פורץ מנעולים בבת חפר

ישנם מספר סוגי מנעולים שחשוב להבדיל ביניהם על מנת שפורץ המנעולים שלכם בבת חפר ידע בדיוק באילו כלים עליו להשתמש והאם יש ביכולתו לפרוץ את המנעול ללא נזקים ובאופן החלק ביותר שניתן. ולהלן כל סוגי המנעולים שכל מנעולן יודע לפרוץ:

 

לשונית

בדרך כלל ממוקם על חלונות ובדלתות רשת למרפסת. לשונית מסתובבת ב90 מעלות אשר נכנסת אל תוך מסילה על המשקוף. זהו מנעול פשוט, קל להרכבה אך באותה המידה גם קל לפירוק והוא לרוב אמצעי לנעילה של אזורים פנימיים בבית ושמירה על פרטיות והוא אינו אמצעי להגנה מפני פורצים.

פורץ מנעולים סגנון צילינדר בבת חפר

מנעול צילינדר הוא המנעול הקלאסי והשמיש ביותר. הוא מורכב בעצם מבריח ובתוכו צילינדר שבעת השילוב הנכון של הפינים פותח את המנעול. הפינים נמתחים על פי קומבינציה מסוימת שמתאפשרת עם מפתח ייעודי עבור המנעול בלבד, בעת היעדרו של המפתח ניתן ללחוץ על הפינים באופן ידני בעזרת הכלים המתאימים לכך. ישנו מספר בלתי נדלה של שילובי קידודים מה שמאפשר אקסקלוסיביות של כל מפתח לכל מנעול.

פורץ מנעולים סגנון מנעולי צירופים בבת חפר

מנעול צירופים מוכר לנו לרוב בשימוש שלו בלוקרים, מנעולי אופניים ואף כספות מכאניות ישנות. בעזרת שילוב קומבינציית מספרים שנקבעת מראש ניתן לנעול את המנעול. בדרך כלל הקוד מורכב משלושה או ארבעה מספרים שאותם מסובבים עד אשר נוצר החריץ שבדרכו ניתן לפתוח את המנעול. פורץ מנעולים בבת חפר מסוגל לפתוח את המנעול הזה בעזרת כלים ללא פגיעה במנגנון הנעילה ואף ידע לשחזר לכם את מספר הקוד שפותח לכם את המנעול.

פורץ מנעול עם קוד חשמלי בבת חפר

או קודן בעגה המקצועית הוא מנעול חשמלי שבעת הקשת הספרות מתאימות יפתח את המנעול. קודנים כאלו ניתן לראות בדרך כלל בכניסות לבניינים ובכספות מתוחכמות. את הקודן החשמלי ניתן לשנות ולהחליף בהתאם לסוג הקודן וכמובן בהתאם לרצון בעל הרכוש אותו נועלים.

בריח

בעבר בריחים היו עשויים ממסילה המותקנת על הדלת, שרשרת המחוברת למשקוף ועל השרשרת מחובר המחבר שאותו מחליקים בתוך המסילה – כשהיה משיהו מנסה לפתוח את הדלת מבפנים ומבחוץ המחבר היה רץ על המסילה אך לא נפתח מהמתח שנוצר מהשרשרת. כיום הבריחים עובדים על אותו העיקרון אך המסילה מורכבת על המשקוף ומעין מפתח ברזל מורכב על הדלת. המנגנון העכשווי חזק פי כמה מהמנגנון הישן.

מנעול ביומטרי

היום עם כל הטכנולוגיות החדשניות לזיהוי פנים, כל וטביעות אצבע העולם הולך ומתקדם לעבר אמצעי מיגון ונעילה משוכללים מהרגיל. כבר היום ישנם מספר לא מבוטל של מנעולים שמופעלים על ידי מערכת זיהוי אקסקלוסיבי ואישית למשתמש. בעזרת טביעת אצבע ניתן היום לפתוח מסכי טלפון חכמים, בעזרת שימוש בקול ניתן לפתוח את דלת הבית החכם שלך ושלא נתחיל לדבר על זיהוי קרנית העין וקריאת תווי הפנים הייחודיים למשתמש.

