פורץ רכבי יוקרה

 

רכבי יוקרה הם נכס שכדאי מאוד לשמור עליו ואם במקרה נקלעתם למצב שבו אתם אינכם מסוגלים להיכנס אל הרכב, ננעלתם מחוצה לו, איבדתם את המפתח או נעלתם אותו בפנים ככל הנראה שתרצו לפתוח אותו בקלות וביעילות בלי שיאונה לו כל נזק – במקרה כזה כדאי לכם להתקשר לפורץ רכבי יוקרה בהקדם האפשרי.

פורץ רכבי יוקרה מתמחה בכל פריצה אפשרית, אך כאשר אתם נתקלים בתואר מסוג כזה אתם יכולים לשער לעצמכם שככל הנראה יש לו את הידיים והניסיון המתאימים לפריצה חלקה ובטוחה. אז לפני שנצלול אל תוך הסיבות והחשיבות שבבחירת פורץ רכבי יוקרה בפרט כדאי שנבין קודם כל כיצד נעשית פריצת רכבי יוקרה.

 

☑️ פריצת רכבי יוקרה מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בפריצות לכל סוגי רכבי היוקרה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

כיצד נעשית פריצת רכבי יוקרה

ישנן שתי דרכי פריצה לרכב בין אם הוא רכב יוקרה או רכב סטנדרטי – פריצה קלאסית ופריצת דגדוג. רוב סוגי הרכבים יכולים להיפרץ על ידי פריצה קלאסית אך כאשר רוצים להפעיל כמה שפחות כוח פיזי פולשני (כיאה לפריצה של רכבי יוקרה) משתמשים דווקא בשיטת פריצת הדגדוג. אז בואו נסביר לכם קצת על כל אחד מסוגי הפריצה ומהם בעצם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהם:

 

 

פריצה קלאסית

הפריצה הקלאסית מתאפיינת בכך שנעשית חדירה פולשנית אל תוך הרכב על ידי שני כלים עיקריים. בעזרת אותם כלים מרחיבים את הרווח שבין הדלת למשקוף הרכב ומחדירים פנימה את הכלי שמשחרר את כפתור הנעילה.

יתרונות – זוהי פריצה פשוטה וקלה שאורכת בין 10 דקות לרבע שעה. היא נעשית באמצעות כלים שניתן להשיג בקלות בכל חנות לרכב והיא אפשרית בקלות לביצוע עצמאי.

 

חסרונות – ישנה סכנה לפגימה ברכב בעת פתיחת החרך להכנסת הכלי שמשחרר את הנעילה וכאמור, ברכבי יוקרה הדבר האחרון שהייתם רוצים שיקרה זה שמשהו מאיכות הרכב יפגע (גם אם מדובר "רק" בצבע). בנוסף, לא כל הרכבים יכולים להיפרץ על ידי הפריצה הקלאסית בגלל מנגנון נעילת הוואקום.

 

 

דגדוג

פריצת דגדוג היא הפריצה בשבילכם כשזה נוגע לרכבי יוקרה מאחר והיא יעילה, בטוחה והיא אינה מהווה סכנה לפגיעה ברכב. פריצת דגדוג נעשית על ידי שימוש בכלי דגדוג הבאים לידי ביטוי במנעול דלת הנהג. מחדירים אל תוך המנעול את כלי הדגדוג וכאשר מצליחים להגיע לקומבינציית הקידוד של מנגנון הנעילה ניתן לסובב את המנעול כאילו היו כלי הדגדוג מפתח הרכב המקורי.

יתרונות – הימנעות מוחלטת מפגיעה ברכב, בדלת, בצבע, במשקוף או בחלון. זו שיטת פריצה שניתן לבצע על כל רכב (יוקרה או סטנדרטי, בעל נעילת וואקום או נעילה רגילה).

חסרונות – הפריצה עלולה לערוך טיפה יותר זמן מפריצה קלאסית ואף לעלות בכחמישים אחוזים יותר מפריצה רגילה – תלוי בתנאי הפריצה כמובן. 

 

דגדוג

מהם הכלים לפריצת רכבי יוקרה

פורץ רכבי יוקרה לא נזקק להמון כלים לפריצה, למען האמת הוא נדרש בשלושה כלים עיקריים שמבניהם לרוב משתמשים בזוג כלים אחד – כלי הדגדוג. על ידי תפיסה רחבה יותר של הפעולות אנחנו מבינים מה בעצם הכלים שבהם הפורצים משתמשים. אז על מנת לרדת עוד יותר לעומקו של עניין נתחיל בזיהוי כל אחד מהכלים בהם משתמש פורץ רכבי יוקרה.

