולעיתים יש צורך להבין את מערכת ההפעלה שלהם על מנת לפרוץ אותן. פורץ כספות בגני מודיעין עובר הכשרה גם על כספות שעובדות על עיקרון הנעילה הביומטרית.

פורץ כספות בגני מודיעין

ישנן שתי סוגי התקנות – התקנה מובלעת ומבוטנת והתקנה חיצונית. לפי הקונבנציה כספות מבוטנות עדיפות בהרבה מכספות חיצוניות מהסיבה הפשוטה שקשה יותר לפרוץ אליהן. אז איך כל אחת מורכבת ומהי מידת הפריצות שלהן:

1. התקנה מבוטנת על ידי פורץ כספות בגני מודיעין

התקנה מבוטנת היא בעצם התקנה של הכספת בתוך גומחה המתאימה בדיוק למידותיה של הכספת ומילוי הרווחים בין הקיר לכספת בבטון. ההתקנה הזאת בעצם מקשה על הפורץ בפריצה של הכספת בעזרת לום. זו התקנה עמידה, יציבה ומאסיבית שאינה מקלה על הפורץ אך, פורץ כספות מוסמך בגני מודיעין ידע לזהות את נקודות התורפה המתאימות לסוג הכספת.

2. התקנה חיצונית

התקנה חיצונית מורכבת על הקיר בעזרת ברגים המותאמים לכל סוג כספת. הסיבה שהכספת חיצונית יותר ניתנת לפריצה היא שיש יותר נגישות לאזורים הרגישים של הכספת.

כיצד למצוא פורץ כספות אמין בגני מודיעין

פורץ כספות אמין בגני מודיעין נמדד בעזרת כמה פרמטרים – אמינות, מקצועיות ויעילות. מבחינת האמינות הוא צריך להיות בעל תעודת פורץ מוסמך בהתמחות מיוחדת לכספות ותעודת יושר מהמשטרה שמעידה על יושרו האישי והמקצועי.

מבחינת מקצועיות, כל פורץ כספות בגני מודיעין צריך להיות מסוגל לפרוץ כספת בלי לגרום לשום נזק ואם כבר גורם לנזק אז לדעת לבקר את הנזק שלו ולעשותו בצורה מבוקרת ונכונה לפריצה ולאחר מכן לדעת גם לתקן עד כדי חזרה למצבה הרגיל של הכספת, ולבסוף – יעילות, כל פורץ כספות בגני מודיעין צריך לדעת, על פי זיהוי סוג הכספת, אילו כלים עליו להביא על מנת לפרוץ את הכספת במהירות ובלי טרטורים נוספים.  

 

כיצד למצוא פורץ כספות אמין בגני מודיעין

 

 

כמה מילים אחרונות

לפני שאתם קוראים לפורץ כספות בגני מודיעין להגיע אל ביתכם לפרוץ את הכספת שלכם יש כמה דברים שכדאי שתבדקו. קודם כל – תבקשו לראות מפורץ הכספות שלכם את תעודת היושר ואת תעודת הפורץ המוסמך שלו על מנת שתוכלו להיות בטוחים באמינותו.

דבר שני הסבירו לפורץ את הבעיה, מהו סוג הכספת, את הסביבה שבה יצטרך לעבוד וודאו כי הוא מבין היטב בפריצת כספות מסוג זה, לאחר מכן בקשו ממנו הצעת מחיר מוערכת, וזכרו, במידה והמחיר לא מתאים לכם אתם תמיד רשאים לבדוק עוד הצעות מחיר ורק אז לבחור את פורץ הכספות המתאים עבורכם. לסיכום, פורץ כספות בגני מודיעין יכול לחסוך לכם כל כך הרבה עוגמת נפש, במיוחד אם הוא מקצועי.  

פורץ כספות

מחירון פורץ כספות בגני מודיעין כללי

פורץ כספות בגני מודיעין מחיר מ-199₪
פורץ דלתות מחיר מ-199₪
פורץ מנעולים מחיר מ-199₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?