זהירות, בטיחות ואמינות

אין ספק שקריאה לפורץ מנעולים בבת חפר מעוררת הרבה שאלות לוגיות קשות, קשה מאוד לתפוס את העובדה שאנחנו קוראים לבן אדם שבחזקתו ידע ויכולות להגיע אל המקומות הכי פרטיים שלנו ולרכושנו היקר ביותר. לשם כך כל פורץ מנעולים מוסמך בבת חפר חייב בתעודת יושר מהמשטרה, אם הזמנתם מנעולן ואין לו תעודת יושר מהמשטרה אתם מסתכנים בפריצה שביום מן הימים תהיה לא לגיטימית.

הדרך הטובה ביותר היא למצוא מנעולן עם המלצות, ואף לבדוק את ארגון המנעולנים הישראלי שבו מאוגדים כל המנעולנים הפועלים בישראל ומשם תוכלו לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם. אחרי שבחרתם את המנעולן שבעיניכם נראה הכי מתאים לעבודה אין מה לעשות אלא לסמוך עליו ועל אמינותו – קרוב לוודאי שאין לו שום עניין חוץ מהפריצה ושכר לחמו היומי.

 

סוגי פריצה עם פורץ מנעולים בבת חפר

ישנן כמה דרכים לפרוץ מנעולים – ללא פגע ובמקרים אחרים, כאשר זה בלתי נמנע, עם פגימה מינימלית.

 

ללא פגע

רוב המנעולים יכולים להיפתח ללא שום פגיעה במנגנון הנעילה או בפריט הנעול. בעזרת כלים החודרים אל תוך המנעול ומדמים את פעולת המפתח ניתן להגיע לכדי כך שהמנעול נפתח בקלות ובלי בעיות ופגמים בדרך. הכלים הללו נקראים כלי דגדוג – סיכות ארוכות דמויות סקלפל שמבצעות פריצות ברמה כירורגית על מנת למנוע שבירה של המנגנונים הפנימיים שבמערכת הנעילה.

פריצה עם סיכון – אך ורק עם פורץ מנעולים בבת חפר

פריצות עם סיכון נעשות לרוב כאשר אין דרך אחרת לפרוץ את המנעול או כאשר המנעול שיש לפרוץ הוא פנימי. במקרים מסוימים אף יהיה צורך לפלישה כפויה אל החריץ שבין הדלת למשקוף וכתוצאה מזה העלויות עלולות להכפיל את עצמן. הכלים בהם ישתמשו פורצים מוסמכים היו מקדחות, ופליירים פשוטים וכחלק מעובדתם אף יצטרכו להחליף לכם את המנעול.

כמה מילים אחרונות

לפני שנסיים ונקרא לפורץ המנעולים המוסמך שלנו – זכרו שאם יש איזשהו רגע שאתם אינכם מרגישים בטוחים עם פורץ המנעולים שהזמנתם אתם יותר ממוזמנים לקרוא לפורץ מנעולים בבת חפר אחר ולקבל את שירותיו. זכרו לדבר עם הפורץ שלכם, להסביר לו בדיוק את הבעיה ומה אופי וסוג המנעול שלכם על ידי תיאור פשוט שלו ופורץ המנעולים ידע כבר אילו כלים הוא צריך להביא, כיצד לפעול וכמה כמובן כל זה יעלה. וכמובן, בקשו תעודת יושר.

 

מחירון פורץ מנעולים בבת חפר כללי

פורץ מנעולים בבת חפר מחיר מ-80₪
פורץ דלתות מחיר מ-100₪
פורץ כספות מחיר מ-100₪

מה היה לנו עד עכשיו?