 

כרית ניפוח

בכרית ניפוח משתמשים בפריצה הקלאסית. זוהי כרית פלסטיק, שבעזרת משאבה, מתנפחת לכדי כך שהיא מפרידה בין דלת הנהג למשקוף. הרווח שנוצר הוא מה שמאפשר את המשך הפריצה בצורה החלקה ביותר.

 

כרית ניפוח

מוט משיכה

זהו מוט ברזל מעוקל בצורה כזו שבעת הכנסתו אל תוך הרווח שבין הדלת למשקוף מגיע בקלות וביעילות אל כפתור הנעילה, תופס אותו ובמשיכה אחורה משחרר את הנעילה. מוט המשיכה מצליח להכנס פנימה אך ורק אחרי הניפוח של כרית הניפוח.

 

מוט משיכה

כלי דגדוג

אלו מחטים שמגיעים בכמה צורות ומהווים פונקציה של מפתח בעזרת "דגדוג" כל הקפיצים שבצילינדר. ישנם כלי דגדוג שמגיעים בצורת מפתח, בצורה דמוית סקלפל או במקדח והם כולם משומשים באותה הצורה.

 

כלי דגדוג

כיצד לזהות פורץ רכבי יוקרה

אז איך מזהים פורץ רכבי יוקרה? זו שאלה מצוינת. ישנם שלושה קריטריונים שכדאי מאוד לוודא שקיימים בפורץ רכבי היוקרה שאיתו אתם מדברים כדי להבטיח לעצמכם שירות אמין ונטול בעיות בדרך:

 

כיצד לזהות פורץ רכבי יוקרה

תעודת יושר

כל מנעולן מוסמך שלמד את המקצוע וקיבל תעודת מנעולן, על מנת שיוכל להתחיל לעבוד במקצוע שרכש חייב בתעודת יושר מהמשטרה שמבטיחה את אמינותו. תעודת יושר איננה "רישיון פריצה", לא קיים דבר כזה. בכל התקשרות עם פורץ רכבי יוקרה יותר מכדאי שתבקשו לראות את תעודת היושר שקיבל וכך תוכלו להיות רגועים לגבי הפריצה וכמה היא לגיטימית.

מחיר הוגן

אם המנעולן מגיע אליכם ומעלה את המחירים עד מעבר להגיון הבריא כמובן שאין שום סיבה שתרכשו את שירותיו. מחיר פריצה לרכב לא אמור לעבור את המאות כולל כל התנאים הקשים – פריצה באמצע הלילה, מספר נסיונות פריצה, הגעה ומיקום הרכב. 

תקשורת בינאישית

אין צל של ספק שתקשורת בין אנשים היא מרכיב חשוב בכל עסקה. אם אתם מרגישים שהמנעולן איתו אתם מדברים לא מתאים לכם אתם יכולים פשוט להגיד שזה לא מתאים. מותר ואף  רצוי להגיד לו כשמדובר ברכוש הפרטי שלכם וכאשר אתם מרגישים שאין לכם חיבור עם המנעולן.

לסיכום

אם לא התקשרתם למנעולן רכבי יוקרה עד כה – עכשיו זה הזמן! זכרו לבקש הצעת מחיר ולבדוק את כל הקריטריונים לשירות מנעולנים מעולה כשאתם מדברים עם המנעולן. רק פורץ שמתעסק ברכבי יוקרה יכול לספק לכם את השירות המקצועי, הפשוט והאמין ביותר ולכן אל תפסיקו לחפש עד שתמצאו את האחד שמתאים בדיוק עבורכם ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

 

מחירון פורץ רכבי יוקרה כללי

פורץ רכבי יוקרה מחיר מ-200₪
פורץ כספות מחיר מ-100₪
פורץ אופנועים מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
פורץ רכבים בביתר עילית

☑️ פורץ רכבים בביתר עילית – מקצועי ומנוסה. ☑️ ניסיון של שנים בתחום. ☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית. ☑️ מתמחים בפריצות לכל

קרא עוד »
פורץ רכבים בגבעת זאב

☑️ פורץ רכבים בגבעת זאב – מקצועי ומנוסה. ☑️ ניסיון של שנים בתחום. ☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית. ☑️ מתמחים בפריצות לכל

קרא עוד »
פורץ רכבים באריאל

☑️ פורץ רכבים באריאל – מקצועי ומנוסה. ☑️ ניסיון של שנים בתחום. ☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית. ☑️ מתמחים בפריצות לכל סוגי

קרא עוד »