מנעול טביעת אצבע אנטר

מחפשים מנעול טביעת אצבע אנטר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

ENTR היא מערכת נעילה חכמה שיכולה להשתלב כמעט בכל דלת כניסה רגילה בישראל. היא מאפשרת שליטה במנעול במגוון דרכים שגורמות למפתח למעשה להיות מיותר. המערכת בנויה באופן מודולרי, כלומר ניתן להוסיף לה תפקודים שונים ולהגדיל את היכולות שלה. את הדלת אפשר לפתוח על ידי אפליקציה בטלפון החכם, קריאה של טביעת אצבע באמצעות חיישן ביומטרי, באמצעות קוד או על ידי שלט רחוק. רוצים מנעול טביעת אצבע אנטר? בשביל זה אנחנו פה!

 

איך בעצם הטכנולוגיה של מנעול טביעת אצבע אנטר עובדת?

בשימושה הבסיסי טכנולוגיית אנטר מתחברת אל האפליקציה שמותקנת לטלפון החכם דרך קישוריות בלוטות' ומאפשרת לקבוע הרשאות כניסה וניהול של מפתחות וירטואליים. אפשר לפתוח את הדלת באמצעות האפליקציה, לנהל משתמשים ואף להסיר אותם, כל זאת בלחיצת כפתור. כך ניתן להוסיף אביזרים שונים על מנת לתת לאנטר אפשרויות נוספות.

לדוגמה, אפשר לרכוש שלט רחוק שיפתח  את הדלת בלחיצת כפתור (במידה ואין אנו מעוניינים להשתמש באפליקציה). פתרון נוסף הוא כמובן קודן: יחידה אוטונומית שפועלת באמצעות סוללות ומייצרת סנכרון עם האנטר. גם במקרה כזה אפשר להגדיר מבעוד מועד קוד אישי עבור פתיחת הדלת ולנהל מספר משתמשים כשכל אחד מהם בעל קוד אישי שונה (ללא קשר לניהול המשתמשים מהאפליקציה).

 

איך בעצם הטכנולוגיה של מנעול טביעת אצבע אנטר עובדת?

 

חיישן טביעת האצבע במנעול טביעת אצבע

אפשרות אחרת (יש שיגידו שהיא הנוחה ביותר לשימוש) היא חיישן טביעת האצבע. במקרה זה מדובר ביחידה נפרדת שמשולבת עם קודן. כך, במקום להשתמש באפליקציה או בקוד האישי, כל מה שאנו נדרשים לעשות הוא להניח את האצבע על הקורא, להחליק למטה והדלת תיפתח. הקורא הביומטרי מאפשר (בדומה לקודן) ניהול מספר גבוה של משתמשים.

אפשר להגדיר את הרשאות המשתמשים, את הזמנים בהם הם יכולים להיכנס דרך הדלת, ואף להגדיר עבור כל משתמש קוד אישי משלו. על מנת למנוע טעויות מיותרות ובכדי להקטין את הסיכוי לתקלות, במהלך ההגדרה הראשונית יש לסרוק שתי אצבעות שונות.

 

חיישן טביעת האצבע במנעול טביעת אצבע

 

מבנה המערכת של מנעול טביעת אצבע אנטר

מפני שמדובר ביחידה חיצונית שמתחברת באופן אלחוטי, התגובה שלה עלולה להיות מעט איטית ויש לחכות כמה שניות עד שהדלת תיפתח. יש להניח את האצבע, להמתין לצפצוף שמצביע על כך שהיחידה התעוררה, ורק אז למשוך את האצבע למטה. לאחר מספר שניות הדלת תיפתח עבורנו.

יתרון נוסף למערכת האנטר הוא שכאשר המנעול נפתח, המנעול מסובב את הציר עד הסוף (כולל הפתיחה של הלשונית) כך שמתאפשרת דחיפה קלה של הדלת ללא משיכה של הידית. בעת סגירתה של הדלת, המנעול ייכנס לפעולה וינעל את הדלת באופן אוטומטי, מה שמונע את האפשרות שנשכח לנעול את הדלת (רמת אבטחה גבוהה ביותר).

 

מבנה המערכת של מנעול טביעת אצבע אנטר

 

פיתוח ישראלי

טכנולוגיית האנטר פותחה על ידי צוות פיתוח ישראלי וכיום מדובר במוצר שפרץ את השוק המקומי ונמכר בכל רחבי העולם. משולב בו התקן שיושב על צילינדר מסוג MT5 שמחובר ליחידת מנוע שאחראית לסיבוב, לפתיחה ולסגירה. על יחידת הניהול הראשית ממוקמים לחצני מגע שמסייעים בהתקנה הראשונית, הגדרת המשתמש הראשי וכן בהצמדת היחידות הנוספות כמו השלט הרחוק והקודן.

המנעול משתמש בסוללה מובנת שיש להטעין פעם בשלושה חודשים. הסוללה מתריעה על כך שכוחה עומד להיגמר על ידי נורה אדומה שמהבהבת כל עשרים שניות. כמו כן גם ניתנת התראה באפליקציה עצמה. מי שבכל זאת דואג מכך שיינעל מחוץ לבית, מגיע בערכה מפתח נוסף (יחד עם הצילינדר) אתו אפשר לפתוח את הדלת מבחוץ (מפתח זה מומלץ לשאת בצרור המפתחות).

 

התקנת מערכת מנעול טביעת אצבע אנטר

לאחר התקנת מערכת האנטר, הגדרה הראשונית והוספה של מורשים, השימוש במערכת באופן שוטף לא מצריך תחזוקה מיוחדת (חוץ מטעינת הסוללות או החלפת סוללות רגילות ביחידות החיצוניות פעם בשנה). פתיחת הדלת מתוך הבית מתבצעת על ידי החלקה של שתי אצבעות על דפנות המנעול, כמו כן גם ניתן לסובב את הצילינדר באופן ידני.

בכל מה שקשור לאבטחת מידע וביטחון, מערכת האנטר נחשבת לבטוחה ביותר מפני שאין צורך במפתח שיכול למצוא את דרכו למסיגי גבול.

 

התקנת מערכת מנעול טביעת אצבע אנטר

 

חיבור אינטרנטי

מערכת האנטר נגישה לחיבור אינטרנטי, החיבור אליה מתבצע על ידי קישוריות בלוטות' מאובטחת ומוצפנת בלבד, כך שחייבים לעמוד בסמוך אל הדלת על מנת להצליח לפתוח אותה.

רק למשתמשים ולמכשירים שהוגדרו מראש ישנה ההרשאה המתאימה עבור פתיחת הדלת. אבטחת המערכת נבדקת באופן רציף והחיבור של היחידות החיצוניות למערכת מתבצע באופן מאובטח ומוצפן.

חשוב לזכור שהעובדה כי אין אופציה לפתיחה מרחוק באמצעות שימוש ב WiFi עלולה להצטייר כחסרון. יחד עם זאת גם ניתן לראות בכך יתרון, שכן לא אמורות להתעורר בעיות אבטחה רציניות.

 

חיבור אינטרנטי

 

רמת אבטחה גבוהה עם מנעול טביעת אצבע אנטר

יצרנית אנטר ממליצה על כמה צעדים עבור שמירה על רמת אבטחה גבוהה. בין היתר, הגדרת קוד אישי שונה עבור כל משתמש והגדרת קוד נעילה לטלפון (לאלו מאתנו שמשתמשים באפליקציה בטלפון החכם). במקרים של חשש שהקוד האישי התגלה, יש לשנות אותו (הליך שנעשה ביתר קלות).

במידה והטלפון נגנב, אפשר למחוק את המשתמש מן המערכת כך שלא מתעורר צורך בהחלפה של הצילינדר.

 

רמת אבטחה גבוהה עם מנעול טביעת אצבע אנטר

 

יתרונות

  1. בטיחות המנעול נועל עבורנו את הדלת באופן אוטומטי.
  2. ביטחון המפתח הוא טביעת האצבע האישית שלנו אותה אי אפשר לאבד, לשכפל, לגנוב או לפרוץ.
  3. שלווה נפשית לא ניתן לאבד את המפתחות.
  4. שקט נפשי במצב חירום במקרי חירום אפשר לתת קוד זמני לחבר או בן משפחה.
  5. חסכון אין צורך בשכפול מפתח או הזעקה של מנעולן לפריצה.

 

לסיכום

מערכת אנטר של חברת מולטילוק מייתרת את הצורך במפתח והופכת את הכניסה הביתה לא רק לקלה יותר אלא גם לבטוחה יותר. היתרון העיקרי של המערכת טמון בכך שאין כל צורך בהתכוננות מראש, תשתית חשמלית או התאמות מיוחדות, שכן המערכת יכולה להתחבר לכל דלת שאפשר למצוא בשוק המקומי. מעוניינים לשדרג את המנעול שלכם למנעול אנטר משוכלל! צרו איתנו קשר עוד היום!

מה היה לנו עד עכשיו?
מנעול רב בריח

מחפשים מנעול רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול כספת לדלת

מחפשים מנעול כספת לדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול אלקטרוני

מחפשים מנעול אלקטרוני? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול חבוי
סוגי מנעולים
מנעול חבוי

מחפשים מנעול חבוי? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »
מנעול כספת עליון

מחפשים מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
מנעול כספת

מחפשים מנעול כספת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן

קרא עוד »